-Chapter 1-

56 0 0
                                    

                                                                    𝕶𝖎𝖑𝖑𝖊𝖗'𝖘 𝕻𝖔𝖛:

              𝕴 𝖋𝖊𝖑𝖙 𝖙𝖜𝖔 𝖋𝖎𝖌𝖚𝖗𝖊𝖘 𝖔𝖓 𝖙𝖔𝖕 𝖔𝖋 𝖒𝖊. 𝕴 𝖘𝖑𝖔𝖜𝖑𝖞 𝖋𝖑𝖚𝖙𝖙𝖊𝖗𝖊𝖉 𝖒𝖞 𝖊𝖞𝖊𝖘 𝖔𝖕𝖊𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖙𝖍𝖊 𝖍𝖊𝖑𝖑! 

"𝖂𝖍-𝖜𝖍𝖔 𝖆𝖗𝖊 𝖞𝖔𝖚?" 𝕴 𝖘𝖆𝖎𝖉 𝖋𝖑𝖚𝖘𝖍𝖊𝖉. 5 𝖘𝖊𝖈𝖔𝖓𝖉𝖘 𝖑𝖆𝖙𝖊𝖗 𝖎 𝖌𝖔𝖙 𝖆𝖓 𝖆𝖓𝖘𝖜𝖊𝖗. 

"You know who we are kills~" 𝖂𝖆𝖎𝖙 𝖎𝖘 𝖙𝖍𝖆𝖙- 𝖓𝖔- 𝖎𝖙 𝖎𝖘! 𝕿𝖍𝖆𝖙'𝖘 𝖍𝖔𝖗𝖗𝖔𝖗𝖘 𝖛𝖔𝖎𝖈𝖊! 

              "ʏᴇᴀ ᴋɪʟʟꜱ~ ɪ ᴍᴇᴀɴ ᴡᴇ ᴀʟʟ ꜱʜᴀʀᴇ ᴀ ʀᴏᴏᴍ~" 𝕯𝖚𝖘𝖙! 𝕭𝖚𝖙 𝖜𝖍𝖞 𝖎𝖘 𝖎𝖙 𝖉𝖆𝖗𝖐? 𝕴 𝖒𝖊𝖆𝖓 𝖙𝖍𝖊𝖞 𝖔𝖓𝖑𝖞 𝖆𝖗𝖊 𝖚𝖕 𝖎𝖋 𝖎𝖙'𝖘 𝖒𝖔𝖗𝖓𝖎𝖓𝖌 𝖘𝖔 𝖎'𝖒 𝖆𝖘𝖘𝖚𝖒𝖎𝖓𝖌 𝖎𝖙 𝖎𝖘. 𝖂𝖆𝖎𝖙 𝖆𝖗𝖊 𝖙𝖍𝖊 𝖑𝖎𝖌𝖍𝖙𝖘 𝖔𝖋𝖋. 𝕴 𝖑𝖔𝖔𝖐 𝖆𝖙 𝖜𝖍𝖊𝖗𝖊 𝖙𝖍𝖊 𝖑𝖎𝖌𝖍𝖙 𝖇𝖚𝖑𝖇 𝖜𝖔𝖚𝖑𝖉 𝖇𝖊 𝖆𝖓𝖉 𝖎 𝖘𝖆𝖜 𝖙𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖙 𝖜𝖆𝖘 𝖔𝖋𝖋.

"𝖂𝖆𝖎𝖙 𝖜𝖍𝖞 𝖆𝖗𝖊 𝖞𝖔𝖚 𝖙𝖔𝖔 𝖔𝖓 𝖙𝖔𝖕 𝖔𝖋 𝖒𝖊?" 𝕴 𝖘𝖆𝖎𝖉 𝖇𝖑𝖚𝖘𝖍𝖎𝖓𝖌 𝖆 𝖑𝖎𝖙𝖙𝖑𝖊. 

"ɴᴏ ʀᴇᴀꜱᴏɴ~" 

"𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖆𝖗𝖊 𝖞𝖔𝖚 𝖙𝖜𝖔 𝖌𝖔𝖎𝖓𝖌 𝖙𝖔 𝖉𝖔??"

"Nothing kills~"

 "ᴡᴇʟʟ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ʙᴀᴅ ɪꜰ ʏᴏᴜ ꜱᴛᴀʏ ꜱᴛɪʟʟ" 

"𝕺𝖐?" 𝕴 𝖘𝖙𝖆𝖞𝖊𝖉 𝖘𝖙𝖎𝖑𝖑 𝖈𝖑𝖔𝖘𝖎𝖓𝖌 𝖒𝖞 𝖊𝖞𝖊𝖘 𝖇𝖊𝖈𝖆𝖚𝖘𝖊 𝖔𝖋 𝖜𝖍𝖔 𝖙𝖎𝖗𝖊𝖉 𝖎 𝖜𝖆𝖘. *CLICK* "𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖆𝖗- 𝕴𝕾 𝕿𝕳𝕬𝕿 𝕬 𝕮𝕺𝕷𝕷𝕬𝕽 𝕺𝕹 𝕸𝖄 𝕹𝕰𝕮𝕶?!"

"Nope *press button* It's a shock collar~" *Press button again*

"𝖂-𝖜𝖍𝖆𝖙 𝖜𝖍𝖞?"

"ʙᴇᴄᴀᴜꜱᴇ ʏᴏᴜ ʙᴇʟᴏɴɢ ᴛᴏ ᴜꜱ ᴋɪʟʟꜱ~" 

"𝖂-𝖂𝕳𝕬𝕿!"

            "ʏᴜᴘ! ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ʙᴇ Qᴜɪᴛᴇ ʙᴇᴄᴀᴜꜱᴇ ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀꜱ ᴀʀᴇ ꜱʟᴇᴇᴘɪɴɢ." 𝕴 𝖑𝖔𝖔𝖐 𝖔𝖛𝖊𝖗 𝖆𝖙 𝖙𝖍𝖊 𝖈𝖑𝖔𝖈𝖐 𝖆𝖓𝖉 𝖘𝖆𝖜 𝖙𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖓 30 𝖒𝖎𝖓𝖚𝖙𝖊𝖘 𝖇𝖔𝖘𝖘 𝖜𝖔𝖚𝖑𝖉'𝖛𝖊 𝖜𝖔𝖐𝖊𝖓 𝖚𝖘 𝖚𝖕 𝖆𝖓𝖞𝖜𝖆𝖞𝖘. 𝕭𝖚𝖙 𝕮𝖗𝖔𝖘𝖘 𝖆𝖓𝖉 𝕰𝖗𝖗𝖔𝖗 𝖉𝖔𝖓'𝖙 𝖜𝖆𝖐𝖊 𝖚𝖕 𝖙𝖎𝖑𝖑 𝖑𝖆𝖙𝖊𝖗 𝖆𝖓𝖉 𝕴 𝖐𝖓𝖔𝖜 𝖙𝖍𝖆𝖙 𝕰𝖗𝖗𝖔𝖗 𝖜𝖎𝖑𝖑 𝖐𝖎𝖑𝖑 𝖒𝖊 𝖆𝖓𝖉 𝖘𝖊𝖊 𝖓𝖔 𝖕𝖗𝖔𝖇𝖑𝖊𝖒 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝖎𝖙.𝕾𝖔 𝖎 𝖉𝖎𝖉 𝖆𝖘 𝖙𝖍𝖊𝖞 𝖘𝖆𝖎𝖉 𝖆𝖓𝖉 𝖘𝖙𝖆𝖞𝖊𝖉 𝖖𝖚𝖎𝖙𝖊.

"𝖂𝖍𝖞 𝖉𝖔𝖓'𝖙 𝖜𝖊 𝖌𝖔 𝖌𝖊𝖙 𝖗𝖊𝖆𝖉𝖞 𝖓𝖔𝖜 𝖘𝖔 𝖙𝖍𝖆𝖙 𝖜𝖍𝖊𝖓 𝖇𝖔𝖘𝖘 𝖈𝖆𝖑𝖑𝖘 𝖚𝖘 𝖎𝖓 30- 𝖎 𝖒𝖊𝖆𝖓 29 𝖒𝖎𝖓𝖚𝖙𝖊𝖘 𝖜𝖊 𝖆𝖗𝖊 𝖗𝖊𝖆𝖉𝖞 𝖆𝖓𝖉 𝖔𝖓 𝖙𝖎𝖒𝖊?"

