1.Bölüm Normal Yaşamlar

33 3 0
                                    

(𝘼𝙝𝙢𝙚𝙩𝙞𝙣 𝘼𝙜̆𝙯ı𝙮𝙡𝙖)

Çok normal bir sabahtı,her şey güzel gidiyordu.Mutluydum çünkü bugün bir pazar sabahıydı,okul üstümüze çok geliyordu.Biz daha 9. sınıftık,her neyse bugün Ayaz,Hayat ve Gece'yle buluşucakdık. Üstümü değiştirdim,yemek yedim ve parka doğru gitmeye başladım,parka evim baya yakındı giderken birden karşıma biri çıktı kulağımda kulaklık vardı,ne olduğunu anlamamıştım.Kulaklığı çıkardım.'Aaa sende mi parka gidiyordun?' evet bu Gece'ydi ne diyeceğimi bilememiştim..'Evet,bende parka gidiyorum,istersen beraber gidelim?'diyip gülümsemiştim.Gece 'olur' demişti .Ve dakikalarca sohbet ede ede parka varmıştık.Ama bugün Gece'de bir şey vardı, üzgün gibiydi..

Hayat ve Ayaz'ı bir bankta gördük,hemen yanlarına oturduk. Ayaz 'ee nasılsınız' diye bir soru atmıştı ortaya hemen Hayat söze atladı.'Yuvarlanıp  gidiyoruz işte'dedi. Gece'ye baktığımda pek mutlu görünmüyordu.Ben hiç düşünmeden 'Gece bir  şey mi oldu? biraz üzgün duruyosunda' dedim.Bana ilk başta çok güzel bakmıştı,hayır tabi ki etkilenmiycekdim .Derin bir iç çekti ve söze başladı.'Aslında bir şey oldu' dedi.Hayat 'ne oldu?' dedi. 'Anlatmalıyım sizce? çünkü gereksiz bi mesele' dedi. Ne olmuştu bu kıza diye düşünürken diye Ayaz 'Anlat' dedi. Gece 'pekala' dedi, ve söz başladı

'Burak..Burak'la tartıştık,sürekli kızlarla flört edercesine bir konuşmaya giriyor.Kendimi aldatılmış gibi hissediyorum.Gözümün önünde olsa da hoşuma gitmiyordu ve  bu sebeple ilişkiyi bitirme kararı aldık'  dedi. Aslında neden bilmem sevinmiştim. Ama kendimden soğudum kız orada üzgündü,ben burada içten içe seviniyordum.Hayat'Ya buna mı takıyorsun , hem boşver sen daha iyilerine layıksın bebeğim' dedi. Gece hemen söze atladı'Hayır aşkım öyle kolay olmuyor,sonuçta ben 2 ayımı ona verdim'dedi. Ben ne desem diye düşünürken sanki kendimi tutamaz gibi söze atladım'Aman Gece üzülmeyi kes,kısmet değilmiş hem sen daha iyilerini hak ediyorsun siktiret ' demiştim.O an Gece'yle göz göze gelmiştim hayır hayır etkileniyor olamazdım bu çok saçmaydı Gece ve ben ne alaka.

Ayaz söze atladı'Ya abi Burak'la aynı okulda bile değilsin sen önündeki maçlara bak' dedi.Nedense bu cümle çok morelimi bozmuştu ne demek önündeki maçlara Gece sevgili yapmak zorunda mı? 'Tamam doğru söylüyor olabilirsiniz ama insan üzülüyor işte' dedi.Hayat aniden söze atladı 'Aman napcaksın sen Burak'ı burnu çok büyüktü zaten' deyip güldü.Bu kız hiç değişmiyecek miydi? Gece'de gülmüştü hoşuma gitmişti ve ben bu durumdan nefret ediyordum. Ayaz konuyu kapatmak ister gibi 'Harbi okul açılalı bir ay oldu ve ben sabah kalkmaya daha alışamadım' dedi.Hayat 'Ayılar kış uykusunu sever' diyip,anırırcasına güldü.Dayanamayıp bende güldüm.Gece'aslına bakarsanız üzülmenin bi manası yok,ben taliplerime bakmalıyım' dedi.Ben 'biraz acele etmiyor musun?' dedim.'Yani öyle değil bence' dedi .Hayat 'yeter aşk meşk konusunu kapatın burda saplar var' dedi.'sanki bizim sevgilimiz var Hayat' demekle yetinmiştim.Evet doğru okudunuz bu dörtlüden şuan da bir tek Ayaz'ın sevgilisi var.

Sonra birden Ayaz'ın telefonu çalmaya başladı. Hayat'iti an çomağı hazırla' dedi.Ada arıyordu büyük ihtimal. Hayat ve Gece Ada'yı pek sevmiyordu. Ayaz ayağa kalktı ve ileri gidip Ada'yla konuşuyordu.Yaklaşık 10 dakika boyunca telefonda konuştu ve yanımıza geldi.Yüzü gülüyordu zalımın oğlu 'ne oldu' dedim. Ayaz' bir kamp varmış ,ben gitmeyelim diye düşünüyordum ama Ada çok ısrar ediyor'dedi. Gece 'bizi davet mi ediyor?'

'Evet,bende biz geliyoruz dedim'

'Ne demek biz geliyoruz bizim yerimize kararları sen mi veriyorsun Ayaz'

'Hadi ama ya kırmayın sevgilimi'

'Evet Gece bizde gidelim sen kafanı dağıtırsın'diye atıldım.

'Pekala'

'Kamp ne zamanmış?' dedi Hayat

'3 gün sonra'

'Hmm iyi ben müsaitim'

Bankta oturmuş normal normal sohbet ederken aniden İpek'i gördüm.Maalesef eski sevgilimdi yanımıza yaklaştı.

'Merhaba' dedi en sevimsiz haliyle

'Merhaba' Gece normalde pek İpek'le muhattap olmazdı şaşırmıştım.

'Bir sorun mu var kanka? ne oldu?' kendimi çok saçma bir şekilde kıskanılıyormuş gibi hissetmiştim ama saçmalıyordum elbette.

'Kampa geliyor musunuz ? yani yanlış anlamayın sadece sohbet amaçlı geldim sizi uzaktan gördüm'

'Geliyoruz ve şimdi gidebilirsin aşkım' dedi Hayat. İpek 'pekala' dedi ve yanımızdan ayrıldı.Gerçekten hiç bir şey anlamamıştım bu neydi şimdi.

Gece'ye baktığımda göz göze gelmiştik o bal rengi gözleri çok tatlıydı , ben bu kızdan etkileniyordum ama bu olamazdı benim aşkımın adı olsa olsa 'İmkansız Bir Aşk' olurdu. Ayaz çok saçma bir şekilde söze atladı

'İnstagram'da 1451 takipçiye ulaştım fakirler abiniz yakında fenomen oluyor'

'Ayaz benim 993 takipçim var senin gibi geri takip yapmıyorum canım' dedi Hayat

Gece tek kaşını kaldırarak söze girdi 'benimde 1245 takipçim var ve şuan sadece üçünüzü takip ediyorum' dedi. 'Benimde 823 takipçim var ama yakında Ayaz gibi bot basarsam ülke nufüsunu geçerim' dedim. Ayaz bozulmuştu gibi 'of şu instagram muhabbetinde çıkın' dedim Gece biraz daha oturup kalktık ama benim aklıma hala Gece'deydi  ona karşı birşeyle hissetiğimi düşündüm öf ben ne saçmalıyordum bilmiyorum ama bundan bir an önce kurtulmalıydım..

Gecelerin derdiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin