12

286 6 1
                                    

Jav te chytl za ruku a spolu jste běželi na pokoj Jav ti otevřel dveře věci jste hodili ke dveřím a ty sis vybrala věci na tu party

Tohle sis vzalaJav: lasko neni to trochu moc?T/J: proč by bylo?Jav: je to moc odhaleny na me ne ale na někoho by mohloT/J: neboj budes tam se mnou Jav: to je fakt tak jdemJav te chytl za ruku a táhl te k baru tam vám nalili vodku ty sis dala troch...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tohle sis vzala
Jav: lasko neni to trochu moc?
T/J: proč by bylo?
Jav: je to moc odhaleny na me ne ale na někoho by mohlo
T/J: neboj budes tam se mnou
Jav: to je fakt tak jdem
Jav te chytl za ruku a táhl te k baru tam vám nalili vodku ty sis dala trochu vic než Jav trochu hodně vic Jav to rikal ze to stačí a ty si řekla ze jo sla si na parket tancovat nějak ses tam vrtela nějaký kluk na tebe začal sahat Jav si toho vsiml a dal mu pěstí trochu se tam poprali (btw s tím klukem si tancovala ale myslela si ze je to Jav )
Jav: co to bylo?!
T/J: nic co by jen sem tancovala🤤🥴
Jav: jo ale s jiným
T/J: jsem opilá 😂🥴
Rozebehla ses ven běžela si po silnici Jav běžel za tebou nestihl te zastavit a srazilo te auto Jav te vzal do náruče a odnesl na pokoj,tam zavolal záchranku byla jsi v bezvědomí. Záchranka te i z Javem odvezla do nemocnice kde te ošetřili na stesti ti nic nebylo byla si jen potlučená ale jinak si byla v pořádku.
Ležela si na lůžku v bezvědomí pomalu si otevřela oci a první co jsi viděla byla Javova roztomilá tvaricka usmíval se na tebe se slzami v očích omlouval se ti ty jsi ho přerušila polibkem po par dnech v nemocnici te pustili hned jste letěli domu.



Teď trochu přeskočíme uteklo par let ty s Javem jsi mela dvě krásné děti Millie a Christiana🥰 žili jste šťastně🥰

Tímto tento příběh ukončuji doufam že se vám líbil 🥺

JAVON A TY💘Kde žijí příběhy. Začni objevovat