-5

289 39 11
                                    

aralıksız, evet kesinlikle aralıksız, 2 saat fizik çalışmanın sonucunda sunwoo'nun son 2 beyin hücresi de kendini bırakırken chanhee'yi dinlemeye devam edemiyordu haliyle.

"yatalım, uyuyalım artık. bıktım gerçekten. bu nedir ya hiçbir şey anlamıyorum."

"hayır, anlıyorsun sunwoo. biraz daha sabredersen şu kısmı da tekrar edip bırakacağım."

sunwoo şaşkınlıkla chanhee'ye baktı. "nasıl bu kadar uzun süre dikkatin dağılmayabilir? cin misin?"

"sen de edebiyat çalışırken böyle yapmıyor musun?"

"edebiyat çalışmıyorum ben."

bu sefer şaşkınlıkla bakan taraf chanhee'ydi. "nasıl ya? bilgiler olağanüstü güçler tarafından mı veriliyor sana?"

"hayır derste dinlerken not almam yetiyor ve biraz fazla kitap okuyorum sanırım."

"insanları engelleyebilecek olsak ilk seni engellerdim sunwoo."

"biraz kırıcıydı."

sunwoo sayesinde chanhee'nin de dikkati dağıldığı için ayağa kalktı chanhee. içecek bir şeyler getirse iyi olacaktı. "kahve yapıp geleceğim mümkünse ölme."

ve chanhee odadan çıkar çıkmaz sunwoo sandelyeye yaslanıp gözlerini kapattı. amacı uyumak değildi hatta uykusu da yoktu ama bir şekilde dalmıştı.

birkaç dakika sonra elinde kahvelerle birlikte odaya giren chanhee, sunwoo'yu görünce bıkkınlıkla nefesini verdi. elindeki kahveleri masaya bıraktıktan sonra uyanması için sunwoo'yu sarsmaya başladı. "2 saat fizik çalıştın sadece sunwoo bir de öl istersen."

sunwoo hala gözlerini açmamak konusunda ısrarcı davrandığı için masanın üzerinde duran suyu birazcık sunwoo'nun yüzüne fırlatmış bulundu chanhee.

sunwoo oturduğu yerden fırlarken bağırmaya da başlamıştı. "AMINAKOYIM SENIN CHANHEE!"

"koysana lütfen."

"hiç sevmiyorum seni aslında biliyor musun?"

"tüh, ben sana aşıktım." dedi dudaklarını büzerek chanhee.

sunwoo ağzını yayarak chanhee'yi tekrar ettikten sonra yeniden düzgün bir şekilde masanın başına oturdular.

"ne yapıyoruz şimdi? fizik mi?"

"istersen yapmayız zaten bu kadar çalıştırmaya karşılık tarihten 50 alacak kadar kopya verirsin diye düşünüyorum."

"e tamam o zaman beni niye uyandırdın?" diyerek kendini chanhee'nin yatağına attı sunwoo.

"sunwoo."

"evet?"

"yurda git."

"hayır."

"horlama o zaman ders çalışacağım."

---

bilmiyorum yaziyorum bisiler ama

texting olacakti bu y bn niye texting basladigim ficlere texting olarak devam edemiyorum

hani guzel yazio olsam yine bisi demixem

of neyse gorusuruz

✓ high school sweethearts ⧘ sunnewHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin