Bab 11.

209 5 4
                                    

Skip.

Anif masuk dlm Bilik air utk check Sama ada dia mengandung atau tak.

Anif letak air kencing Di tempat Di test pack tersebut anif gementar sebab anif takut Sekiranya dia mengandung dan dia takut Sekiranya fahim buang dirinya atau fahim suruh diri nya gugurkn kandungan nya. Setelah 10 minit menunggu, test pack tersebut menunjukn dua line .

 Setelah 10 minit menunggu, test pack tersebut menunjukn  dua line

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Anif terkejut kerana test pack tersebut menunjukn dua line.

Aduh mcm mna ni, 2 line, takut nya Sekiranya fahim Tahu yg aku mengandung ank dia. Monolog hati Anif.

Tak Kira aku kna beritahu jugak ke fahim, Lantak Lah dia nk terima atau tak ank ini. Monolog hati anif .

,skip mlm.

Fahim sedang tonton Rancangan kegemaran nya iaitu drama. Anif duduk disebelah fahim, fahim yg asyik menonton TV, menoleh ke Kiri kerana tersedar yg Anif duduk disebelah nya.

Sayg knpa ni, Ada apa2 ke nk beritahu dkt hubby. Kata fahim.

Urmmm, Humm. Ada. Kata Anif

Apa tu syg, Cuba ckp dkt hubby .kata fahim .

Hubby. Umm sayang mengandung.. Kata Anif.

Hah. Kata fahim dlm keadaan terkejut.

Biar betul Syg mengandung. Kata fahim yg tidak percaya yg anif mengandung ank nya.

Iyer hubby, betul Syg mengandung ank hubby. Kata Anif tertunduk.

Ini hah, anif tunjuk test pack kepda fahim.

Syg, happy nya hubby Syg mengandung. Hubby Tak sabar menunggu syg bersalin, tak sabar menunggu baby kita lahir. Kata fahim dlm keterujaan.

Hubby Tak marah, Kata Anif.

Tak lah syg, hubby happy yg syg mengandung. Kata fahim .

Nanti kita blik malaysia Yer syg. Kita kahwin Ok, Kata fahim.

Okay hubby.

Hello semua, Jagn lupa vote and komen tau.

Angkara   CintaWhere stories live. Discover now