Sevgili günlük;
Bu gün hayatımın en güzel günüydü!
Sana birkaç gün önce sevdiğim bir çocuk olduğunu söylemiştim ya o bu gün benimle ilgilendi!
Aslında kötü bir gün geçiriyordum ve Lila benimle durmadan uğraşıyordu. Üzerime elinde tuttuğu içeceği döktü. Utancımdan yerin dibine girmek istedim. Bir de yemekhanedeydik ve neredeyse bütün okul oradaydı. Arkadaşım olan birkaç kişi dışında -ve tabii ki o- herkes gülmeye başlamıştı.
Üstüm başım kirlenmişti ve aşırı panik yapmıştım. Koşarak yemekhanede çıkıp en yakın tuvalete girdim ve kendimi kabinlerden birine kitledim. Alya'nın peşimden gelecegini düşünüyordum ama gelen kişi Adrien'dı. Kızlar tuvaletinde tam benim girdiğim kabinin önünde durmuş bir yandan kapımı çalarken diğer yandan da benimle konuşup iyi olup olmadığımı soruyordu. Sesi o kadar huzur vericiydi ki anlatamam sevgili günlük.
Okulda atak geçirmek istediğim son şeydi ve onun sayesinde bundan kurtulmuştum. Birkaç dakika içinde tuvaletin kabininden çıktım. Bana sıkıca sarıldı, kalbi nasıl korktuğunu kanıtlar nitelikte deli gibi atıyordu. Sanki orada kendime bir şey yapabilirmişim gibi. O anda elimdeki çatalı fark ettim. Ne zaman elime aldığımı bile bilmediğim çatal elimden kaydı ve tuvalet zeminiyle buluştu. Orada uzunca bir süre sarıldık, ayrıldığımız da bana o gülümsemelerinden birini hediye etti ve "İyi olmana çok sevindim" dedi.
Başka biri olsa orada bir çatalla kendine zarar vermeyi asla düşünmezdi, bundan çok eminim sevgili günlük. O benimle ilgili bir şeyler durymus olabilir ama emin değilim. Yine de çok güzeldi ve bağımlılık yapıyor. Elimde osa her gün onun kolları arasında, kokusunu dinleyerek uyurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Fine [Marinette Dupein Cheng] ✓
Fanfictionİyiyim, sadece iyi... ~~~ Aradaki diğer kullanıcı adima denk gelen tek hikaye