The Blue Sheep and the Fox

2 0 0
                                    


The Blue Sheep and the Fox

There was once a Blue sheep, she was wandering through the meadow when she saw a fox. The blue sheep walked up to the fox, "Hey are you ok?" said the blue sheep. "No, I seem to have misplaced my raw rabbit." The fox said sorrowfully.

"I will help you find it!" The blue sheep said as she helped the fox up. "Let's head to my place first," said the blue sheep, "Then we can look for your raw rabbit." "Ok." said the fox. They left the meadow and went to the Blue sheep's house.

"Ooh, this looks lovely!" said the fox in awe, "Yes, certainly." said the Blue sheep. "Are you hungry?" Asked the Blue sheep, "Yes, I'm also very parched." "Do you want some peppermint tea?" asked the Blue sheep. "That sounds lovely! Thank you." Thanked the Fox, "Anytime." The blue sheep replied.

AS the tea was boiling the Blue sheep sat next to the Fox, "My name is Friend. (Blue sheep)" "My name is Sam. (Fox)" Sam replied. The teapot whistles as Friend gets up, "How much tea do you want?" Asked Friend, " I only want a little, thank you." Sam replied. After Sam and Friend ate, they forgot to try to find Sam's raw rabbit, but they didn't mind.

"Oh, I almost forgot about the fireworks tonight!" "There are fireworks?" Asked Sam, "Yes, they are firing them because it's the start of spring." Friend replied. So they headed out back to the meadow and sat with some friends, "Are you here for the fireworks?" The wolf asked, "Yes we are!" Friend replied. BOOM!

The first firework goes off. "I had a great day with you Friend," "Me too." Friend replied.

-The End-

In Danish

Det blå får og ræven

En historie jeg tænkte på-

Der var engang et blåt får, hun vandrede gennem engen, da hun så en ræv. Det blå får gik hen til ræven, "Hey er du ok?" sagde det blå får. "Nej, jeg ser ud til at have forlagt min rå kanin." Ræven sagde sorgflue.

"Jeg vil hjælpe dig med at finde det!" sagde det blå får, mens hun hjalp ræven op. "Lad os tage hen til mig først," sagde det blå får, "så kan vi lede efter din rå kanin." "Okay." sagde ræven. De forlod engen og gik til det blå fårs hus.

"Åh, det ser dejligt ud!" sagde ræven i ærefrygt: "Ja, bestemt." sagde det blå får. "Er du sulten?" Spurgte det blå får: "Ja, jeg er også meget udtørret." "Vil du have pebermyntete?" spurgte det blå får. "Det lyder dejligt! Tak skal du have." Takkede Ræven, "Når som helst." Det blå får svarede.

DA teen kogte, sad det blå får ved siden af ​​ræven, "Mit navn er Friend.(Blue sheep)" "Jeg hedder Sam.(Fox)" svarede Sam. Tekanden fløjter, da Friend rejser sig: "Hvor meget te vil du have?" Spurgte ven: "Jeg vil kun have lidt, tak." Sam svarede. Efter at Sam og Friend havde spist, glemte de at forsøge at finde Sams rå kanin, men det gad de ikke.

"Åh, jeg glemte næsten fyrværkeriet i aften!" "Er der fyrværkeri?" Spurgte Sam: "Ja, de fyrer dem, fordi det er starten på foråret." Ven svarede. Så de gik tilbage til engen og sad sammen med nogle venner: "Er du her for fyrværkeriet?" Ulven spurgte: "Ja det er vi!" Ven svarede. BOM!

Det første fyrværkeri går af. "Jeg havde en fantastisk dag med dig ven." "Også mig." Ven svarede.

- Slutningen-

Word Count: 574 words.

Antal ord: 574 Ord.

The Blue Sheep and the FoxWhere stories live. Discover now