"҉W҉A҉K҉E҉ ҉U҉P҉ ҉Y҉O҉U҉ ҉I҉D҉I҉O҉T҉S҉!҉-҉ ҉o҉h҉ ҉y҉o҉u҉r҉ ҉w҉a҉k҉e҉ ҉a҉l҉r҉e҉a҉d҉y҉ ҉w҉e҉l҉l҉ ҉i҉ ҉s҉t҉i҉l҉l҉ ҉n҉e҉e҉d҉ ҉t҉o҉ ҉w҉a҉k҉e҉ ҉u҉p҉ ҉r҉a҉s҉b҉e҉r҉r҉y҉ ҉s҉o҉ ҉j҉u҉s҉t҉ ҉g҉o҉ ҉t҉o҉ ҉t҉h҉e҉ ҉k҉i҉t҉c҉h҉e҉n҉.҉"҉ 

"𝕺𝖐 𝖇𝖔𝖘𝖘."

"҉O҉h҉ ҉a҉n҉d҉ ҉y҉o҉u҉ ҉t҉h҉r҉e҉e҉ ҉w҉i҉l҉l҉ ҉b҉e҉ ҉w҉o҉r҉k҉i҉n҉g҉ ҉i҉n҉ ҉a҉r҉e҉ ҉n҉e҉w҉ ҉m҉i҉s҉s҉i҉o҉n҉.҉"҉ 

"𝕺𝖐..."

 "𝚈𝙴𝚂!𝕯𝖚𝖘𝖙 𝖆𝖓𝖉 𝖍𝖔𝖗𝖗𝖔𝖗 𝖞𝖊𝖑𝖑𝖊𝖉.

"҉W҉h҉a҉t҉-҉ ҉y҉o҉u҉ ҉k҉n҉o҉w҉ ҉w҉h҉a҉t҉ ҉n҉e҉v҉e҉r҉m҉i҉n҉d҉.҉"҉ 𝖂𝖎𝖙𝖍 𝖙𝖍𝖆𝖙 𝖍𝖊 𝖜𝖆𝖑𝖐𝖊𝖉 𝖔𝖚𝖙 𝖔𝖋 𝖙𝖍𝖊 𝖗𝖔𝖔𝖒.

"𝙰𝚛𝚎𝚗'𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢?"

           "...𝕺𝖋𝖈 𝖎 𝖆𝖒!...." 𝕿𝖍𝖊𝖓 𝖎 𝖘𝖒𝖎𝖑𝖊𝖉 𝖆𝖓𝖉 𝖜𝖆𝖑𝖐𝖊𝖉 𝖙𝖔 𝖙𝖍𝖊 𝖐𝖎𝖙𝖈𝖍𝖊𝖓. 𝕿𝖍𝖊 𝖐𝖎𝖙𝖈𝖍𝖊𝖓 𝖜𝖆𝖘𝖓'𝖙 𝖙𝖔 𝖋𝖆𝖗, 𝖔𝖓𝖑𝖞 3 𝖉𝖔𝖔𝖗𝖘 𝖉𝖔𝖜𝖓.𝖂𝖍𝖊𝖓 𝖎 𝖌𝖔𝖙 𝖙𝖍𝖊𝖗𝖊 𝕯𝖚𝖘𝖙 𝖆𝖓𝖉 𝕳𝖔𝖗𝖗𝖔𝖗 𝖜𝖊𝖗𝖊 𝖆𝖑𝖗𝖊𝖆𝖉𝖞 𝖙𝖍𝖊𝖗𝖊 𝖜𝖆𝖎𝖙𝖎𝖓𝖌 𝖋𝖔𝖗 𝖒𝖊. 𝕴 𝖘𝖆𝖙 𝖉𝖔𝖜𝖓 𝖎𝖓 𝖙𝖍𝖊 𝖒𝖎𝖉𝖉𝖑𝖊 𝖔𝖋 𝖙𝖍𝖊𝖒. 𝕾𝖔 𝖆𝖋𝖙𝖊𝖗 𝖓𝖎𝖌𝖍𝖙𝖒𝖆𝖗𝖊, 𝖗𝖆𝖘 𝖆𝖓𝖉...𝖗𝖊𝖉? 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖜𝖆𝖘 𝖗𝖊𝖉 𝖉𝖔𝖎𝖓𝖌 𝖍𝖊𝖗𝖊? 𝕺𝖍𝖍𝖍 𝖍𝖊 𝖒𝖎𝖌𝖍𝖙 𝖇𝖊 𝖍𝖊𝖗𝖊 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖒𝖎𝖘𝖘𝖎𝖔𝖓.

