Vejdu z bodovy a porad prší "Ach bože proč" "Tak na to ti asi nedopovím" usměje se na mě Tom. "pojd hodím tě domu" Ne dobrý já to zvládnu" "Já se neptal" usmál se a šel k autu. Nastoupila jsem si do auta a bylo to tady to trapné ticho😐. "Tady zatočí doleva" "jasan". Ukážu mu na náš modrobílej domek" "Fakt tady?" "Jop" "To je hustý ja bydlím hned vedle" zasměje se. "Takže ty si ten nový soused, který ma v sobotu přijít na návštěvu jo" "Už to tak asi bude" náhodí na svůj obličej roztomilý úsměv. Vystoupíme si oba z auta "Tak se vidíme zítra ve škole?" "Jojo" "Tak ahoj" "Ahoj""To kdo byl?" zeptá se me mamka a táta na mě kouká vražedně. "Nový soused a taky spolužák" " Myslíš ty nové Hollandovy?" zeptá se mama už v lepší náladě a usměvavě. "Ano ty Hollandovy, tak já jdu nahoru" ukážu prstem k mému pokoji. "Ještě něco" "Ano" "Použij ochranu" řekne táta "Paneboze tati znám ho 1 den, kdo si myslíš ze jsem? Max?" zasměju se jako jediná svému povedenému vtipu. "Hej ja nejsem hluchý" ozve se z obýváku Max.
A ja se jenom zasměju a jdu do svého pokoje. Hned jak jsem vesla do pokoje jsem skočila na postel a šla jsem na sociální sítě. Žádost o sledování- Tomholland2013 "celkem stalker" příjmu mu to a podívám se na jeho profil. Začnu ho sledovat nazpátek. Po 2 hodinách sledování tiktoku ulehnu do hlubokého spánku."Vstávej Viky" přimouřím oči abych se podívala kdo mě budí. "Co chceš Maxi"
"Potřebuju poradit" "S čím zas" " S Addison" "Cože jak, proč, Co????"
" Chci jí pozvat někam třeba do kina, právě proto potřebuju tvojí pomoc" " Ne s tímhle ti já pomáhat nebudu běž šup vypadni" vyženu ho z mého pokoje a zavřu dveře. "Fuj pomoct a ještě s mojí nejlepší kamarádkou to víš že jo" Když jdu zpátky do mojí postele vidim z mého okna Toma v pokoji jak si hraje s jeho pejskem bez trička. Po chvilce zírání jsem si uvědomila ze to může vypadat hodně divně tak jsem si šla lehnou. Najednou zpráva od Tomholland2013- budeš na mě dlouho koukat nemám si radši zatáhnout?😂
"Dobře tak teď se mužů zabít"
Vikyleslie_ - Ne dobrý už jdu spát😝
Tomholland2013- Dobře😂DobrouNa to jsem už nic neodpověděla a šla spát
Ráno mě v 6:00 probudil budík. Vstávám takhle brzo protože ráda chodím běhat.
Už jsem skoro u konce ve sluchátkách mi hraje moje nejoblíbenější hudba v tom narazím do kluka s kšiltovkou na hlavě.
"Jsi slepej nebo" " Moc se omlouva- Viky?"
Jezisku co jsem komu udělala" Je čau Tome co ty tady děláš" "Rád chodím sám i s tesou na procházky. Víš s tím psem jak si mě včera večer sledovala z okna" "Tyjo tak to si vůbec nepamatuju nebyla jsem náměsíčná?" Zasmála jsem se nervózně. Ale šlo vidět že to Toma pobavilo takže už to nebylo tak trapné. Chvilku jsme si ještě povídali ale pak už jsme museli oba domu se osprchovat a připravit se do školy.Domluvili jsme se že mě odveze do školy.
"Viky ty dneska nejedeš semnou" zeptá se mě Max když vidí jak si beru tašku a šahám na kliku. "Ne dneska mě tam odveze Tom" "Dobře tak ve škole a dávej si pozor ahoj" "neboj budu ahoj"
Už vidím Toma sedět v jeho autě tak se za nim rozeběhnu. Vystoupí z auta a otevře mi dveře "Ó jak šlechetné děkuji vám" ukloním se mu a vstoupím do auta. Tom se jen zasměje a také nasedne do auta a jedeme do školy.Doufám že se vám líbí tenhle příběh. Papapa😚😚❤️