A patra Sambata

163 9 5
                                    

Cum sa devi Codrin in 10 pasi (Dracu's Vlog)

1. Ca sa devi un Codrin, trebuie sa gandesti ca un Codrin. El nu prea gandeste, desi e simplu de fel.

2. Ca sa devi un Codrin, tre' sa ai feza de Codrin. Dureaza mult, tre' sa nu te tunzi 7 luni si dupa sa te miri ca nu-ti sta bine, in pula mea.

3. Cum nu ia simtul umorului, trebuie sa injuri ca un bijar, sa-i faci pe ceilalti sa rada, ('Futa-te dracu')

4. Ca sa fi un Codrin, trebuie sa ai o biblioteca plina de carti, dar ultima citita sa fie "Fram, ursul bijar".

5. Un Codrin adevarat, scapa mereu de lucrurile pe care nu are chef sa le faca.  De ce credeti ca filma Dracu, in pula mea...

6. Un Codrin adevarat, tot timpul e ghinionist. I se sterge pagina de facebook, Codrin inceaca sa o recupereze. Pam! I se sterge contul de YouTube si ii fute si un block de 30 de zile pe profilul de facebook.

7. Iti cumperi cat mai multe instrumente muzicale, le indesti dracu undeva la vedere, da nu stii canta la ele

8. Un Codrin adevarat are 100 de Giga in calculator, dintre care numa' 19 is liberi, restul plini cu jocuri si il auzi prin casa: 'Ai de pula mea, n-am ce sa ma joc!"

9. Un Codrin vrea sa fie ironic cu orice ocazie.

10. Cand e un moment romantic sau dramatic, un Codrin adevarat stie mereu cum sa il strice

Consecinte:

Un Codrin adevarat uraste pe toata lumea si e urat de toata lumea, iar Sambata nu vei puea iesi cu prietenii pe care nu ii ai, pentru ca tre' sa filmezi Sambata cu Satana pe care o postezi Duminica.  Si, cel mai trist, un Codrin adevarat plange noapte sub patura, nu stim de ce.

Fifty Saturdays of SatanaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum