2. Rész

299 16 3
                                    

-Tehát..James S. Potter..-Elemezte Alastor Mordon.

-James középső neve, nem Fleamont volt?-Pillantott Andromeda Remusra.

-De..-Bólintott.

-Nincs még nála valami?-Lépett közelebb Tonks.-Merlinre de aranyos!-Karjaiba vette. Magasba emelte.

BUMM

-A rohadt időnyerő...-Állt fel nehezen egy lány. Senki nem ismerte fel.-Jamei.-Mosolyodott el a fiú látványán. Átvette.

-Ki maga?-Tartott rá pálcát Mordon.

-Hékás!-Lépett hátrébb.- Csak Jameiért jöttem, Lola vagyok. Lola Black, igazából Iola. DE azt nem szeretem, így...

-Mit kell tudni magáról?-Kérdezte Dumbledore halvány mosollyal.

-19 éves vagyok. Ő pedig, James Sirius Potter. Két éves lett egy hete, igaz Törpe?-Emelte fel.-Kit fognak megnyúzni amiért megszökött és eljött érted? Na kit? Hát engem! Öhm..Bellatrix Black unokája vagyok, viszont a szüleim meghaltak. Anyukám a szülésemben apukám pedig Voldemort elárulása miatt egy éves koromban. Ebben az évben 10 éves vagyok és német országban bújkálok.

-Honnan jött?-Folytatta a kérdéseit Dumbledore.

-2007. A Potter Kúriában voltam. A fiatalabbaknak olvastam.-Ringatta Jameset aki a lány fekete hajával játszott. 

-Bella unokája vagy?-Kérdezte Andromeda pár pillanattal később.

-Igen. Fiatal volt, született egy fia. Ő összeházasodott, bumm megszülettem, bumm árva lettem. 13 évesen háborúban láttam meghalni, nagyanyámat. Majd ahogy évekkel később megszületik a másodkeresztöcsém. Kihagytam valamit?-Nézett Jamesre aki csak felkacagott. 

-Szabad tudnunk, ki az édesanyja?-Kérdezte Molly Weasley halvány mosollyal.

-Ez vicces lesz.-Mosolyodott el halványan.-Az egyértelmű, hogy Harry az apja, igaz?-Bólogatásokat kapott.-Drága James Sirius Potterünk, édesanyja Ginny Potter. Vagyis itt még Weasley.-A páros arca teljesen vörös színbe váltott. -Törpe a szüleid, nehezen dolgozzák fel.-Nézett a fiúra.-Beszélünk apukáddal?-Nyúlt a zsebébe, egyensúlyozva a fiúval.

-Megfogom.-Vette át Molly.

-Köszönöm.-Nézett hálásan és tükrét vette elő.-Harry! Harry Potter! HARRY JAMES POTTER! FIGYELJ MÁR RÁM!

-Tényleg Bella rokona..-Súgta Tednek Andromeda.

-Lola!

-Végre! Kíváncsi vagy, hová tűnt az idősebb fiad? Hogy hová jöttem vele?

-Lola, hol vagytok? Mindent átkutattunk! Jól vagytok?

-Jól vagyunk, Hermione. Ne aggódalmaskodj, árt a szépségnek.-Fejezte be ravasz mosollyal.-A roxfortban vagyunk.

-Nem lehettek ott, Fleur és Bill járt ott.-Hallottak egy ismerős női hangot.

-De Ginny. Csak hát, Hermione. Nem hiányzik valamid? Inkább megmutatom.

  Két kezében fogva a tükröt megfordult. Látni lehetett mindenkit a nagy teremben. James integetett hatalmas mosollyal. 

-Lola?-Látta meg kék hajú unokaöcsét.

-Teddy.-Mosolyodott el.-Ha tudnád hol vagyok. Képzeld, 1995-ben.

-Azt a! Jobb hírem van! Ezt nézd!-A kisfiú aprócska pisze orra helyén egy kacsa csőr lett.

-Nagyon ügyes vagy! Nem figyelek oda és jobb leszel nálam!-Pillanatra kacsa csőre lett.

-Hiányzol, Lola.

-Te is, Teddy. De ha haza mentem csak mi ketten tartunk egy unokatesós napot.

-Siess haza!-Megszakadt a kapcsolat.

-Ki az a Teddy?-Kérdezték a teremben lévők..

_________________________




James S. Potter vissza az időbenWhere stories live. Discover now