Minseok: Luhan'ı takımdan atsak olmuyor mu ya?
Luhan: EN İYİ OYUNCUNUZ OLMAM VE BUNU HERKESİN BİLİYOR OLMASI BENİM SUÇUM MU???
Minseok: ULAN BİLEREK KENDİNİ YARALADIN SAHADA GÖRMEDİK Mİ SANIYORSUN?
Luhan: Yoo ne bilereği? Bir an dikkatim dağıldı sonra bir baktım yerdeyim...
Minseok: Neyse ki Jongdae var. Bir oyuncu eksiğimiz olacaktı yoksa senin yüzünden ve KILPAYI MAÇI KAZANABİLDİK!
Luhan: Ee kazandık işte ve o 4 golün ikisi benimdi hatırlatırım 😌
Yixing: Bu konuda haklı... Ama cidden orada bilerek kendini yaraladın yani herkes öyle olduğunu gördü.
Luhan: Ay ne abarttınız. Alt tarafı bölge şampiyonası. Kaybedersek dünyanın sonu mu gelecek?
Minseok: ...
Yixing: ...
Junmyeon: ...
Jongdae: ...
Kyungsoo: Neyse ben de eksik kalmayayım.
Kyungsoo: ...
Minseok: BU LUHAN DEĞİL KESİNLİKLE! LUHAN'IN BEDENİNDEKİ HAYALET DERHAL RAHAT BIRAK ONU!
Yixing: Bugün üst üste şok edici olaylar yaşanıyor... Kyungsoo ilk kez gruba yazdı... BU ONUN BU GRUBA YAZDIĞI İLK MESAJ!!!
Kyungsoo: Evet şimdi bb herkese hiçbirinizle uğraşamam.
Kyungsoo çevrimdışı
Junmyeon: Gidip kendime yeni bir takım oluşturacağım. Bu takımda psikolojim daha fazla dayanamayacak gibi görünüyor.
Yixing: Koç bizi bırakma!
Junmyeon: Tamam fikrimi değiştirdim kalıyorum.
Minseok: Mevlânâ bile böyle dönmedi!
Jongdae: +++
Luhan: AAAAAAAĞĞĞĞĞ
Minseok: Ne o kızlar gibi çığlık atıyorsun? Yoksa kız olduğunu mu öğrendin?
Luhan: SENSİN KIZ! Neyse kurt bakışlım geldi az önce *kalpli gözler*
Minseok: O adam standartların çok üzerinde ya. Bence vazgeç bu sevdadan. AYRICA BU SEVDAN YÜZÜNDEN BÖLGE ŞAMPİYONLUĞUNU KAYBEDERSEK SENİ DOĞRARIM!!!
Luhan: Merak etme bir dahakine 4 golü garantiledikten sonra kendimi yaralarım :)
Jongdae: Ben yedekte değil miydim ya?
Minseok: Bu gidişle yedek olmanın ne olduğunu unutacaksın gibi duruyor. Malum Luhan'ı görüyorsun...
Jongdae: O zaman antrenmanlara dahs sık katılmalıyım desene.
Minseok: Sabah evinden alırım seni rahat ol.
Jongdae: Teşekkürler ❤️
Luhan: BİLİN BAKALIM NE OLDU!!!
Minseok: Yine kafası gitti bunun...
Luhan: Bildin ama bilemedin Min. Neyse anlatıyorum. Benim biricik kurt bakışlım bana telefon numarasını verdi ağağağağ
ARTIK SESİNİ HER İSTEDİĞİMDE DUYABİLİRİM!!Minseok: Hayret nasıl başardın bunu? Kesin dedi bunun akıl sağlığı yerinde değil acıdım, biraz sevinsin garibim diye verdi.
Luhan: Jongdae bunun nesini sevdin sen?
Minseok: nE
Jongdae: Ne😳
Luhan: Bana diyenlere bakın ben gidiyorum!
Luhan çevrimdışı
Jongdae: YA YOK ÖYLE BİR ŞEY!
Jongdae çevrimdışı
Minseok: Ne oldu az önce..?
Minseok çevrimdışı
Junmyeon: Yixing olmasa bunların hiçbirine 1 saniye bile dayanmadan çeker giderdim.
Yixing: Ben mi?
Junmyeon: Ha? Ay pardon kuzenim yazmış.
Junmyeon çevrimdışı
Yixing: Korecem yetmiyor sanırım artık...
Yixing çevrimdışı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Headachy | HunHan
FanfictionBir sakatlık sonucu gittiği hastanedeki doktora aşık olmak mı? NOT: Hikaye tamamen eğlenmek amaçlı yazılmıştır! Kapak: Biricik aşkım @PeriCeren 💋