asi ~Představení~

562 11 5
                                    

Ahojky jmenuji se Katarine Tylianová a mám 17 let. Jo a chodím na Gymp předposlední rok. Jako malá jsem dělala gimnastiku a potom jsem dělala balet ale pak mě to přestalo bavit a tak jsem přešla na moderní tanec. Mám hnědé ořiskollve vlasy po zadek, zelené oči a jsem poměrně malá ale zase ne moc malá jo ani moc velká. Bydlím sama na konci vesničky u Humpolce s babičkou protože má velký dům a nechce tam být sama (nemám ponětí či je tam nějaká vesnice poz. autor.) avšak do školy dojíždím vlakem do Humpolce (kdyby tam vlak nejezdil tak budeme dělat že tam prostě jezdí ju poz. autor.) a večer zase dojizdim školu mám sice až na 9 hodinu ale cesta vlakem trvá okolo 1 a půl.

Mám staršiho bratra ale o něm nic nevím nikdy jsem ho pořádně nepoznala vím že s námi bydlel ale jak mile dovršil 18 narozenin odstěhoval se teď mu je něco kolem 23 a odešel když mě bylo 11 takže si o něm nic nepamatuji.

Naši rodiče bydlí v Havlíčkově broďe u nás doma bydlela jsem tam i já s bratrem ale bratr šel do piče a já šla k babičce navíc aspoň nemusím poslouchá moje rodice, no jo zrovna moc v lásce svoji rodinu nemam

~TAK A TEĎ NĚCO O OSTATNÍCH~

Patrik Klika
Je mi 17 let (věky si upravím podle sebe aby se mi to hodilo do příbehu pz. autor.) chodím ješte do školy a bydlím uprostřed Humpolce s pár kójích kamaradama. Streamuji a natáčíme na YT.

Honza Moravec
19 let
Bydlím s botmanem ostatními kluky a Míšou
Streamuji a ntačím na YT

Dominik Cukr
17 let chodím do školy a bydlím s klukama a Míšou
Natáčím a YouTube

Mára Hubačka
19 let bydlím s ostatníma a natáčíme na YouTube a streamuji

Davel
21 let bydlím -||- (opakuje se to, hold sem líná to psát no poz. autor.)

Dejvik
18 let -||-

Míša
19 let -||-
(Sem líná no poz. autor)

Toť asi vše přeju příjemné čtení a
pobavení zatím pa a posílá lásku všem co
jí potřebují i nepotřebují💕💕

-🌹

Pár Kroků Od Sebe| FF Kex CrewKde žijí příběhy. Začni objevovat