POV ROBBIE
Ik werd wakker met het gevoel van ,wat heb ik er zin in weer een keer met de bankzitters samen wonen. Want dat is natuurlijk ook al zo lang geleden!
Maar eigenlijk verheug ik mij op Koen ,want afgelopen weekend toen we samen was er iets meer gebeurd dan zuipen.
-
Ik en Koen waren gezellig samen even naar de kroeg in Amsterdam gegaan ,want dat is al zo,n tijd geleden. Koen is ook een van mijn beste vrienden dus een avondje kan niet zoveel kwaad ,toch? Hij had me om 20:00 uitgenodigd in zijn huis Juultje was op vakantie een week of 2 ofzo. Toen ik eenmaal in zijn huis aankwam vroeg hij of ik al naar de kroeg wou. Mij boeide het niet zoveel ik zij : kies jij maar! We gingen al gelijk weg ,want hij wou niet te laat thuis komen.Bij de kroeg Doe maar 2 biertjes zij die ginger! Ik kon mijn ogen niet van hem afhalen hij had zo,n knap lichaam. Plots zij die ineens Zie je het? En we begonnen te lachen . Wat moet ik zien dan ,we konden niet stoppen met lachen. Hier jullie biertjes! Hij begon gelijk te atten , het zag er zo knap uit.
-
Wij hadden met zijn alle bij Raoul af gesproken want , PAPA ROELIE!
Ik was als alle eerst bij Raoul en hij gaf mij de wel bekende brohug. Met hem voelt het altijd gewoon vertrouwd. Hij is er ook altijd voor iedereen hij is toch wel mijn aller bestevriend. Matthy en Milo kwamen tegelijk ,maar ik wachte toch op Koen ,waarom?
Ja hoor de bmw hoorde we aankomen daar was hij hoor KOENTJEEE riep Matthy vanuit de woonkamer ineens ,natuurlijk moest iedereen weer lachen hoorde ik. Daar was hij hoor..
-
Koen en ik hadden allebei maar 1 biertje op dus nog super nuchter. Ik zag vanaf mij. Ooghoek dat hij naar mij bleef staren ,zei hij ineens dansen? "Zo erg is het toch niet dansen met je beste vriend"? Ja natuurlijk ,en liep naar hem toe. We gingen een beetje klooien ,hey rob je bent echt knap weet je dat. En hij begon te blozen ja hoor ik ook ,en ik weet het niet meer hoor beginnen we nou gewoon te blozen voor elkaar.. Uit het niets pakte hij mijn arm kom we gaan al weer naar huis het is wel even genoeg geweest hier. Ik kon het nog net zien het was pas 20:38 , wat is hij nou van plan? Koen zij je weet hé over Juultje zij is niet eens mijn vriendin we zijn gewoon goeie vrienden. WACHTTT wat zei hij ,wtf bedoelt hij. Single beste vrienden beginnen te blozen voor elkaar... Volgens mij weet ik waar dit heen gaat. Bij zijn huis aangekomen ,zij hij wil je rustig, ruig, of gewoon genieten ?
