Sınıfı tanıyalım

184 2 2
                                    

Sınıfta 27 öğrenci var.Edemiyorum yazayım yani o kadar üşengeçim.Şimdi aklıma gelenleri yazıyorum ve tanıtayım.

MEDYA
Saçı, sıfatı ve daha bir sürü neden yüznden kimisi tarafından sevilmiyor.Ama istese çok güzel bir kız olur.Şimdi diyeceksin saçmalama ama kız çok iyi mesela;yemekte yoğurt olduğunda ben her zaman yerim ve eğer yoğurdu güzelse bir kez daha isterim ama almaya üşenirim.Medya'ya derim Medya kalk bana yoğurt getir kız hemen getirir veya yemek yerken ilk benim bardağıma su doldurmak zorunda.Ne de olsa "ben"...
Kız açıkçası İYİ.(saçmalıyor olabilirim)

OSMAN👉OSMOŞ👉OSOŞ👉OYB

Yukarıdaki isimlerin hepsi Osman Yasin...'a ait.Kendisi sınıfın çalışkanlarından biri,kendini çok şişman zanneden(yanıma otursa ben şişman mıyım filan diyo),ilk geldiği zaman sınıf ondan hiç hoşlanmazdı ama şimdi birazının kanı çocuğa ısındı.Çocukla ilgili düşüncelerim;
-çalışkan,
-zekiye,
-kendini bir şey zannediyor,(en azından kimi zaman)
- birgün "İÇİN FESAT SENİN"demesen çok sevinirim,
-karizmatik.

Kendisi münazarada grup başkanımız.Ona ben Osmoş olarak hitap ediyorum.-ben yani-

Gelelim en nazik ve kibar öğrencimiz(!)

IŞIL
Kendin sanırım 6 yıllık arkadaşım.Ela(kardeşim) onu çok seviyor.İçi çok fesat.Psikolojisi bozuk.Annem(benim annem)onu seviyor)

LORİN👉LOROSPU

Ela onu da seviyor.Ela'nın aklına lorin gelse çağla da geliyor.Kızın saçları,tipi,huyu vb.gibi şeyleri çok hoş ya anlıyorum benimki kadar değil.İyi kalpli biri

BAVER
Mentördaşım.Sınıfın komedyenlerinden birincisi.

MUHARREM👉piskevit👉🍪🍪🍪
Hergün mutlaka piskevit yer.

Berat
Tibet ve aklıma gelen tek bir sözü var oda"benim kalbim zor kazanılır kazanılsa da kaybedilemez"

Oktay👉Gıdı
Eskiden lorin'in yanında oturuyordu.Aklıma bu tek geldi.

BERFİN
Onu ilk başlarda sevmiyordum.Ama bu zamanlar biraz kanım kaynadı.Yani aslında iyi kız ama ben onun iyiliğini yani bana karşı iyiliğini çok az gördüm.

YİĞİT
6 yıldır aynı sınıftayız.Yani onu hala sevmiyorum amaaaan neyse.

Kaan
Şimdi o konuşma özürlü biri en azından münazarada öyle.Sanırım berjan en iyi arkadaşı

Berjan
Babamın arkadaşının oğlu.Çalışkan ve zeki.

Eylül
Kız çok güzel emmma benim kadar değil(!)Işıl ile yan yana oturuyorlar.

Emir👉bonus kafa
Aynı servisteyiz.Anca şarkı dinlesin ve söylesin.

Sena
Voleybolcumuz olur.Güzel oynuyor.

Ronya👉Rabia👉Rüya

O da sena gibi voleybolcu.Güzel oynuyor.

Makbule Dicle👉Makbuş
Kız çalışıyor.

Arda
Ayyy bu çocuktan nefret ediyorum çok GICCIK.Onunla dalga geçmek için sadece "ARDA BAK UÇAK GEÇİYOR"

Helin
Kendisi sınıfın en uzun kızı.Yani zürafa gibi.

Aysima
Yaptığı projeler çok hoş.

Selen
Yanımda oturuyor.Saçına karşı bir ayrı ilgi gösteriyor.çalışkan,zeki.

Evrim

Kitap okumayı çok seviyor özellikle de ŞİMŞEK HIRSIZI.

BERKE
Basketbolcu.

Ali Fırat👉Kobanne
Parmağını en son kırmıştı.

Bager
Çok sakin gözükür ama öyle değil.

Ceren
En iyi arkadaşım,sırdaşım.Sesi çok güzel,nazik,çalışkan,zeki....
Sanırım yeni gözlük aldı.

Son olaraaaak

(Saçmaladım)

Ben
Adım elif
Kimisi için tatlı,güzel biriyim ama kendimi ne güzel ne de tatlı buluyorum kimisi için de böyleyim zaten.Kanım insanlara kaynadıkça daha iyi biri olmayı beceririm mesela ceren'e hiçbir kötülük yapamam.Ve bir kaç konu hariç çok açık sözlüyüm ama bazılarına karşı herkese değil.Heja"yı kaybetmek istemezdim ve istemiyorum ama kaybetmedim belki kaybettim "benim kalbim zor kazanılır kazanılsada kaybedilmez" demiş Berat.Aynısı benim içimde geçerli.Aslında Heja kalbimi kazandı ama çok çabuk kaybetti.Ben unutulmayı hiç istemem.Heja için bir sürü şey yaptım nedeni ise onu çok sevmem.NAZLI SILA NOYAT sayesinde oldu hepsi.GERİZEKALI.Valla osmoş'u daha çok seviyorum.Sıla'nın tek istediği bir şey var kendi mutluluğu.HENEC'i de o dağıttı.
Bana sorsa dese ben güzel miyim
Cevabım şu olur;
- hayır
- dişlerin tavşan dişi gibi
-sesin ergenler gibi
-saçın"Medya'nın saçı daha güzel"
-huyun benimki daha güzel
-kısaca senin ruhunda bedeninde çok çirkin.

Bir sınıf macerasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin