Yhteinen pulla

192 20 34
                                    

Ihan näin alkuun, Aleksi ja Olli on kummatki tässä ny 17 vuotiaita! En tosiaan tiiä miks nää luvut alkaa jostai tansseista aina :D

Aleksin pov:
Istun pitkällä puisella penkillä vastaavanlaisen pöydän ääressä. Katseeni kiertää seiniä pitkin. Kukkaverhot tuovat tähän rakennukseen juuri sellaista vanhustyyliä millaista tämän rakennuksen porukkakin on. Olen isovanhempieni kanssa joissain lavatansseissa. Oletettavasti viimeisissä sellaisissa täällä. Muutan viikon päästä Amsterdamiin luultavasti moneksi vuodeksi oppimaan uutta konemusiikista ja sen takia mummoni ja pappani halusivat tuoda minut tänne. Ties vaikka tämä olisi viimeinen kerta kun heidät näen. He ovat menneet tanssimaan orkesterin soittamien 1980-luvun laulujen tahtiin. Itse en tanssimisesta erityisemmin pidä joten päätin hakea rakennuksessa olevasta pienestä kahviosta pullaa ja mehua. Ja nyt istun tässä. Syöden pullaa ja juoden mehua katsellen samalla tanssivia vanhempaan ikäluokkaan kuuluvia pariskuntia. Annan katseeni kiertää jokaisen silmäni tavoittavan persoonan (kuten kelloa katsovan basistin) tässä niinsanotussa salissa. ja yllätyksekseni näen suurinpiirtein itseni ikäisen pojan oletettavasti isovanhempiensa kanssa vastakkaisella seinällä. Poika näyttää siltä kuin hänet pakotettaisiin kuorimaan viisi ämpärillistä perunoita. Tuon mummo-oletettu laskee kätensä tuon harteille ja työntää poikaa hieman lähemmäksi tanssilattiaa. Poika pistää vastaan ja mummo luovuttaa. Haukkaan pullastani melko ison palan. Yhtäkkiä he kaikki kääntävät katseensa suoraan minuun. Poika kääntää epäilevän katseensa mummoonsa joka viittaa minua kohti. Lopulta poika taitaa antaa periksi ja lähtee kävelemään pois isovanhempiensa luota. Suoraan minua kohti. Hän näyttää hieman epäröivältä mutta lopulta istuu minua vastapäätä.
"Ööh... moi. Mä oon Olli" tuo sanoo ja ojentaa kätensä. Katson tuota suoraan silmiin suu täynnä pullaa. Tuon silmät vain jotenkin lumoavat minut. Vihdoin tajuan niellä ja ojennan käteni kätelläkseni Olliksi esittäytynyttä poikaa.
"Aleksi" esittäydyn ja puristan tuon kättä. Kättelemme ja jäämme hetkeksi katsomaan toisiamme hieman arvioivasti. Olli on melko hyvännäköinen. Tuon brunet hiukset sopivat tälle täydellisesti.
"Mikä sut tänne vanhusten lavatansseihin tuo?" päätän kysyä Ollilta.
"Mummo ja vaari pakotti kun tää on kuulemma niin ainutlaatunen kokemus" Olli vastaa pyöräyttäen silmiään. Naurahdan ja hörppään mukistani mehua.
"No aijotko mennä tanssimaan vai katotko vaan sivusta?" kysyn tuolta.
"Emmä vielä tiiä, en ny kenenkää vanhuksen kaa ja täällä ei nyt näyttäis olevan muita mun ikäluokkaan kuuluvia kun sä. Minkä ikänen sä oot?" Olli kysäisee minulta.
"17. Entä sä?" esitän vastakysymyksen.
"17 myös. Missä päin sä asut?" Olli kysyy ja nostaa kyynärpäänsä pöydälle.
"Vihdissä. Mut oon mun isovanhempien kaa täällä kun muutan viikon päästä Amsterdamiin nii viimenen kerta moneen vuoteen kun oon täällä. Ja mistäs sitä tietää vaikken näkis niitä enää ikinä" vastaan ja lasken katseeni hieman haikeana pöytään.
"Heei. Mä oon varma että sä näät ne vielä. Mutta jos et nii nautit tästä illasta ja sit elämä jatkuu. Vaikka sitten ilman niitä" tuo vastaa ja laskee kätensä minun pöydällä makaavan käden päälle. Nostan katseeni tuohon. Tuo jätkä on jo ensimmäisen 3min aikana todistanut olevansa ihana. Väläytän tuolle hymyn ja tuo vastaa siihen suloisella hammashymyllä. Huomaan tällä hammasraon joka tekee hänestä entistä suloisemman.
