V této kapitole jsme museli vystopovat Pohlreicha, Kterýho jsme nasilím přinutil dát nám jeho nejlepší recepty na holuby, a tak vám dáme pár tipů, jak udělat z holuba dobrou večeři pro celou rodinu.
Holub na smetaně:
Budeme potřebovat holuba (nejlépe čerstvě mrtvého, pak má dobrou chuť), smetanu, pekáč, pizzu (či jiné jídlo které máte radi) a troubu.
Holuba vykucháme, peří můžete použít jako ozdobu na talíř, nebo výplň do polštáře, a hodíme na pekáč. Zalijeme smetanou, vsuneme do trouby na půl hodiny a zavoláme do nejbližší pizzerie, protože holuba nikdo nechce, a tak ho strčíme pizzaposlíčkovi do ruky s tím, že nemáme na zaplacení a zabouchneme mu dveře. Nezapomeňte hodinu ignorovat zvonek. Když po hodině otevřete dveře a holub na smetaně se vám bude rozkládat na rohožce, tak si zahrajte se sousedy zvonkohru.Rozlítaný holub:
Budeme potřebovat holuba, kterého váš soused přejel autem a sousedy s kočkou.
Holuba nejprve rozkrájíme na malé kousky a hodíme na pekáč který tam sousedi nechali i s prvním holubem. Nakrájeného holuba hodíme k prvnímu nenakrájenému a předhodíme dalšímu sousedovy s kočkou, o kterou jsme se měli minulý týden starat, ale neudělali jsme to. Zahrameje si znova zvonkohru a budeme čekat, až soused, který hlídal pekáč buchet na okně odejde a my si ho tak můžeme ukradno-vypůjčit.
Holubí řízek s kaší
Tuto pochoutku jsme vybrali nejen proto, že chutná, ale dobře se jí nasytíte a určitě jsme nezaměnili kuřecí s holubím 👀👉👈
Budeme potřebovat:
Huluba
Strouhanku
Mouka
A zbytek si vypujčte u sousedůMrtvého holuba opepříme a nakrájíme na plátky. Ty rozjeb- omlátíme klackem, protože paličku na maso si půjčila babička a včera si ji vzala do hrobu. Domlátíme holuba a vhodíme do vyklepaných vajíček, kde ho oplácáme a vhodíme do mouky, tam následně uděláme stejný proces jako u vajíček. Skoro na konec obalíme ve strouhance od sousedů.
Řízek hodíme na parapet (květináč shodit předem dolů), protože jsme nezaplatili za plyn a tak budeme čekat, dokud se nezačne něco dít. (nemazat opalovacím krémem!)
Už se něco začalo dít?
A) zežral ho pes
B) sežrala ho kočka
C) Nastěhovala se tam rodinka škvorů (udržet dobré sousedské vztahy)
D) sežral ho holub (kanibalismus 👀)Holubům zdar a dobrou chuť!