tanışma

32 2 0
                                    

Bir haftasonu küçük elida dışarı çıkmak için annesinden izin almıştı ayakkabılarını giymiş bahçe kapısını kapamış dışarı çıkmıştı.Küçük elida arkadaşlarının yanında tanımadığı bir kızı görmüştü bu en yakın arkadaşı eylemin kuzeniymiş küçük elida kıza elini uzatmış merhaba ben elida demişti kız şaşırarak aaa benim adımda elida adaşız demişti o an küçük elida kendisinden 1yaş büyük elida ya kani çok ısınmış bilmediği bir şekilde yakınlık hissediyordu. Birlikte oyun oynayıp eylenmeye başlamışlar günler böyle geçtikçe büyük elida ve küçük elida birbirine çok yakın davranmış kardeş gibi olmuşlardı. Artık yedikleri içtikleri ayrı gitmiyordu evleri capraz di küçük elidanin evi tam ortada sol çaprazında büyük elidalarin sağ çaprazında ise eylemlerin evi vardı. Büyük elidanin annesi ve küçük elidanin annesi arkadaş olmustu. Artık bu arkadaşlık aile dostlugununda üstüne çıkmış kardeş olmuşlardı. Eylemin babası sık sık içki içer eve gelir eylemle annesini sovermis. Eylemin annesi bu duruma dayanamayıp kendini intihar edip ölmüştü. Eylem ve babası tek kalmıştı bu arada büyük elidanin babasını işten çıkarmışlardı oda eylemin babasının yaptığından utanıp başka yere taşınmaya karar vermişlerdi.

KARDEŞLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin