1. Rész

327 20 1
                                    

-S sajnálattal közlöm, hogy Umbrige professzor sajnálatosan a következő két napban nem lesz a kastélyban.-Folytatta Dumbledore. A Diákok magukban örömködve néztek össze. -Illet...-Befejezni viszont nem tudta.

BUMM PUFF

  Egy sírást hallottak illetve egy babahordozót a földön. Pár heted éves és Dumbledore pálcát rántott. Viszont McGalagony odasétált. 

-Hiszen csak egy gyermek..-Kivette a tartóból. A baba hordozóra pillantott. Szemei viszont kikerekedtek.

-Mit látott, Minerva?-Sétált a professzor mellé Dumbledore.

-Egy baba?

-Miért sír ennyit?

-Ki ez?

Hogy került ide?

  Hasonló kérdéseket hallottak miközben az igazgató úr kezébe vette a hordozót.

-James S. Potter.-Olvasta fel hangosan. A kis baba felnézett.

-Potter él?

-Valószínűnek tartom, hogy a jövőből érkezett..-Lépett melléjük Flitwick professzor. -Nincs valami a hordozóban?-Dumbledore egy kis takarót vett ki elsőnek. Következőnek két plüsst. Egy szarvast illetve egy kutyát. Legalul pedig egy törött nyakláncot.-Időnyerő..-Vette kezébe. A nő kezében lévő kisfiú ismét sírni kezdett.

  Míg McGalagony próbálta nyugtatni Dumbledore patrónust küldött. A diákok próbálták feldolgozni a hallottakat. Hermione Harryt próbálta kihozni a sokkból. Főleg mikor az ajtó i nyílt. A rendből érkeztek sokan. Alastor Mordon, A Tonks család, Weasleyk, Remus Lupin és egy fekete kutya. Miután Dumbledore elmondta a történteket a kisfiú felkecagott.

-A A ada?-Nézett körbe nagy szemeivel.

_______________________



James S. Potter vissza az időbenWhere stories live. Discover now