"Sul on kiva hymy" sanon Ollille puolivahingossa.
"Kiitti. Nii sullaki" Olli vastaa ja olen erottavinani hennon punan tuon poskilla. Tunnen myös omia poskiani alkavan kuumottaa. Yritän peittää sen haukkaamalla pullastani palan. Pulla on yllättävän iso enkä ole syönyt siitä kuin ehkä puolet. Pulla ei ole ihan lempi herkkuani. Lasken pullan takaisin pöydällä olevan servetin päälle.
"Haluuks sä syödä ton. En ihan hirveesti tykkää pullasta ja toi on ihan hemmetin iso" kysyn ja katson pullaa hieman halveksuvasti.
"Voinhan mä sen syödä" Olli vastaa ja vetää pullan lähemmäs itseään ottaen sen lopulta käteensä. Hän haukkaa siitä suuren palan ja tuo näyttää huvittavalta mussuttaessaan sitä. Yritän pidättää nauruani Ollin katsoessa minua hämmentyneenä. Lopulta purskahdan nauruun. Olli syö suunsa tyhjäksi ja katsoo minua ihmeissään.
"Mitä hittoo sä naurat?" tuo kysyy.
"Näytit vaa nii hassult suu täynnä pullaa. Semmone majava" vastaan edelleen nauraen. Ollin huulille leviää hymy ja tämä pudistelee päätään pienesti nauraen.
"Hei saanko viel vähän sitä pullaa?" kysyn ja osoitan kädelläni Ollin edessä olevaa pullaa johon en itse ylety.
"Ota" Olli sanoo ja ottaa pullan suuhunsa. Tämän jälkeen tuo menee pöydän alle ja tulee sen toiselle puolelle istumaan viereeni edelleen pulla suussa. Tiedän mitä tuo ajaa tällä takaa. Minun pitäisi siis ottaa pullasta haukkaus pullan ollessa puoliksi Ollin suussa. Katsahdan nopeasti omia isovanhempiani jotka tanssivat toisella puolella rakennusta. He eivät näytä katsovan tänne päin. Sitten katson Ollin isovanhempia jotka keskustelevat jonkun myyjän kanssa. Hekään eivät huomaa tätä. Käännän katseeni takaisin Ollin silmiin ja luon kasvoilleni virneen. Nojaudun tuota kohti ja haukkaan pullasta sen verran ison palan että nenämme koskettavat toisiaan. Vetäydyn takaisin ja alan pureskella pullaa. Olli laskee pullan suustaan pöydälle ja jää katsomaan minua hymyillen. Saan suuni tyhjäksi.
"Vittuako siinä tuijotat" naurahdan Ollille. Hän nostaa kädet ilmaan antautumisen merkiksi.
"Voin mä noit vanhuksiaki tuijotella jos pakko on. Sä vaan oot mielenkiintosempi" tuo sanoo. Aistin tuon äänessä flirttailua.
"No tuijota sitte. Muuten.. ihan näin kaverin puolesta kyselen, mikä on sun seksuaalisuus?" kysyn heittäen vitsillä tuon kaverijutun.
"Oon homo. Mut saanko kysyy et kuka tää sun kaveri on?" Olli kysyy. Mieleeni juolahtaa hyvin härö vastaus vasemman käteni parhaasta kaverista...
"Sä et halua tietää" naurahdan ja pudistan päätäni.
"Mut entä jos haluun?" Olli kysyy ja siirtyy hieman lähemmäksi minua.
"No sit haluut. Saat tietää ehkä joskus" vastaan.
"Aijaa" Olli vastaa. Olemme hetken hiljaa. Yhtäkkiä valaistus hieman hämärtyy. Orkesteri vaihtaa biisiä ja alkaa soittaa Bon Jovin 'You give love a bad name'.
"Täältähän tulee hyvääkin musiikkia" Olli tokaisee selkeästi innoissaan. Tuo nousee ylös mutta ei mene minusta kauemmaksi.
"Odotaks sä mua mukaan vai jäit siihen muuten vaa?" kysyn ja juon loput mehustani.
"Ootan sua. Jos siis haluut olla mun kaa" Olli sanoo jotenkin nolona.
"Tietty haluun. Luuleks sä et mä haluan näiden ikäloppujen vanhusten kans olla?" kysyn ja saan Ollin naurahtamaan. Nousen ylös ja heitän lopun pullan roskikseen.
"Tuu ny Aleksi" Olli sanoo sivuuttaen kysymykseni hymyillen ja vetää minua olkapäästä mukaansa. Menemme tanssilattian reunustalle seinän viereen. Kuulen tuon alkavan laulaa hiljaa. Tuon ääni kuulostaa tajuttoman hyvältä.
"Sähän osaat laulaa" totean ja katson Ollia. Tästä kulmasta hän näyttää saatanan kuumalta. Näyttää hän kyllä muutenkin, mutta silti, tämä valaistus jotenkin korostaa sitä.
"Kiitti" Olli sanoo ja jatkaa laulamista. Katson tuota brunettea joka katsoo suoraan eteenpäin. Hän on minua hieman pidempi. Siirryn hieman lähemmäksi tuota ja tartun tuon kädestä. Olli kääntää katseensa minuun. Nostan toisen käteni Ollin poskelle ja silitän sitä peukalollani.
"Tuu" Olli sanoo ja vetää minut mukanaan väkijoukon läpi ulos. Ulkona on jo hämärää ja aurinko on laskenut. Olli työntää minut hellästi tanssipaikan puista ulkoseinää vasten. Hänen kasvonsa ovat parin sentin päässä omistani. Suutele jo saatanan idiootti! Lopulta tuo vastaa toiveisiini ja suutelee minua. Vastaan suudelmaan ja nostan käteni tuon poskille. Tunnen hellän puraisun alahuulessani jonka johdosta raotan suutani hieman. Tunnen Ollin kielen tunkeutuvan suuhuni ja annan omani tehdä samoin. Vetäydymme kielarista irti ja jäämme katsomaan toisiamme.
"Mennäänkö meille?" Olli kysyy ja pussaa kättäni.
"Riippuu kuinka kaukana sun isovanhempas asuu" vastaan ja silitän tuon poskea.
"Ei sinne oo ku kilsa. Tulin pyöräl nii pääset tarakalle" Olli vastaa.
"No sitte" vastaan ja työnnän Ollia kauemmas minusta viestien että voisimme lähteä. Olli päästää kädestäni irti ja hakee pyöränsä hieman kauempaa seinän vierestä. Hän pysähtyy eteeni.
"Aika paha poika oot ku et käytä kypärää" moitin virnistäen.
"Jos sanot et tää on paha juttu nii odota vaa" Olli vastaa virnistellen ja viittaa minua istumaan tarakalle.
"Mä en nyt oo ihan varma luotanko sun ajotaitoihin mutta ainaki kuolen onnellisena" heitän vitsillä ja istun tarakalle.
"En mä ny niin paska oo. Mut tiukasti kii sitte" Olli vastaa ja lähtee ajamaan. Kiedon käteni tuon vyötärön ympärille ja painan poskeni tuon selkää vasten. Yhtäkkiä saan loistoidean. Voi olla että olemme kohta ojassa. Alan silittää oikealla kädelläni Ollin reittä.
"Nyt sä liikut kyllä vaarallisilla vesillä" Olli naurahtaa mutta jatkaa samaa vauhtia hiekkatiellä ajamista. Siirrän kättäni hieman lähemmäksi Ollin kriittistä aluetta.
"Hei nyt Aleksi. Jätänkö sut kyydistä vai maltatko oottaa perille saakka?" Olli kysyy yrittäen kuulostaa tosissaan otettavalta mutta tämän äänestä kuulee tämän hymyilevän.
"Mut mitä jos mä haluun sua? Niinku nyt" mutisen tuon selkää vasten. Miten ihmiseen voi rakastua näin nopeasti? En edes tiedä olisiko hirveän hyvä ajatus mennä sänkyyn tuntemattoman ihmisen kanssa mutta jos Olli on noin ihana ja seksikäs niin minkäs sille mahtaa.
"Kakssataa metrii vielä" kuulen Ollin havahduttavan minut ajatuksistani. Katselen hiekkatietä reunustavaa synkkää metsää. Huomaan Ollin kääntyvän kapeammalle ja huomattavasti ruohoisemmalle tielle. Näen noin 50 metrin päässä keltaisen talon ja pari muuta rakennusta. Pääsemme talon pihaan ja ennen kuin Olli ehtii pysäyttää pyörän, painan hellästi tuon haarovälistä jolloin tuon suusta karkaa voihkaisu. Olli pysäyttää salamana pyörän ja kääntyy minuun päin. Nousen pyörän tarakalta ja jään tuijottamaan Ollia virne kasvoillani. Olli nousee pyörän kyydistä ja jättää sen keskelle pihaa jalan varaan.
"Nyt. Aleksi. Jumalauta" Olli sanoo hieman uhkaavan näköisesti ja hyökkää suutelemaan minua. Hymyilen tuon huulia vasten ja vastaan suudelmaan. Olli tarttuu kädestäni lähtien vetämään minua jotakin aittaa kohti. Tästä tulee pitkä yö...

Unohin laittaa biisin tänne loppuun🥲🥲
Terveisin Doris ~ Mariska

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 20, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Song oneshots // OleksiWhere stories live. Discover now