Ne zaman bölüm sonuna şu zaman bölüm gelir desem asla o zaman gelmiyor bu da benim toxic treatim galiba 🤷🏻♀️
Felix, gece yarısına yaklaşan saate bakarak salonda oturmuş Changbin'in gelmesini bekliyordu. Kapıdan gelen tıkırtılarla oraya çevirdi başını ve Changbin'in eve girmesiyle ayaklandı.
"Uyanık mıydın?" diye sordu Changbin.
"Evet, seni bekledim."
Ceketini askılığa asarken kaşları çatıldı Changbin'in.
"Neden ki?"
"Geçe kaldın çünkü, endişelendim senin için. Haber de vermedin."
"Minhyuklaydım. Zamanı fark etmemişiz." dedi Changbin koridordan odasına geçmeye çalışırken ancak Felix önünü kesti.
"Bunun hakkında da konuşmak istiyordum. Changbin, nereden çıktı bu Minhyuk birden bire?"
Bıkkınca yüzünü sıvazladı Changbin. "Felix, bu konuyu grupta konuştuk zaten ve ben artık bıktım tamam mı?"
Alayla sırıttı Felix. Changbin'i kızdırmaması gerektiğini biliyordu ama artık arkadaşının bu derbeder halini kaldıracak takati de kalmamıştı. Açıkça, acısının üstünü gömmek için Minhyuk ile birlikteydi ve böyle yaparken sadece kendine değil, Chan ve Minhyuk'a da zarar veriyordu.
"Bu grupta geçiştirilecek bir konu değil ama. Sence Minhyuk senin için doğru kişi mi ya da bu yaptığın doğru mu sence? Hiç zarar vermiyor musun böyle Minhyukla Chan'a?"
"Hayır, Minhyuk'a zarar vermiyorum, benden en başında hoşlanan oydu ve ben de ona karşılık vererek asıl yardımcı oluyorum."
"Chan harap olmuş halde."
"Felix, onun hakkında düşünmüyorum."
"Ama düşünmen gerek, ruh eşin olan kişi Chan, Minhyuk değil"
"Cidden bıktım artık şu eş zırvalığından. Sırf sen eşinle mutlusun diye herkes öyle olmak zorunda değil. Eşiyle birlikte olmak zorunda da değil. Bırakın da ilişkimi kendi istediğim kişiyle yaşayayım, evrenin kendi kafasına göre verdiği problemli herifin tekiyle değil."
Son cümlesinde gözleri dolmaya başlayınca Changbin'in, Felix'in içindeki öfke yok oldu anında ve sarıldı Changbin'e.
"Changbin, ne olduğunu asla anlatmıyorsun, içine atıyorsun. Minhyuk ile Chan'ı unutmak için birliktesin. Sorunun üstüne gitmek yerine üzerini ötüyorsun. Bu kadar diretmemizin tek sebebi bu. Çünkü fazla dolup taşmandan korkuyoruz."
Burnunu çekip geri çekildi Changbin. Gülümseyerek "İyiyim ben" dedi ve Felix'ten ayrılıp odasına gitti. İyi değildi, iyi olacak mıydı bilmiyordu. Chan'ı seviyordu. Ama sevgisi yaptığını göz ardı etmesine neden olamıyordu. İkisi de inatçı insanlardı ve bir yanlış yaptıklarında özür dilemek yerine inat ederek işleri büyütüyorlardı. Minhyuk ile geçirdiği bir haftaysa, Chan ile geçirdiği onca yıldan daha sakin ve huzurluydu.
♤♡◇♧
Changbin × Chan
Chan
Changbin
iletildi 02.38
görüldü 08.21
Changbin lütfen cevap verChangbin
Kimsiniz?Chan
Yapma böyle yalvarırım
Tanımamazlıktan gelmeChangbin
Biraderim niye tanımamazlıktan geleyim?
Numara gözüküyor sadece
Kayıtlı değilsiniz
Sevgilim şu an lavoboda ama eğer kim olduğunuzu söylerseniz gelince mesaj attığınızı söylerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
voices | hyunlix, binchan ✓
Фанфикruh eşiniz şarkı söylediğinde onu duyabiliyorsunuz [texting] [tamamlandı]