35

439 61 213
                                    

bu bölüm silindi ve ben çok önceden yazdım diye gram hatırlamıyorum sonraki bölüme göre hatırladığım şeyler var ama arada iyi sahneler varsa diyip oturup ağlarim
neyse daha fazla moral skmeyelim ayyyy bir buçuk hafta sonra ilk defa bu kitaba bölüm yazıyorum hüzün
(biraz değiştirdim çünkü aile olayını anlatmamıştım eski halinde)
_____________

jay: uyudu şimdi de. ne oldu çok morali bozuk gibi duruyordu.

heeseung: first time değil ne yazık ki

jay kaşlarını çatmış merakla anlatmalarını bekliyordu.

riki: her aile yemeğinde oluyor bu

sunoo: annesi ve babası kavga ediyor ve genelde eskiden olanlar hakkında oluyor. bu da jungwon'u baya etkiliyor.

jay: eskiden olanlar? ya dolandırmasanıza konuyu.

jangwon: eskiden babam çok iyi işlerde değilmiş. ki zaten annem bırakması için zorluyormuş filan. tabii ben tam hatırlamıyorum ama annem öyle anlatmıştı. bir keresinde hep beraber dışarıya çıkmışken arabada saldırı oldu ve arabadan hepimiz sağlam çıktık jungwon dışında. o günden sonra bir süre komada kaldı. aramızdaki fiziksel fark zaten o zamanlar açıldı. o hep daha cılız daha minikti bu yüzden. annem babamın bu işleri bırakmamasına karşı hep kavga ederlerdi ama bu son nokta olmuştu. zaten ondan sonra boşandılar. hatta jungwon o zamanlar o kadar zayıftı ki evden asla çıkamıyordu. bu yüzden bu konu ne zaman açılsa jungwon böyle oluyor.

jay: peki hiç atlatmayı denemedi mi?

jangwon: genelde hep böyle uyur sonra bizimle vakit geçirerek ders çalışarak filan geçirirdi.

sunoo: ama morali birkaç gün düzelmez hepimiz biliyoruz bunu.

hepsi iç çekerek konuşunca jay bir an önce sevgilisine sarılıp uyumak istediği için "bana bunu anlatacak kadar yakın bulduğun için teşekkürler jang" diyip kalkmıştı. jangwon ise gülümsemiş "rica ederim jay" demişti.
__________________

heeseung mutfaktayken odadan çıkan jay'i görmüş ona seslenmişti.

heeseung: jay jungwon'un telefonu mutfaktaydı şarjı bitmiş. alarmı çalmaz şimdi. bugün önemli dersler var birde okula gitmezse iyice morali bozulur uyandırsana onu. kafa sallayan jay ile önüne dönmüştü.

jay jungwon'un odasına girdiğinde uyuyan sevgilisini görünce gülümsemiş ve sevgilisinin yüzüne -en çok dudaklarına- öpücük kondurmuştu. jungwon gülümseyip gerindi.

jungwon: bu kadar güzel uyandırılmak için ne yaptım?

jay: beni sevdin.. seni sevdim..

dışarıdaki sunoo ve riki'nin bağırışı ile gülmüşler jay ise "gitmeliyix artık" dediğinde jungwon jay'e daha çok sarılmış "ayrılmak istemiyorum" demiş uykusuna devam etmişti. jay jungwon'un ayrılmayacağını fark edince jungwon'u aynı şekilde kucağına almış ve mutfağa gitmişlerdi.
______________

jangwon: bugünkü dersler çok sıkıcıydı bizim ya.

riki: biz de tüm dersleri dinlemek zorundaydık başıma ağrılar giriyor şu an.

jay uyuyan jungwon'un saçlarını okşarken konuşmuştu.

jay: çıkışta hep beraber bana gelsenize jungwon için. bir şeyler alırız, dizi izleriz.

heeseung: bence beraber kalmak için bize de gidebiliriz.

sunghoon: bence de olabilir.

jake: bir gündür gitmiyorduk iyi oldu

ᴛᴡɪɴꜱ¹ - ᴊᴀʏᴡᴏɴ+ʜᴇᴇᴡᴏɴ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin