Evet yeni bir kitap
Bilmiyorum belki hiç beğenmezsiniz hatta çok saçma gelir belki de kötü bulursunuz bunu yazmadan öğrenemem.
Hayat herkes için iyi gitmiyor ki şu dünyada sadece iyi insanlar yok.
İyi olmak için çabalasada iyi olamayan yada kötü olmak isteyen insanlar var.Hepimiz kalbimiz iyi diyoruz nerden biliyoruz kalbimizi bilmeden diyoruz oysa yaptığımız bazı kötülükleri görmüyoruz bile.
Dünya iki renktir siyah ve beyaz
Belki arasında nadiren griler vardır ki onlarda siyah yada beyaz olmak için çabalar.Hayat bazen bazıları için iyi olmaz iyi başlamaz bu kötü olmayı gerektirmez tabi ama bazen iyi olmaya çalıştıkça daha dibe batar insan.
Nefes hayata kötü başlayıp iyi olmak istedi ama babası kuralları kocaman bir kafesi varken iyi olmak mümkün değil. Yoruldu çabaladı evet ama maalesef onu iyileştiricek tek kişi de elinden gidince Nefes hiç bir şey yapamadı ölüyordu ama ölmeden iyi insanlara iyi hayat bahşetmek gerekir.
Umalım ki nefes bunu başarsın
Gecenin sessizliği çökmüştü babasının bağrışları artık genç kızı etkilemiyor du yaşlı ama dinç olan adam elindeki kemeri genç kızın kendini korumak için kullandığı kollarına acımasız ca vuruyordu.
"O itle görüşmiyicektin seni uyardım lanet çocuk!!
Kızın acıdan yanan kolları tahminimce çıkan bacağı ve tanınmaz yüzü babasından hiç etkilenmemiş ti artık boş geliyordu.
"Onu bırakmam o sen-
"Kes lanet sesini sus!!
Genç kız artık konuşmanın faydası olmiyicağını anladı
Susmustu çünkü umursamıyordu. adam yorulup koltuğa oturdu derin bir nefes alıp başını arkaya yasladı bir sigara bitirdikten sonra kafasını kaldırıp yerde yatan kıza baktı.Saçları dağılmış sağ gözü mosmor yanağında el izi ayak bileğinin acıdığı belliydi kız arasıra acıyla inlemekten başka bir şey yapmıyordu yorgun du. Sırtında ve kollarında kemer izi doluydu canı çok yanmıştı ama çıt çıkarmadan tavanı izliyordu.
Onu izleyen adamın farkındaydı kurumuş parçalanmış dudaklarını ıslatıp konuşmaya başladı.
"Ne o eserine hayran mı kaldın yoksa?
"Canın acıdı bu kadar deydi mi peki?
"Ne fark eder o olmasa da başka bir şey yüzünden yine döverdin beni"
"Ben sadece kurallara uy diyorum uymazsan sonun bu. Neyse daha diyicek bir şey yok o ölücek!
Genç kız duyduğu kelimeyle acı içinde doğruldu.
"Ne saçmalıyorsun sen olamaz böyle bir şey. Çek sık kafama ama onu yaşat!!
"Kes sesini ben senden emir almam!
"Onu öldürmemelisin!
"Sebep sende annen gibi orospu ol diye mi? Gerçek dünyada sevgi yok unut bunu iki güne sende düzelirsin"
Genç kız kalbinin içinde bir sızı hissetti ne diyordu bu adam korkunç bir fikirdi olamaz dı olmamamalıydı nasıl yaşardı onsuz. Kalbinin tek sahibiydi o... Yaşam amacı... Nefes kaynağı... Gökyüzüydü o olmadan olmazdı...
"Bunu yapamazsın!
"Bak gör şimdi o-
Adam elinde bir acı sıcaklık hissetti eli kopmuş bir kenara fırlamıştı genç kız gözlerini öfkeyle adamın elinde gezdirdi zar zor ayağa kalktı güçlü olmalıy dı.
"Naptın sen!! Delirdin mi!!
"Belki de... öğrettiklerin iyi öğrenmişmiyim?
"Kes!! Hemen odana çık!
"Hayır!!
Korktuğu şey başına geliyordu yaşlı adam intikam makinesine korkuyla baktı. Kızı annesini öldürücekti babasını öldürücekti onu deyil.
Genç kızı babasına bakıp gülmeye başladı aklı yerinde deyildi yerinde olsa bunu yapamazdı.
"Bak babacığım kızın senin katilin olucak sevindin mi?
"Nefes şansını zorlama çık odana!!!
"Sebep? Yıllarca daha mı sana katlanıyım!?
"Beni öldüremezsin!!
Genç kız kahkayı koyu verdi. Kararlıydı, kesindi o ölmezse yaşayamazdı. Onun için babası normal bir insandan farksız dı.
"Bunu neden yapıyorsun?
genç kızın donuk bakışları yaşlı adamın suratında gezdi. bakışlarında öfke,hırs,intikam ateşi vardı vakti gelmişti hayatını mahveden adam ölücekti...
"Vaktin doldu! dilekte bulun kendin için ki sana acılı bir ölüm bahşetmiyim..."
yaşlı adamdan yalvarmasını istiyordu kız galiba delirmişti babasını biliyordu.
"Ben dilekte bulunmam"
gözleri dolmuştu genç kızın. elindeki silahı yere bırakıp babasının gözünün içine bıçak sapladı gözünü oyup çıkarttıktan sonra elindeki bıçağı kalbine saplayıp karnına kadar indirdi deşmişti adamı. ayağa kalkıp silahındaki tüm mermileri adamın bedenine boşalttı. Karşısındaki babasıydı ama gram acı,üzüntü,hissetmiyordu o sadece kan akışını izliyordu bu hoşuna gitmişti artık özgürdü...
"Beni bu hale sen getirdin BABA"
Umarım beğenirsiniz karakter koyup koymamakta kararsızım ben okuduğum kitaplarda karakteri kendim hayal ederim sizinde öyle yapmanızı isterim tabi isterseniz karakter de koyabilirim
Keyifli okumalar diliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafes
Teen FictionKan, göz yaşı,küçük ölüm, insafsız bir katil kefesteki serçe mi karatal mı? Zor hayat var birde daha zor hayat bu masum kızın seri katile dönüşme hikayesi bu sessizliğin hıçkırıkları. "Neden yapıyorsun? genç kızın donuk bakışları yaşlı adamın suratı...