mümin kardeşlerim

34 4 0
                                    

dabbe izleyip uyumaya çalışmaktan daha kötü bir şey varsa o da halka izleyip uyumaya çalışmakadır.

saat 04.31 ama ben hala basit bir korku filmi yüzünden uyuyamiyorum gözlerimi ne zaman kapatsam samara çıkıyo karşıma. sonra diyorum de siktir lo sonra yaptığım mallığı anlayıp susuyorum. bir daha gece gece korku filmi seyredersem bana da ananas demesinler.

evet doğru okudunuz ananas.

neden bilmiyorum ama lakabım ananas buna sevinsem mi üzülsem mi bilmiyorum o da ayrı bi konu.

bence üzül knka

Yine mi sen ic ses

Hee yine ben. Naber

Iyi knka senden naber

En sonunda uyuyamayacagimi anlayip

yatağımdan doğrulup telefonu elime aldım twitterden gelen bildirimleri sildim(çok popiyim ayks.) sonrada wattpade girdim.yabancıyı okumaya başladım. sonra nasıl oldu bilmiyom uykuya daldım.

--

yüzüme çarpan soğuk suyu hissettikten sonra bağirmaya başladım.

"hasiiktir hangi piç döktü lan bu suyu" sonra suyu dökenin annem olduğunu görüp ona yavru dinozor bakışlarımı atmaya çalıştım. evet dinozor çünkü yapmaya çalıştığımda dinozor gibi görünüyorum.

"ay ben hangi zeki insan döktü dicektim anne hani zor uyaniyorum ya" asenedan daha çok kivirdim yemin ederim.

"hadi Kumru geç kalıcaksın kalk" dedi annem bende uslu bir kız olup ilk defa beş dakika daha yaa demeden yataktan kalktım.

yüzümü yıkayıp dolaptan kıyafetlerimi çıkardım. siyah pantolon beyaz tişort ve deri ceketimi alıp giyindikten sonra kahvaltı yapmaya gittim.

tabiykide sadece portakal suyumdan içip kalkmadım tabağıma peynir sosis patates kızartması koydum ve yemeğime gömüldüm.

--

sınıfıma doğru ilerlerken yine acaba nelerle karşılaşacağımı düşündüm çünkü bizim sınıfın iki tane delisi var deli dediysem mecazi anlamda yani işte o mallar hergün sınıfın ortasında gerizekalılıklar yaparlar.maymun taklidinden tut duvarları yalamaya kadar her saçmalığı yapıyorlar. bende haydi bismillah diyerek içeri girdim sonuçta ilk ders din.

"selamun hello mümin kardeşlerim"diyerek içeri girdim ve en arkaya Selim'in yanına oturdum. Selim benim ortaokuldan beri kamkimdir. her zaman çok yakın olduğumuz için biara bazı gerizekalılar bizi ayarlamaya çalıştılar. en nefret ettiğim şeylerden biride budur ben kızlardan sa erkek kankalar edinmeyi daha çok seviyorum. bunu yavşaklık olarak algılayanda çok tabi.

hoca içeri girdi ve "selamun aleyküm mümin kardeşlerim" diyerek masasına oturdu. ve derse başladı. bir şeyler anlatıyor ama ben hiçbirşey anlamiyorum. dilemiyorum desek doğru olur tabi.

defterimden bir kağıt parçası çıkarıp ön sıradaki inek Ömerin başına attım. sonra ben atmamışım gibi başka yöne çevirdim bakışlarımı. neyseki bir şey anlamadı yoksa hocaya şikeyet ederdi. cam kenarında oturuyordum önümdede Kaan vardı sıraya yatmış uyuyordu pencereyi Kaan ın kafasını çarpıcağı şekilde açtım. sonrada Kaanı dürtmeye başladım. "Kaan hadi kalk" kafasını kaldırınca pencereye çarptı ve bende yüksek sesli bir kahkaha attım. sonrada sınıftaki herkesin bakışları beni buldu bende yaptığım mallığı anlayıp arkama yaslanıp dersi dilemeye başladım.

"mümin kardeşlerim dersi dinlemeyenler derste konuşanlar ve gülenler 100 yıl cehennemde yanıcaklardır"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AnanasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin