Mobil. Kde môžem mať mobil. Prehadzovala som v izbe všetky veci len aby som našla jednu z mojich najpotrebnejších vecí. Školské dni bez neho by boli peklo. Ak by nepatril do mojej povinnej výbavy, mala by som na výber dve veci. Počúvať kecy spolužiačky Anastazie, alebo učiteľov výklad o pitvaní žiab. Verte mi, ale ani jedno z toho ma nelákalo.
Á konečné. Pomyslela som si a vytiahla ho z kôpky nahádzaných tričiek. Ešte som venovala posledný pohľad zrkadlu a skontrolovala všetky veci.
Neznášam moje mesto. Teda ak sa to tak dá nazvať. Domov tu mnoho nie je, keďže sem už nikto bývať nechodí a o vlhko sa báť nemusíme. Môžno práve to je dôvod prečo s tadeto chcem vypadnúť. Vlhko mi už lezie krkom.
Vyšla som pred dom a z batohu vybrala cigarety. Fajčím. Jeden zo zlozvykov ktorý mi až tak neprekáža. Nie som drsná. Som len iná.
"Ahoj" započula som tenký hlas Anastazie. Presne tomuto sa vyhýbam už pol roka. Cesta do školy sa mi zdá dlhá, no a s ňou ešte dlhšia.
"Ahoj" milo som ju pozdravila, pričom som si potiahla s cigarety a dym jej vyfúkla priamo na tvár.
"Dnes má prísť ten nový žiak." asi centimeter poviskočila. Nechápem ako sa niekto môže tešiť na bifľoša s okuliarmi na očiach, ako má Harry Potter a s desiatimi novými knihami matematiky, pretože jedna mu určite nestačí.
"Vždy to isté!" prekrútila som očami.
"Profesor hovoril že to bude niekto špeciálny!" Aspoň máš nový objav na roztiahnutie nôh. Nezabudni ochranu!
Tak som jej to túžila povedať ale nešlo to. Som známa ako zlý človek, ale nie zas tak krutý.
"Špeciálny bifloš! Ešte lepšie!" ohorok s cigarety som zahodila na zem a uhasila ho. Chcete vedieť pravdu? Nad normálnym chlapcom som už ani nerozmýšľala. Za tých pár rokov čo tu som, sem neprišiel ani jeden jediný chalan s ktorým by som si rozumela.
Potom sme už len kráčali do školy. Úplne potichu. Nestávalo sa to často, ale bola som za túto chvíľku vďačná.
++++
Učiteľ sa snaží vysvetliť učivo ktoré aj tak nikto nepochopí, Anastazia napoli spí. Úžasný čas na opakované pozeranie prvej série American Horror Story.
Tento seriál milujem už nejaký ten rok. Nikdy som sa toho nebála, dokonca som si s toho spravila komédiu. A Evan Peters? Vo všetkých scénach dokonalý.
Nenápadne si za učebnicu dávam mobil. Je to dobrý trik. Vyzerá to ako keby ste si dané učivo čítali a pritom sa len rozplývate nad dokonalým výkonom hercov. Dávam si slúchatká do uší a na nič iné sa nesústredím.
Po dobrých dvadsiatich piatich minútach sa otvoria dvere. Viem že je to nový žiak. Kľudne by som sa stavila s An, že bude mať okuliare, ale tá je do neho už tak zasnená že sa na to rovno vykašlem. Odmietam sa pozerať na ďalší 'múdry výtvor pána boha' ako hovorí profesor.
Tuším že sa predstavuje, ale je mi to fuk. Cez hluk v sluchadlách ho vôbec nepočujem.
Sadne si za mňa. Kašli na to Chloe!! Prikazujem sama sebe v hlave, pretože mám sto chutí mu povedať nech si sadne čo najďalej odo mňa.
Chloe ide tvoja obľúbená scéna!! Pozeraj! Čumím do mobilu ako je zvykom.
Papierik do pleca. Kašlem na to. Ďalší. Zase papierik! Ďalší! Ďalší!
Plná hnevu sa idem otočiť! Čo si ten idiot myslí!! Rušiť ma pri obľúbenom seriáli a ešte obľúbenej scéne! Keď sa mi dostane pod ruky tak mu zlámem všetkých 270 kostí!!
Otočím sa neviem uveriť vlastným očiam. Máš len vidiny! To predsa nemôže byť on. Nejaký jeho dvojník alebo čo. Proste mu jednu vraz.
"Ahoj! Volám sa Tate! Som mŕtvy. Budeš so mnou chodiť?" zasmeje sa. Pochopím že frázu zopakoval práve so seriálu.
Ale ten úsmev. Nikto nemá taký úsmev. Ten by som spoznala všade! Môj nový spolužiak je EVAN PETERS!!
Pozn. autorky:
Takže prvá časť :) Dúfam že sa vám to bude páčiť :) Prikladám obrázok Chloe, ktorú pre mňa predstavuje Taissa Farmiga :)
Komentuje, hviezdičkujte ^^
Ďakujéém ^^
Yours Naťa ^^ <3