-
Hey Koen hoe gaat het ermee? Hij begon mij te knuffelen en fluisterde hopelijk hebben wij het bed. Ik begon eigenlijk een beetje geil te worden! De andere jongens kwamen er ook aan . Knip oogden nog even snel naar Koen! Ja daar is Raoul en zei ,we hebben even met de jongens overlegt is het goed als ik zo even naar de winkel ga en avondeten haal? Ja prima. Ik had niet zoveel honger ,maar wel Ergens anders zin in.Wie slaapt waar begon Matthy gelijk over. Kunnen we zo wel regelen 2 gaan boven en heb beneden 2 tweepersoonsluchtbedden. Aii riep Koen niet lek mag ik hopen ,en niks vies op gedaan. Iedereen begon te lachen tot Raoul bijna stikte van het lachen. Zullen we nu al lootjes trekken voor het slapen of tijdens het filmen vroeg Milo. Raoul twijfelde maar we doen het toch tijdens het filmen eerst überhaupt eten. Hij ging boodschappen doen. Milo riep ineens zullen we gewoon naar het restaurant gaan dan reserveren we voor 5 want het ligt toch op de weg van de winkel. Goed idee zei mat en we hadden al gereserveerd. Ergens vond ik het wel zielig ,maar ook grappig dus ik werkte gewoon mee. Het was wel een luxe duur restaurant ,boeie Milo betaald toch. Iedereen begon met een biertje. Op een gegeven moment kwam Raoul ik zag dat hij niet blij keek toen hij ons zag! Milo begon te lachen op zo,n manier dat iedereen moest lachen. Koen zat naast mij en begon ineens zijn hand op mijn been te leggen en gleed naar boven ,nu niet fluisterde ik. En hij begon teleurgesteld te kijken maar ook geil tegelijk ,ineens werd ik ook geil maar schudden snel mijn hoofd ,nu niet Robbie!
Buiten bij Raoul ging het heel anders hij twijfelde nog om gewoon buiten te blijven ,maar kwam gewoon naar binnen en werd een klein beetje boos. HEYY IK GING TOCH KOOOKKEEEN ?? Ik kalmeerde hem en zei ,maak niks uit Milo betaald toch en bewaar je de boodschappen voor jou en Lieke toch? Kan ook maar ik wou voor jullie een keer weer koken. Ergens begrijp ik dat gewoon. Hier 5 biertjes , wat willen te eten? Hoorde ik een vrouw zeggen ,was natuurlijk gewoon de bediende! Doe mij maar een worgst met met salade ofzo? Iedereen ging ook zeggen wat die wou eten.
-
Ik zag dat Koen ruig wou ,dus zei om hem te plagen genieten. Maar lopen hoeft morgen niet zei ik er ff snel achteraan. We gooide beide onze jassen op de grond en renden naar zijn kamer. Kamer begon mij te zoenen en zijn tikte tegen mijn lippen en ik deed deur open ,en hij begon met mijn tong te spelen. Samen trokken we elkaars broeken naar beneden tijdens het zoenen. Ik begon stijf te worden ,toen begon hij de zoen te stoppen ,en zag hij zag mijn erectie onder mijn boxer. Jij hebt er zin in hè ,ik begon natuurlijk te knikken. Beide deden we onze truien uit ,Koen begon met mijn boxer te spelen ,hij duwde me op bed. Ik werd zo geil! Ik neem de leiding zei die jongen voor me. Eigenlijk had ik ook geen zin om de leiding te nemen. Hij trok mijn boxer in 1 keer uit en mijn erectie sprong omhoog ,en begon hem af te trekken ,het voelde ZOOO goed .Ineens sprong hij op bed ik moest staan ,hij begon mijn kroon te likken. Ik pakte zijn haren stevig vast dat hij geen uit weg meer heeft. Zijn lippen gleden over mijn kroon steeds verder ,ik duwde mijn heupen naar voor waardoor hij kokhals geluiden begon te maken. Langzaam gleed mijn zaad gewoon mijn beste vriend zijn mond in. Mijn handen liet zijn haar los. Zijn lippen gleden er weer af. Het viel me op dat hij nog niet had doorgeslikt. Toen kwamen zijn handen op mijn kaken terecht ,hij begon mij te tongen waarbij ik besefte dat nu mijzelf proefde. Samen slikte we alles door.
JE LEEST
BANKSMUTTERS
FanfictionNou het is gay 🏳️🌈 Veel smut🔞 Geil😫😫 Tiktok: stoergg! TikTok kan je ideeen in sturen! 👈🏻 ⚠️BELANGRIJK⚠️ als er dit - Staat betekent dat het een herinnering is ! En veel plezier 😘😘 👆🏻👆🏻