                                                                              ᴅᴜꜱᴛ ᴘᴏᴠ:

           ᴡᴇ ꜱᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴛᴀʟᴋɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴡʜᴀᴛ ᴋɪɴᴅ ᴏꜰ ᴍɪꜱꜱɪᴏɴ ᴡᴇ ɢᴏᴛ. ɪᴛ ᴡᴀꜱ ᴀ "ᴛʀᴀᴘ" ꜰʀᴏᴍ ᴛʜᴏꜱᴇ ꜱᴛᴀʀ ꜱʜɪᴛꜱ. ᴀꜰᴛᴇʀ ᴀᴡʜɪʟᴇ ɪ ꜱᴛᴏᴘᴘᴇᴅ ʟɪꜱᴛᴇɴɪɴɢ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴘʟᴀɴ. ɪᴛ ᴡᴀꜱ ɢᴇᴛᴛɪɴɢ ᴛᴏ ʙᴏʀɪɴɢ. ʙᴜᴛ ᴛʜᴇɴ ᴏᴜᴛ ᴏꜰ ɴᴏᴡʜᴇʀᴇ ᴋɪʟʟᴇʀ ʜɪᴛ ᴍᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ʀɪʙ ᴡɪᴛʜ ʜɪꜱ ᴇʟʙᴏᴡ.

"𝕴𝖙'𝖘 𝖙𝖎𝖒𝖊 𝖙𝖔 𝖊𝖆𝖙." ʜᴇ ꜱᴀɪᴅ. ʜɪꜱ ᴠᴏɪᴄᴇ ꜱᴏᴜɴᴅᴇᴅ ʟɪᴋᴇ ᴀɴ ᴀɴɢʟᴇ. ɪ ɢᴏᴛ ʟᴏꜱᴛ ɪɴ ʜɪꜱ ᴇʏᴇꜱ.....ᴛɪʟʟ ʀᴇᴅ ꜱᴀɪᴅ "ᴴᵉʸ ʸᵒᵘʳ ᶠᵒᵒᵈ ⁱˢ ᵍᵉᵗᵗⁱⁿᵍ ᶜᵒˡᵈ ᵃˢˢʰᵒˡᵉ." ɪ ꜱᴡᴇᴀʀ ɪ'ᴍ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ᴋɪʟʟ ʜɪᴍ. ᴛʜᴇɴ ᴍᴀᴋᴇ ꜱᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴏᴜᴛ ᴏꜰ ʜɪꜱ ʀᴇᴍᴀɪɴꜱ. ʙᴜᴛ ɪ ᴄᴀɴ'ᴛ. ᴏɴᴇ ʙᴇᴄᴀᴜꜱᴇ ʙᴏꜱꜱ ᴡɪʟʟ ᴋɪʟʟ ᴍᴇ ᴀꜰᴛᴇʀᴡᴀʀᴅꜱ. ᴛᴡᴏ ʜɪᴍ ᴀɴᴅ ᴋɪʟʟᴇʀ ᴀʀᴇ ꜰʀɪᴇɴᴅꜱ ᴀɴᴅ ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴡᴀɴᴛ ᴋɪʟʟᴇʀ ᴛᴏ ʜᴀᴛᴇ ᴍᴇ.

A/N: These will be short mostly because i'm in school. Also could you please give me ideas for other stories.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 25, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Horror x Dust x KillerWhere stories live. Discover now