Wstęp

105 1 0
                                    

Lata w których każdyy musi po ukończeniu 16-go roku życia poddać się testom, aby dowiedzieć się jakiej rangi jest.

DOMINANT- osoba, która ma pełna władze nad uległym. Prawie wszystko wymaga zgody dominanta. ( badania lekarskie,praca itd)

Neutralny- może dominować, może ulegać. Władza osoby dominującej nie wypływa na niego tak, jak na osobę uległą.

Uległy - osoba oddana pełnej władzy dominanta, jednakże zasady/prawa są rygorystyczne.

Zdarzyło się, że ulegli byli traktowani jak zwierzęta czy nawet zabawki do zaspokajania potrzeb seksualnych, nikt nie mógł nic z tym zrobić. Osoby, które w jakikolwiek sposób znęcały się nad osobą niższej rangi były srogo karane.

[---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------]

Jeon Jungkook, najmłodszy członek jednego z najbardziej znanych zespołów k-popowych na całym świecie. Chłopiec od zawsz bał się swoich 18 urodzin, jego strach nie był kierowany do imprezy, czy samego faktu urodzin, jego obawy dotyczyły testów, które tak naprawdę mogły zmienić jego całe życie. Rodzina chłopca zawsze trzymała się starych obyczajów, w domu ulegli byli tymi, którzy sprzątali, wykonywały obowiązki domowe. Osoba uległa była uważana za osobę gorszą. Jungkook od małego był wychowywany patrząc na to, jak jego ojciec traktował jego matkę, kobieta była ograniczona ruchowo jak i umysłowo, na wszystko potrzebowała zgody swojego dominanta, czyli ojca chłopca. Była zabawką męża, gdzie na koniec dnia czekała na niego w łóżku gotowa do wykorzystania.

Dla młodego chłopca był to koszmar, gdy udało mu się zadebiutować, został włączony do jednego z dopiero zaczynających karierę zespołów. Niektórzy już posiadali swoje rangi.

Namjoon, lider ich zespołu, jak można się domyślać jest dominującym, dla chłopca był idealnym wzorem do naśladowania. Kolejną osobą z rangą był najstarszy z grupy, czyli Kim Seokjin, był on neutralny mógł żyć swoim życiem, był najbardziej godny zaufania. Ostatnia osoba z rangą był drugi najstarszy, mimo charakteru Yoongi był osobą uległą, jego ranga nie pasowała do jego wizerunku. Po upływie czasu reszta zespołu zaczęła odkrywa swoje rangi. Prawie każdy z wyników wskazywał dominującego, jedynie najstarszy z linii Maknae, tak samo jak najstarszy mieli rangę neutralnego.

Cała szóstka nie mogła doczekać się wyników ich najmłodszego. Nikt nie spodziewał się, że chłopiec ukryje prawdę przed nimi.

-----------------------------------------------------------------------------------

Cześć!! Mam nadzieję, że się podoba. Jest to książka z mojego starego konta (JeonJungkook97_97) Niestety nie mogę go odzyskać więc książki będą tutaj kontynuowane oraz będą powstawać nowe!

Secret Of SubmissionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz