Bengü asyanın elinden sıkıca tuttu ve hadi kızım babana geri dönüyoruz ben sana yarında geleceğim dedi . Ekini aradı biz geri dönüyoruz ben iyi değilim yarın geri gelirim tamam mı ama şuan olmaz beni böyle görsün istemiyorum dedi gözlerindeki yaşları her dolduğunda silerek kafasında ailesiyle yapma şansı olmadığı üzüntüsü beliriyordu bu doğum gününü kendini değil ama en azından küçük kızına mutlu bir doğum günü yaşatsaydı ailesiyle ona bu yükü vermeseydi mutlu olamıyordu hatta anıları ve asya dışında hiç bir şey kalmamıştı . O bu düşüncelerin içindeyken asyanın sesini duydu ve yollarına devam ettiler . Ekin asyayı aldıktan sonra biraz bengüyle konuşmak istedi yıllardır bengü kızları hakkında konuşmak dışında kaçınıyordu ekinin aylinle yeni bir hayatı vardı bengününse bir yıkıntısı ne oldu dedi meraklı ve telaşlı bir sesle ekin hasta mısın seni doktora götürmemi ister misin ? Sessiz kaldı bengü yorgun bakışlarıyla bugün senin doğum günün asyayla olmak istersin biliyorum başka birisiyle mi görüşüceksin işte o an bengünün bakışları sertleşti ne hasta olsam ne başkasıyla görüşsem bu seni ilgilendirmiyor eğer Asya'yla ilgilenemeyecek durumdaysan bunu hallederim birdaha sakın bana bunla ilgili bir şey sorma .
Ekin özür dilemek için yeltendi ama bengü hızlıca ordan ayrıldı. Sahile yürüdü gözyaşları döküldü yavaşça yürürken insanların garip bakışlarından bihaberdi kulaklıklarını taktı müzik dinlemeye başladı o sırada omzunu bir adama çarptı adamdama eliyle özür dilerim işareti yaptı ve ordan uzaklaştı çarptığı genç gözyaşlarını farkettiği için elini mendile uzatmıştı ama çok geçti .
Bengü bu dönemde en büyük yardımcısı olan aslıhanın yanına gitti . Aslıhanla sırf onun için hayatını değiştirmeye razı olmuştu böyle güçlü bir bağ vardı aralarında bengü olanları anlattı üst kata vardığında aslıhan uzun süren sessizliğin inatçı olmayışını o an için durduramadı neden bir şeyler yapmıyorsun altı yıl oldu asya da anlıyor bak benim için önemli değil ama sonsuza dek o evde acı çekemezsin işinden vazgeçtin mezarlıkta saatlerce ağlayarak anılarda yaşarak o günleri kafanda canlandırarak yaşayamazsın kendi geçimini ömerden sağlıyorsun çalışmaya devam edebilirsin hem artık benim arada yardım etmemde yetmiyor karşı daireyi o an bengü sinirlenmeye başladı ama konuşmadı çünkü ailesiyle yıllarca yaşadığı o evden bahsediyordu kiraya verebiliriz aşağıdaki dükkanıda senin için çalışabilecek hale getiririz o an bengünün kafasında babasının aşağıdaki dükkanın bir gün çok önemli olacağı söylediği canlandı bengü sarsıldı siniri gözyaşına dönüşmüştü .
Aslıhan en azından asya için dedi bengü o evi asla bir kiracıyla paylaşmazdı ama şuan sadece durmuştu .