Merhaba ben Tuğçe, hayatım çok karışık 17 yaşındayım. Annem ve babam ve üvey kardeşimle beraber yaşıyoruz. Üvey kardeşimin adı Aylin. Aslında o çok zengin bir ailenin kızı üvey olduğundan haberi yok. Ben artık hikayeye başlıyım.
Yıllar sonra Aylin'i babası kızını geri almak için yaşadığımız yere geldi fakat ailem benim daha koşullarda yaşamam daha iyi okullara gitmem için Aylin yerine beni verdiler aileye.Beni en iyi koşullarda yaşattılar. Aylin resmen eziyet içinde yaşadı annemler onu tan bir köle olarak gördüler. Şimdi ise herşey karışmaya başladı Aylinle aynı çocuğa aşık olduk çocuk Aylin e aşık tabii. Ben yıllar boyunca onları ayırmaya çalıştım fakat sonra onun hiçbirşeye demeyeceğini anladım. Çünkü Aylin de ben de gerçek yüzünü görmüştük ama çocuk hala Aylin i seviyo tabii. Ama suan ki en önemli mesele cinayet. Annem ve babamlar benim rahat yaşamam için Aylin'in dedesini öldürdüler. Ve evimizin bahçesine gömdüler o ceset 10 yıl boyunca orda kaldı Aylin öğrenince kaldırmak zorunda kaldık. Ama sakladığımız yeri sadece biz bilmiyormuşuz biri daha biliyormuş ve bütün olanları polise anlattı. Ama bizim cinayet işlediğimizi anlatmamış tabii kii. Adamın cenazesine katıldıktan sonra annem bizi terk etti. Antalya'ya gitti üvey babamda beni evden attı. Çünkü üvey babamın arkasından konuştuklarımı ses kaydı alarak babama dinlettiler. Şuan en perişan halimleyim hayattan soğumuş bir şekilde.. Herkes tarafından terk edildim...