Yeniden doğuş

12 4 1
                                    

Genç kız acıyan gözlerini ovuşturdu yorgun ve halsiz di dün ifadeden gelmişti sevgili babacığının ölümüyle suçlanmıştı. İfade verip gelmişti babasının düşmanı çoktu ve büyük bir pislikti dünya oksijen israfından kurtulmuştu.

Kapısı çalınan genç kız derin bir nefes aldı.

"Nefes hanım üzgünüm rahatsız ettim daha iyimisiz"

Üzgün ifadesini takınan genç kız karşısındaki avukata burukça gülümsedi.

"Teşekkürler Erdem bey biraz daha iyiyim sonuçta 3 ay oldu alışması zor olsada yaşamak zorundayım"

"Sizi rahatsız etme sebebim babanızdan kalanlar."

"İçeri buyrun içerde devam edelim"

"Biliyorsunuz ki babanızın ne kadar yer altında işleri varsa o kadar da yasaya uygun işi var. Açık konuştum problem olur mu?

"Hayır devam edin lütfen"

"Ki size bıraktığı çok fazla ölmeden bir vasiyetname bırakmasa bu çok da mümkün deyil di. Babanız otel zincirlerini size bıraktı artı bı kaç lüks villa ve araba var eğer getirdiğim evrakları imzalarsanız hiç bir problem olmadan yaşarsınız. Yapmamı istediğiniz her şeyi yapmaya hazırım"

"Banka hesabıma yatan para da babamın mirasından mı?

"Tabi onu dört kardeşin arasında böldüler"

"Kalan tüm paralar ve para eden herşey bağışlansın. Otel zincirlerini de başında şuan yöneten kişi yönetmeye devam etsin"

"Peki siz nasıl isterseniz"

Adam başını sallayıp ayağa kalktığında genç kızda nezaket amaçlı ayağa kalktı uzatılan eli kibarca reddetip adamın arkasından kapıyı kapattı en büyük yardımcısı olan sigarasını yakıp derin nefes alan genç kız tavanı izleyip düşüncelere daldı.

************

Genç Adam babasını öldürenin kız kardeşi olduğunu bilsede kimseye bir şey söylememek te ısrarcıydı sonuçta kardeşi babasını öldürerek ona iyilik yapmıştı babasının yeri artık onundu kimseyi dinlemek zorunda değildi büyük bir güce sahip olmuştu.

"Alperen soruşturma kapandı mı?

"Hayır güzelim bir kaç güne kapanır bir pislik için çok uğraşmazlar. Sen ne yapmayı düşünüyorsun fıstık?

"Bilmiyorum önceliğim kendimi geliştirmek sonrada bı yol bulurum kendime. Tabi sevgilimle birlikte bir yol"

"Hala o itlesin dimi?

Kızın ters bakışları Adama cevap vermişti.

Üç yıl önce okulda tanıştığı ve ilk tek aşkı olan umut dan bahsediyorlardı. O kızın gözünden kusursuzdu tabi Alperen bir boka yaramayan zengin züppe olduğundan çok emindi kardeşini kandırdığını düşünsede Nefes asla buna inanmıyor her seferinde kardeşini kırıyordu.

İkisi aynı yılda farklı annelerden dünyaya gelmişlerdi. Doğumu felaket olan Nefes bu hayata yenik başlamıştı. Kıza annesinin doğumda öldüğünü söylüyorlardı belkide doğruydu.

KafesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin