KOEN ~ ROBBIE // Part 2

446 7 7
                                    

POV KOEN
- volgende ochtend
Ik werd wakker met een fijn gevoel ,en daar lag hij hoor Robbie ik hoor hem nog slapen dat is zo rustgevend. Met mijn gedachten ben ik bij gisteravond, het was zo goed . Alleen is er een klein probleempje als ik niet kan lopen. Mijn gedachten daarbij en ik schiet in de lach. Rustig hoor ik Robbie wakker worden , hey slaapkoppie goed geslapen? Robbies stem is erg schor ,na gister wel nu schieten we beide in de lach. Ik zeg ff dat ik naar de wc moet ,maar eigenlijk moet ik me iets ff beseffen. Toen ik wou opstaan lukte het niet. En Robbie schoot natuurlijk in de lach ,maar het was vrij kut omdat al die jongens het gaan zien. Samen gaan we naar beneden iedereen slaapt gelukkig nog kan ik op de bank zitten ,want dan merken ze het minder snel. Robbie gaf mij nog snel een kus ,het voelde zo goed. Maar ik zat me dus te beseffen dat ik dus sex heb met mijn beste vriend en we het lekker vinden ,ahjo niemand zal het merken..Toch?

Raoul en Matthy worden al wakker. Goed geslapen vroeg ik , allebei zeiden ze prima ,jij? Aawh kan beter ,eigenlijk kon het niet veel beter. Matthy bedacht om Milo niet op de fijnste manier wakker maken en pakte een glas water ,en KLETSS . Vieze GRI€P LIJERS riep hij. Iedereen begon te lachen ,Milo kon er uiteindelijk ook wel om lachen. Ik kon mijn ogen toch niet van het mooie lichaam van Robbie ,dat hij vanavond weer van mij is kan je gewoon van dromen. Milo is ook al bijgekomen en afgedroogd. We gingen met zijn alle ontbijten ,ergens mis ik dat wel altijd lachen was dat en bijna nooit ruzie , nahh bijna nooit. Het maakt mij toch weer blij om te zien dat we met z,n alle bij elkaar zitten. Milo zit tegenover mij ,daar naast Matthy en daarnaast Raoul, ze maken mij het weer moeilijk om naast Robbie te zitten. En dan glijd zijn hand ineens over mijn been naar boven richting mijn je raad het al ,een kleine kreun verlaat mijn mond. Gaat het wel goed hoor ik Raoul zeggen, ja stootte mijn voet niks ergs hoor met een glimlach. Raoul keek me een beetje boos aan volgens in heeft hij het gisteren gehoord...

Iedereen ging weg behalve Robbie en ik die gingen nog even snel spullen boven pakken. Ik kon nog steeds niet goed lopen na gister avond ,we begonnen even te overleggen Robbie vertrok eerst naar mijn huis want dat is maar 15 minuten rijden dan hoeft hij niet 2 uur te rijden en ik vetrek wat later dan valt het niet echt op. Robbie is net weg gegaan ,ineens pakt Raoul mij vast nu ga jij is uitleggen wat er gister in mijn bed is gebeurd. Ik begon een beetje naar de grond te staren , waar heb jij het nou weer over?
Al die kreunen die van boven vandaan kwamen ,uhh ik stootte mijn voet paar keer tegen het bed. En rob zijn kreunen dan? O-oké Robbie en ik gingen afgelopen weekend naar de kroeg naar een biertje nuchter dus gingen we naar mijn huis , en hebben geneukt en we kunnen niet van elkaar af blijven , dus ik had glijmiddel meegenomen en gister was hij de baas ,sorry! Het is niet erg hoor, maar je had het gewoon even kunnen zeggen maatje ga nu maar naar huis . Ik had een schuldgevoel hopelijk vind Rob het niet erg . Maar ik moet hem het wel vertellen.Raoul is toch niet zo erg hij voelt toch als een papa en verteld niet snel iets door. Een kwartier later zag ik al zijn auto staan snel werd ik al weer blij.

Robbie zat op mijn bank , Rob ik moet je wat vertellen! Ik zag hem knikken dus begon te vertellen. Kijk raoul vroeg dus wat die kreunen gister waren ik zei zo van dat ik mijn tenen stootte maar hij geloofde het niet, en vroeg wat jouw kreunen waren dus ik heb hem alles verteld. Hij keek helemaal niet boos en gaf me een kus fluisterde erbij ,als hij het weet betekent niet dat we stoppen toch? Keek hij uitdagend of ... Voor dat ik het wist sleurde hij mij naar de slaapkamer. Robbie begon mij ruig te zoenen ,het voelde nog steeds zo goed. Maar ergens voelde ik mij slecht stel Milo en Matthy komen er ook nog achter . Ik ging gewoon door dat gebeurd toch niet het is veilig bij Raoul. Tijden het zoenen Trok Robbie mijn shirt omhoog en onderbrak de de zoen, hij ging daarna gelijk weer verder. We trokken beide onze kleren uit en stonden nu alleen nog maar in onze boxers ,rustig begon ik met zijn boxer te spelen . In eens werd hij stijf,en ik werd alleen nog maar geiler .

Robbie duwde mij op bed en sprong op mij , ben ik nu de baas? Natuurlijk zij ik met een geile blik. Oké dan ga ik even naar beneden als ik terug ben verwacht ik je naakt. Ik deed mijn boxer uit en wachten op Rob. In zijn handen zag ik zijn riem en een doek. Dat doek bond hij om mijn ogen ,en die riem om mijn handen. Ik hoorde dat hij de glijmiddel op zijn handen deed en over mijn achter ingang smeerde. Zonder zijn vinger in te steken kwam hij in een keer met zijn erectie er in. En bewoog hard en nog harder tot hij zijn eind bestemming bereikte. Deze keer ging snel voorbij en we gingen douchen ,nu lag ik in zijn handen en kuste hem. Al het warme water was zo lekker . Ik kreeg het warm waarvan weet ik niet.
We deden allebei een boxer aan en vielen in slaap. Hij lag op mijn borst door zijn rustgevende ademhaling viel ik al snel in slaap!

984 woorden

Eerste verhaal is afgelopen! 🥳

Iemand nog leuke ideeën voor de volgende delen?
Zoja reageer ff :)

Koen en Robbie zijn gewoon 😩

BYEEE <3

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 31, 2022 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

BANKSMUTTERS Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu