Liseye Başlangıç

100 5 2
                                    

Evet evet işte yeni okulum... İnanmıyorum resmen liseye başladım...

Nede çok arkadaşım olacak belki bi sevgilim bile olabilir. İşte bu hayallerimi omzuma çarparak dengemi kaybetmeme neden olan ve beni ani bir hareketle belimden yakalayan o mavi gözlü,sarışın,uzun boylu çocuk bozdu. Tatlıydı. Birkaç saniye gözlerinin güzelliğine dalmışım. Sonra geri çekildim. Ve bana göz kırptıktan sonra çekip gitti. Neydi bu şimdi ???

Yoksa aşıkmı oluyorum !!!

Sonunda zil çaldıda sınıflara girdik. Sınıf gayet ferahtı.Çantamı bırakıp lavobaya doğru ilerledim yüzümü yıkadım ve hafif makyaj yaptım. Sınıfa geldiğimde çantamın yanında başka bir çanta daha duruyordu. Neyse diyip oturdum sıraya. Birkaç dakika geçti ki yanıma biri gelip oturdu.

O anda yatar vaziyette olduğumdan biraz doğruldum ve yukarı doğru baktım. Oydu!!! Evet evet yanılmıyordum yanımamı oturmuştu???

-"selam güzellik" dedi ve yine göz kırptıktan sonra önüne döndü.

-"ne diyosun sen yaa" dedim ki demez olaydım,birden bana döndü ve gözlerime kitlendi.

-"Şey!!! Benimki de Derin..."

Utanmıştım nedense !

Ilk önce tanıştık sonrada sohbet ettik hocayla...

Ders işletmedi. Benim aklımsa hala Denizdeydi.

Evet ! Sanırım aşık olmuştum...

Aşk ÇarptıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin