2.Bölüm

117 8 14
                                    

Babamlar önden giderken ben ve diğer kişiler arkamdan geliyorlardi.Heryer ıssız her yerde kanlar cesetler vardi heralde vampirler şuan baska bir bölümdelerdi.Helikoptere binmistik çalistiriken sesi çok yüksek olduğu için vampirler bizi duydu milyonlarca vampir arkamizdan koşuyorlardi babam,rick ve shane amcada onlara ateş ediyorlardi.Hareket etmişik şuan norveçden çıkıp isveçe doğru yola koyulmuştuk.Oralarin daha karanlığa gömülmeden herkeze tüm dünyaya duyurmamiz gerekiyordu.Uyumuştuk herkez uyandığında isveçe inmiştik ama buralarda karanlikti hemen bir boş barakaya girdik etrafa bakarken alexsandra teyzenin üstüne çatidan vampir atladi teyzem saniyeler içinde kanlar içinde kaldi kocasi ve babamlar ateş yağmuruna tuttular vampir öldü ama teyzem içinde ayni şey geçerliydi.O an anlamıştık ki sadece norveç değil tüm dünya karanlığa gömülmüştü her yerde bu yaratiklar vardi.7 kişi kalmıştik annem babam ben kiz kardeşim.alexsandra teyzemin kocasi rick shane hepimiz nerdeyse birbirimize kilitlenmiştik.Karanlığın 17.günüydü milyonlarca insan ölmüştü sadece biz vardik.Ben bir yandan arkadaslarim,okulum,tüm tanıdığım herkez ölmüştü çok üzgündüm ama ayakta sağlam durmam lazim çünkü ailem bana emanet boş bir depoya girmiştik hiç vampir kan izleri yoktu hiç girilmemişti biz deponun ikinci katina çıktık.Babam shane amca rick amca ve teyzemin kocasi aşağida idi banada bir silah verdiler biz uyumuştuk aniden bir çığlık sesi duyduk kardesim korkudan ağliyordu biz tam çığlığa bakalim derken deponun giriş katina aniden milyonlarca vampir girdi ve....
Aniden babamlar ayağa kalkti herkez biran çok korktu babamlar hızlı bir şekilde merdivenden yukarı çıktılar.Ama teyzemin kocasi kilolu olduğu için yakalanip öldü. ikinici katın penceresinden herkez dışarı çıktı,babamlar merdiveni yukarı çekdiği için vampirler yukari çıkamadılar.Hemen hızla deponun çatısındaki küçük bir kulubeye girdik.Orada biraz dinlendik,buraya gelecekleri için rick amca cebindeki haritayi çıkarıp en yakin yerde güvenli bir alan buldu.Orasi kasabanin girişindeki fabrikaydi orada telsiz radyo falan olduğu için baska karanlığa gömülmeyen ülkelerden belki bir yardim alabiliriz diye fabrikaya doğru yola koyulduk.Heryer kandı ama vampirler ortada yoklarda biran gitmişlerdir diye düşündüm güneşin doğumasina henüz 12 gün var.Gitceklerini sanmiyorum,babamlar fabrikaya girdiklerinde içerdekileri görünce hepimiz dona kaldik.....

EĞER OKUYUP BEĞENDİYSEN YILDIZIMI PARLATMAYI UNUTMAYİN :))

Karanlık 30 GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin