İlişkimiz iyice kötüye gitmeye başlamıştı,kavga etmeden en fazla 2 gün geçirebiliyorduk,oysaki birbirimizi çok sevmiştik.
Bir çarşamba gecesi yine konuşuyorduk ve birden kavga etmeye başladık ne oluyordu bize neden böyle olduk incir çekirdeğini doldurmayan sebepler yüzünden neden büyük kavgalar ediyoruz,yine beni terk etmişti zaten bu çok sık yaşadığım bişeydi nerdeyse her hafta beni en az bir kere terk ediyordu geri döner diye düşündüm,dönmedi,hiç dönmeyecek gibiydi sanki bu sefer gerçekten gelmeyecek gibiydi yalvarışlarıma rağmen beni dinlemiyordu ciddiye almıyordu sanki hayatımın en büyük acılarından birini yaşıyor gibiydim gözlerimden düşen her bir damla çok farklı anlamlar içeriyordu sanki,onsuz geçirdiğim her saniye artık çok değersizdi,benim için en önemliside onunla kavga etmeyi özlemiştim evet gerçekten özlemiştim sanki onu annemden babamdan daha çok sevdim sanki o benim bir parçam gibiydi kokusu hala burnumda tütüyordu.
Bir cuma günü sabahı mesaj attı,aramızdaki konuşma şöyleydi
O : Özledim seni
Ben : Evet olabilir bende seni çok özliyorum bunda ne varki
O : Gün içerisinde seni düşünmemek için her türlü şeyi yapıyorum ama yinede hiç aklımdan çıkmıyorsun
Ben : Anladım , ya geri gelicekmisin ?
O : Geri gelmemi istermisin
Ben : Sence
O : Bilmem
Ben : Tabiki isterim seni ne kadar çok özlediğimi biliyormusun sen
O : Özleseydin acı çektirmezdin yeter artık dayanamıyorum
(Engelledi)
O kadar çok acı çekiyordumki hiç bişey söylemeden engelledi en çok koyanda buydu ya zaten,neyse yatağıma geçip biraz uyumayı deneyim.
Olmuyor uyuyamıyorum aklımda hep o var ama belkide,belkide onu hayallerimdeki gibi düşüneyim hem belki uykum gelir.
Ve düşünmeye başlamıştı düşündü,düşündü ve düşündü onu kendi istediği gibi yaratıyordu kendi istediği gibi düşünüyordu ve ne olduysa o zaman oldu.DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalimdeki Sen
Romanceİki İnsan , sonu kötü biten bir aşk , üzgün bir erkeğin yaşadığı gerçekler ve içinde kurduğu hayalleri.