pejantan isteri teman

2.2K 19 0
                                    

Sudah lebih sepuluh kali Litha mencapai kemuncak nya, tetapi Mirja masih gagah lagi. Bimbang juga Litha, kalau kalau nanti suaminya terjaga. Hari pun telah menjelang pagi. Masing masing mereka telah bermandi peluh. Rasanya Litha sudah tidak boleh tahan lagi.
" Lambat lagi ke bang?"
Tanya Litha.
" Dah puas ke?"
Tanya Mirja semula.
" Lebih dari puas."
Jawab Litha.
" Oklah, kita habiskan sama sama."
Kata Mirja. Lalu dia pun memeluk tubuh Lita dengan kemas. Sebelum mula melajukan sorong tarik dan menguat kan hentakan nya.

" Uuuugh... uuuugh"
Keluh Litha, dengan tubuhnya yang bergegar gegar kerana menyambut hentakan Mirja. Tidak lama dia pun terus mendakap tubuh Mirja dengan erat.
" Aduh bang, Litha dah tak tahan lah, dah nak keluar, abang lambat lagi ke?"
Tanya Litha, dalam keluhan. Tiada sebarang jawapan dari Mirja, melainkan hayunan dan hentakan nya yang semakin menggila.
" Heeeeeeeeergh."
Litha pun memekik, sambil menunjal nunjalkan bahagian punggung nya. Kemudian baru di ikuti pula oleh Mirja, yang semakin erat mendakap tubuh Litha. Sambil mengerang, kelihatan tubuhnya turut terhenjut henjut seperti sedang melepaskan sesuatu.

Getaran nya berhenti sebagai tanda bahawa air nya sudah tuntas keluar, Mirja pun terkapar di atas tubuh Litha. Beberapa saat kemudian, barulah dia memggeser dan terlentang disamping Litha. Mereka memejamkan mata, sambil sama sama menghela nafas. Hingga tanpa sedar, mereka telah langsung terlelap, dalam keadaan masing masing, tanpa seurat benang pun  yang menutupi  tubuh mereka. Mujurlah Litha telah terjaga awal. Masih sempat lagi menyelamat kan keadaan.

Satu hari itu kak Kam telah memanggil Mirja datang ke rumah, ketika itu dia sedang tinggal bersendirian bersama anak kecilnya sahaja. Semua seisi rumah, termasuk dengan anak anak nya yang lain telah pergi ke majlis hari keluarga Sood. Hanya kak Kam sahaja yang tidak turut serta. Ketika Mirja sampai, kak Kam sedang duduk menunggunya di beranda rumah. Hampir sebulan juga Mirja tidak berjumpa dengan nya.

Mereka duduk di beranda sambil berbual bual. Dalam berbual bual inilah,  kak Kam telah menyatakan hasratnya untuk mendapat kan belaian dari Mirja. Sejak kali terakhir mereka bersama hampir sebulan dulu, hanya sekali dia melakukan dengan Sood. Itupun bagai melepaskan batuk di tangga. Hinggalah ke saat itu. Mujurnya dia sekarang sedang mengandung tua, jadi agak sedikit berkurangan nafsu nya. Hanya pada hari itu dia teringin pula untuk mendapatkan belaian dari Mirja. Kebetulan pula sementara ada peluang.

Dalam mereka beraksi, mereka berehat sebentar. Sebagai memenuhi permintaan kak Kam. Dia kelihatan sudah kurang berupaya, setelah kali kelima menikmati kemuncak nya. Sambil berbaring, mereka menyaksikan keletah anak kecil nya bermain di sebelah katil. Jika tadi dia yang menyaksikan mereka bermain, kini mereka pula yang menyaksikan dia bermain.

Sebenarnya anak itu, anak Mirja juga. Tidak seorang pun anak yang isteri isteri Mirja lahirkan, anak Sood. Semua nya anak Mirja. Hanya Sood sahaja yang tidak perasan dan tidak sedar, bahawa dia sebenarnya mandul. Hampir lima tahun berkahwin dengan kak Kam yang merupakan isteri pertama nya, dia langsung tidak memperolehi anak. Hanya setelah kehadiran Mirja, yang telah meniduri nya, barulah kak Kam pun mengandung. Itulah sebagai bukti, bahawa Sood adalah mandul.

Hubungan Sood dengan Mirja, pada awalnya hanya lah kenalan biasa sahaja. Tetapi setelah lama berkenalan, Mirja pun telah menunjukkan sikap baiknya. Mereka pun semakin rapat dan semakin akrab. Sehingga Sood sangat memberi kepercayaan kepada Mirja. apa sahaja perkara yang hendak Sood lakukan, Sood akan mendapatkan pandangan atau pendapat dari Mirja terlebih dahulu. Hingga dia hendak berkahwin lagi pun, dia telah merujuk kepada Mirja.

Sood ini, jiwa dan nafsu nya memang besar. Tetapi kudratnya tidak seberapa. Tidak cukup dengan seorang isteri. Hingga mencukupkan empat orang. Kecuali kak Kam sebagai isteri pertama, yang lain semuanya telah merujuk kepada Mirja terlebih dahulu, sebelum untuk mengahwini mereka. Dari seorang ke seorang. Dia begitu bangga dengan kehebatan nya beristeri empat, serta mempunyai anak yang ramai. Itulah yang sering di warwarkan dihadapan kawan kawannya yang lain, yang di jadikan sebagai bukti tentang kehebatan nya itu. Mirja yang mendengarnya hanya tersenyum sendirian.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 01, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

pejantan isteri temanWhere stories live. Discover now