ilk öpücük

127 3 0
                                    

(aselin alnatımı ile)

Ares beni almaya geldikten sonra elindeki bileğe ve ona öyle bir bakıyordum ki gerçekten şaşırmıştım.
Beklemiyordum böyle birşey yani bana almasaydi arabadan çıkartmazdı demi.
Buketi bana uzatım "senin kadar güzel olmasa da"demesi ile sahada çok şaşırmıştım ve birazda duygulanmıştım açıkçası gözlerim doldu belli etmemek için hemen boynuna sarıldım.

Yaklaşık 15 dakikadır arabadayiz ne o konuşuyor nede ben elimdeki bukete bakmaya devam ediyordum öle bir dalmışımki aresin seslenmesi ile irkildim.

-yavrum nereye daldın gittin öyle

-ya Ares bana şu kelimeyi diyip durma bu gün zaten bir garipsin hem bir yerede dalmadım ben

-hıhı dalmadın bir yere neyse bak şimdi ne yapacağımızı konuşalım.mekana el ele giricez. normalinden katbekat daha yakın olacağız. Biz kürsüye çıktığımızda yanımda durup elimi tutman yeter sadece sözlüymüşüz gibi davran zaten sen okuduğun için konuşmasadnda problem olmaz kürsüde birşey denir ise ben cevap veririm şirketin başında şu an ben olduğum ve tüm işlerle ben ilgilendiğim için söylüyorum beni yanlış anlama

-tamam Ares hiç yanlış anlaşılacak birşey yok zaten benim hiçbir bilgim yok tek bildiğim şirketin adı o yüzden problem değil ben dediğin gibi yanında durmakla yükümlüyüm.

-evet hayatım işte böyle benim sözlüm ya

-aresssss

-tamam birşey demedim

Şu an öyle bir gülüyor ki çok güzel içim bir hoş oldu böyle gülünce

30 dakikanın ardından davet alanına geldik Ares arabadan inpi ön taraftan dolaşarak benim kapımı açtı ve bana elini uzattı bu centilmence hareketine tebessüm edip elini kavradım ve arabadan indim Ares vale ye anahtarı teslim etti bende o arada elbisemi düzledim oturduğum için birza kırışık gibi durmuştu onu düzeltip Ares ile mekana doğru ilerledik ellerime değen sıcak parmaklar ile önce elime sonra elin sahibine baktım Ares gülümseyip parmaklarımızı birbirine kenetledi.

Bir çok insanla sohbet etmiştik bize nefretle bakan çok insan vardı birçok kız ise sadece bana nefretle bakıyordu bunun sebebi sözlüm tabiki yani onların bildiği ile bir kız dikkatimi çekmişti o kadar dikkatle inceliyordu ki bizi sinirlenmek üzereydim her an gidip gırtlağına yapışabilirdim şu an öfkemden aresin elini sıktığımı fark etmiyordum o ara Ares bir bana bir elimize bakıyordu.

-yavrum bir sorun mu var

-yok canım

Ares dikkatle baktığım yere baktı çünkü cevap verirken ona bakmamıştım kıza odaklıydım kız ise arese.bakarken iç çektiği okadar belliydi ki iyice hey heylerim tepeme çıkmıştı arese döndüm dikkatle bana bakıyordu şu an kız arese Ares bana ben kıza dikkat kesilmiş bir şekilde bakıyorduk.

-biz ne zaman konuşma yapacağız ben bunaldım

-şimdi yavrum gel

Ares ile kürsüye yürüdük.ares konuşmak için sesini ayarladı ve mikrofona doğru eylip bana döndü ve iç ısıtıcak bir gülüş gönderip göz kırptı bende aynı gülümsemeyle ona baktım ellerimizi hiç ayırmamistik neredeyse bu akşam

Asel +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin