Aydın Bekir soydan'ın biricik kızı Asel
Soydan liseyi bitireli 3yıl oldu üniversite sınavına girmesine rağmen okumak gibi bir düşüncesi olmadığı için yurt dışına annesinin yanına gitmeye karar vereli 1 hafta oldu.
her ne kadar babası bu duruma karşı çıkıp onu yanından ayırmak istemese de Asel onunla ilgilenmek için hiç bir şekilde sosyal hayatı olmaması aselin gururunu fazlasıyla incitmeye başlamıştı.babası ile İstanbul'da yaşamayı çok sevmesine rağmen gitmeye karar verdi.ispanyada üniversite okuyacak ve tabi bu nedenle de annesi Nahide ile pek fazla bir arada kalamayacakı ki zaten annesi eylencesine düşkün bir insan olduğu için çokta zaman geçireceklerini düşünmüyor bu ise aseli bir nebze olsun rahatlatıyordu. yılda en az iki üç defa annesini ziyarete gidiyor ama en fazla 1hafta kalabiliyordu.
Babası Aydın Bekir soydan büyük bir şirekete sahip ve birçok insan tarafından bilinen bir mafya.
Annesi Nahide Gürkan ise İspanya'da bir butik işletmecisi.
Asel ise 22yaşında babasının yanında heyet mutlu olan mafya vb şeylerle işi olmayan ama babası sayesinde birçok dövüş tekniğini bilen birisi.hayatında daha önce babası hariç hiç bir erkek yok.
Ares Batu acar ise babası Mehmet Acar Ares 26 yaşında babasının işinin başına geçmiş her işi başarıyla sonuçlanmış insanlar tarafından saygı duyulan iş insanı ama aydın Bekir soydan ile yer altındada saygı duyulan ve bir okadarda düşmanı olan bir genç.
___________
___________Aselin anlatımı ile
Başlıyoruz.
Bu sadece ufak bir bilgilendirmeydi~Asel soydan~ 22 yaşında~koç burcu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asel +18
Teen Fictionİlk deneyim hataları içerik isteklerini bana yorumlarda bildirebilirsiniz