3

593 40 56
                                    

Bilinmeyen numara
Utangaçlığını gördüğüm için, elini tutup kucağıma alıp seni koltuğa yatıyorum.
Yavaşça dudaklarını öpmeye başlıyorum, o sırada bana acemice karşılık veriyorsun.

Köpüş suratlım
Sonra dudaklarımdan ayrılık boynumu öpüp ısırık izleri bırakıyorsun. Ben kısık kısık inlerken. Sen bana kendimi tutmayıp seslice inlememi söylüyorsun. Ben de seslice inleyip senin üstüne çıkıyorum...

Bilinmeyen numara
Aniden üstüme çıkmana şaşırıyorum ve bir yandan da sırıtıyorum. Çünkü kıyafetlerimi hızlıca üstümden çıkarıyorsun. Masumluk yerine azgın seungmin görmek beni daha da azdırıyor.

Köpüş suratlım
Kıyafetlerini çıkarırken dilini dudaklarının üstünde gezdirip beni izliyorsun. Bir yandan da benim kıyafetlerimi çıkarıyorsun  yavaşça.

Bilinmeyen numara
Üstümüzdekileri çıkardıktan sonra seslice tekrar öpüşmeye başlıyoruz. Sen de bana sürtünüyorsun bir yandan. İkimiz de inliyoruz.

Köpüş suratlım
Boynundan aşağıya kadar emerek aletine kadar geliyorum, gözlerine baktığımda ateşli gözlerini gördüğümde zevk alıp,aletini ağzıma alip şeker emer gibi emip çıkarıyorum.

Bilinmeyen numara
Ben seslice inlerken sen daha da boğazına kadar sokuyorsun aletimi. Bana bakarken göz göze gelip benim aletimi ağzına gel git yapıp seslice tekrar çıkarıyorsun ağzından.

Köpüş suratlım
Sona geldiğini anladığımda hemen çıkardım ağzımdan. Sen de beni hazırlamak için altına aldın beni. Ben de sana istekle bakıyordum. Dayanamıyordum artık. İçime girmen için gözlerimle yalvarmaya başladım sana.

Bilinmeyen numara
Gözlerinle bana yalvarma başladığını gördüğüm de direk senin deliğine dilimi soktum. Deliğini iyice ıslandığından emin olduktan sonra yavaşça içine girdim. Ama biraz alışman için bekledim.

Köpüş suratlım
Alıştığımı belli eder gibi sana ittirdim popomu Sen de komutunu alıp içime girdiğin an ikimiz de inledik. Ve bu benim ilkim ve ilkimi sana verdiğim için mutluyum. Çünkü bana en güzel zevki sen verebilirsin.

Bilinmeyen numara
Hızlıca gel git yaparak sonlara yaklaştığımızı anladığım için daha da hızlandım.

Köpüş suratlım
Sana geleceğimi söyledim ve sen de geleceğini söyledikten sonra ikimizde boşaldık.

Köpüş suratlım
Off utanıyorum.
Yazma yarına kadar bana.

Bilinmeyen numara
İyi geceler güzelim (:

___

Ben de utandım gidiyorum.

Ben de utandım gidiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Going Dumb | Seungbin 《Texting 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin