" කොට ජිමින්ශී...."
ගෙදරින් එලියට බැහැල පොඩ්ඩක් දුර යනකොට හුරු පුරුදු කොට ජීවියෙක් දැක්ක නිසා මම පොඩ්ඩක් එයාව අවුස්සන්න හිතාගෙන කෑගැහුව.." යාහ්...මෝඩ ගොං හරක... උදේ පාන්දර ගුටි කන්න ඕනෙද.."
මගෙ පැත්තට මූනත් රතු කරන් ආපු එයා එහෙම කිව්වෙ මට ටොක්කකුත් ඇනල 'ආව් ඒකනම් රිදුන..'" අනෙ ඔයා ගහ්නකම් මම බලන් ඉදී ..."
" හා.. දැන් තමුසෙ කියන්නෙ මට ගහන්න බෑ කියලද.. ඈ.."
" දැං මම ඒහෙම කිව්වෙ නෑනෙ " මම කිව්වෙ ජිමින් මට ගහන්න අත උස්සද්දි ඔලුව බේර ගන්න අත්දෙකෙම්ම ඔලුව බදාගන්න ගමන්
" ඒක නෙවෙ වෙලාව කීයද.."
" ඔය ඔයාලග තියෙන්නෙ ඒකෙන් බලාගන්නවකෝ.." මම ඇහුවෙ ජිමින අතේ බැදල ඉන්න සිල්ව කලර් වොච් එක දිහා බලල..
"අඩේ ඒක පේන්න විතරයි බං.. ඒක කැඩිලා.. කියහංකො වෙලාව.."
" ඒ උබ නම්... ආ හයයි විසිහතරයි... තව වෙලා තියෙනව.."
" ආහ් හිමින් ගාටමු.."
අපි දෙන්න එහෙම කතා කර කර මගක් දුර එද්දි තමයි මට මතක් වුනේ මම ගෙදරින් එලියට බැස්සෙ හතයි දහයට නේද කියල.. සැකේටත් එක්ක ඔරලෝසුව දිහා බැලුවම...
" ඒ ජිමින් ශීඉ..."
" මොකද මනුස්සයො බෙරිහන් දෙන්නෙ..."
" හතයි විසිඅටයි..."
" ඉතින්- මොහ්... හතයි විසි අටයී... යකෝ දුවහාඅන්...."
ජිමින් මාවත් ඇදගෙන ඉස්කෝලේට පියෑබුවෙ ඔන්න ඔය වෙලේ.." හැහ්..හැහ්.. එච්චර ඉක්මනට වෙලාව ගියේ කොහොමද බං පැයක්ම.." ජිමින් දුවන ගමන් හති ඇර ඇර මගෙන් ඇහුව..
"මම හැහ්.... හිතන්..නෙහ්.. මම වැරදියට වෙලාව බලල තියෙන්නෙ..."
"අම්මපා තො.. නම්...."
" හතයි විසි නවයයී..."
අපි මැරතන් එකක් දුවනව වගේ ඉස්කෝලෙට දුවද්දි තමා අපි දැක්කෙ අපේම ඉස්කොලෙ තව ලමයි ටිකක් ඉස්කෝලෙ ගේට් එක දිහාවට පොරක්කා දුවනව...
අපෙ ස්පෝට් ටීචයි , විනබාර සර්යි එකතු වෙලා ටයිමරේකුයි වේවැල්කුයි තියාගෙන අන්තිම තප්පර ගාන ගනන් කරනව..
ගනන් කරල ඉවර වෙන්න කලින් ගේට් එකෙන් ඇතුලට ගියේ නැත්තන් පරක්කු පෝලිමට වැටෙන්න වෙනව.." ඉක්මන් කරහාඅ... යා ජිමින්න්."
අති සාර්තක ලෙස මට ජිමින්ව මග ඇරුන....
" පහ - හතර..."
" යහ්..." මට ටිකක් පිටිපස්සෙන් ජිමින්ගෙ කටහඩ ඇහුන . ගේට්ටුවෙන් ඇතුලට ගිය ලමයි සැනසුම් සුසුම් හෙලල පන්තිවලට දුවද්දි මම ජිමින් එනකන් ටිකක් නැවතුනා..
" තුන - දෙක.."
ඒත් කඩාගෙන දුවගෙන ආපු ලමයින්ට මැදි වුන මාව නිකන්ම ගෙට්ටුවෙන් ඇතුලට ඇදිල ගියේ... ටීචර්ල දෙන්න ' එක ' කියල
අන්තිම ලමයි පස් දෙනාව අල්ල ගනිද්දි..අනේ මගෙ අසරන ජිමින් අද එයාට වල්පැල ගලවන්න වෙයි වගේ...
ජිමින් පරක්කු පෝලිමේ රැදෙද්දි මට පන්තියට යන්න උනා.. අ එයාට පන්තියට යනව කියල පොඩි සැලුට් එක්ක් ගැහැව්වම.. මෙන්න මූ මට රවනව.. අතමිටමොලවල මහපට ඇගිලෙන් එයාගෙම බෙල්ල දිගේ ඉරක් ඇදගත්ත ජිමින් ' තමුසෙව මරනව කියල ' මිමිනුව..
මමත් නිකන් හිටියෙ නෑ... ' තමුසෙ මරනකන් මම බලන් ඉදී ' කියල එයාට පේන්න කට හොලවල එයාට ෆ්ලයින් කිස් එකකුත් දීල උඩ පැන පැන පන්තිය දිහාවට ගිය..." යාආහ්හ්හ්... ජියොන් ජන්ග්කූක්... මම තමුසෙව මරනවා...."
Jeon jungkook
Age 19Park jimin
Age 19Hyung එක සෑඩ් එන්ඩින්ග් දුන්න නිසා හැපි එන්ඩින්ග් එකක් ලියන්න කිව්ව.. ඉතින් ඔන්න ලිව්ව.. ටේකුක් ටේකුක්..
Jeon_Meesha0901 ඔන්න දුන්න හරිද...සැ.යු : ඔතන ටීචර්ල කිව්වට එයාල පිරිමි අය හරිද...
අතිශය ටේකුක්වරුන් සදහා පමනි...
YOU ARE READING
Fall In Love With My Class Monitor || Taekook ||
Fanfictionතමුසෙ මහ පිස්සෙක් අයිසේ... -JJK- අනේ බං මං හිතුවෙ නෑ ඌ මට මෙහෙම කරයි කියලාආඅ...හෑඅ..හෑ.. -PJM- මාත් එක්ක ඩේට් එකකට යමුද... - KTH- අනේ දෙයියනේ.. මගේ පුතා ලොකු වෙලා.. ...