Moje życie z nudnego, monotonnego, pełnego rutyny, a czasem nawet poprostu smutnego zmieniło się w pełne przygód, ciekawe, ekspresyjne i przepełnione miłością.
Wraz z moimi przyjaciółmi zamieszkaliśmy na Hawajach! Mieszkamy razem w pięknej willi z basenem. Jedyne, co psuje wszystko, to fakt, że muszę ukrywać swój związek z Dave'm..
Dave udziela się w internecie pod pseudonimem "Technoblade". Jest wyjątkowo wysoki(1.97cm wzrostu) i moim zdaniem jest bardzo przystojny. Ma krótkie, brązowe włosy, niebieskie oczy, a na nosie ma kwadratowe okulary. Jest umięśniony, co ukazywał jego delikatny sześciopak. Z charakteru jest bardzo spokojny, ale można go wsumie porównać do tykającej bomby. Jest spokojny, aż nagle BUM! Wybucha.
Właśnie! Ja się wam jeszcze nie przedstawiłem! Hej, jestem Clayton, ale w internecie znajdujecie mnie pod pseudonimem "Dream". Jestem dosyć wysokiego wzrostu (1.82cm) blondynem. Mam zielone oczy i "typową" sylwetkę. Mówiąc typową, mam na myśli, że nie mam sześciopaku, ani nie jestem zbyt umięśniony, poprostu jestem szczupłym chłopakiem z normalną, adekwatną do mojego wzrostu wagą.
Po tym, jak już kulturalnie się przedstawiłem, opowiem wam swoją historię. Ale nie od samego początku. Zacznijmy od momentu przeprowadzenia się na Hawaje..
×NARRACJA TRZECIOOSOBOWA×
Dość pokaźna grupa zagranicznych streamerów "dsmp" niedawno przeprowadziła się na Hawaje. Niestety, nie każdy z grupy mógł, ale kilkanaście osób już tak. W grupie, która zamieszkała razem w willi zalicza się: Dream, George, Sapnap, Karl, Quackity, Ranboo, Tubbo, Tommy, Niki, Capitan Puffy, Fundy, Wilbur, Eret, Philza(wraz z żoną, choć ona nie jest w dsmp), Skeppy, Bbh i Techno. Łącznie zamieszka tam 18 streamerów.
Lecieli razem samolotem, a aby dotrzeć do swojego przyszłego domu musieli pojechać wynajętym autobusem.
Po dojechaniu na miejsce ukazał im się dom marzeń. Willę nazwali "The dream house" na cześć głównego założyciela dsmp i tego jaki ten dom był.
Z wierzchu jest biały z gdzieniegdzie srebrnymi dodatkami, takimi jak klamki czy doniczki. Wokół willi był bardzo duży ogród ze sporej ilości altaną. W ogrodzie znajdowało się kilka drzew. Jednym z nich była wierzba płacząca, po której zobaczeniu Dream już wiedział, że zorganizuje tam sobie radę z Techno. Do samego domu prowadziła kamienista ścieżka. Po wejściu ukazywał się przepiękny, szary przedpokój. Reszta pomieszczeń była w biało-szaro-czarnej kolorystyce. Gdzieniegdzie znajdowały się również kwiaty czy roślinki, które nadawały domu klimat.
- ALE ZAJEBISTA CHATA!- wrzasnął Tommy po zobaczeniu budynku.
- język!- upomniał go nasz kochany Badboyhalo, a kilak osób pokusiło się o lekki chichot.
- chodźcie tu! Podzielimy sobie pokoje. Z góry uprzedzam, że pokoje są po dwie osoby!- po tych słowach wszyscy zebrali się wokół Clay'a.- teraz przeczytam wstępną listę, a wy powiedzcie czy wam pasuje. Sapnap z George'm, Karl z Quackity'm, Ranboo z Tubbo, Tommy z Wilbur'em, Niki z Puffy, Skeppy z Bad'em, Ja z Techno, Phil z Kristen i zostali nam Eret z Fundy'm. Czy wszystkim pasuje?- spytał pod koniec.
- mi nie pasuje!- krzyknął George.
- czemu? Przecież masz pokój z sapnapem- zdziwił się.(Dream)
- właśnie, czemu?- Sapnap też był zdziwiony.
- ja wolał bym mieć z tobą, Dream..- delikatnie się zarumienił, mówiąc to.
CZYTASZ
Summer with you. - Dreamnoblade
RandomSłynna grupa (a raczej jej część) streamerów- dsmp, postanowiła ze sobą zamieszkać. Kupili piękną willę, w tak zwanym raju na ziemi- na Hawajach! Wszystko było by wręcz perfekcyjne, gdyby nie ship "dnf". Mimo że pod publikę Dream mówi, że mu to nie...