1-Bölüm

26 4 0
                                    

O gün gördüğü tablo, Anes'in hayatını tamamen farklı bir yönde etkilemişti.

Anes, gördüğü tabloyu çok karmaşık ve saçma bulduğu için pek fazla tabloya takılmadan evine doğru ilerliyor.

Anes, eve gitmeden önce evinin az aşağısındaki Resim Atölyesine gidiyor. Orayı açmak için çok uğraşmıştı. Hatta içerisindeki bütün tabloları da Anes tek başına yapmıştı. Tabikide buradaki yüzlerce Tabloyu çizip-boyaması senelerini almıştı. Ama Anes, asla hedefinden vazgeçmeyerek azim'le tablo çizip-boyamaya devam etti. Sonucu da, Anes için paha biçilemez bir değer barındırmaya başlamıştı. Bu yüzden'de Anes her zaman Atölyesini kontrole giderdi. İçeriye girdiğinde her zaman, çektiği zorluklar gözünün önüne geliyordu.

Anes, Atölyesine girdiğinde bir çok insanın resimler'le (Tablolar'la) ilgilendiğini görünce çok mutlu oldu. Gözü bir yandan insanlara bakarken, bir yandan da Adliyana'yı (oranın rehberi) arıyordu. Gözü tam kestirememişti ama sanırım Adliyana'yı görmüştü. İçeride yaklaşık 20 kişi vardı. Bu yüzden'de içeride bir uğultu vardı. "Adliyana! Bakar mısınız ?" diye hafifçe Adliyana'nın olduğu tarafa doğru seslendi.

Adliyana;
"-Anes hanım, Hoş geldiniz. Buyurun bir isteğiniz mi var ?"

"Teşekkürler, Adliyana, durumlar nasıl ?"

"-Çok iyi Anes hanım, bu güm 3 tane özel eser almak isteyen oldu. Kabul ettim, ama şuan 3 eserden sadece 2 tanesi var elimizde. Çize bilirsiniz demi Anes hanım ?"

Anes;
"Eserlere bakmaya ne dersin, Adliyana!"

Adliyana, Anes'i müşterinin seçtiği eserleri göstermek için masaya götürdü. Adliyana Bilgisayar'lar hakkında bir çok bilgiye sahipti. Hatta Adliyana Resim Atölyesi için bir site açmıştı. Bu site üzerinden'de bir çok satış yapmıştı. Adliyana Bilgisayarda ki istenilen eserleri açtı ve Anes'e gösterdi.

Anes;
"ADLİYANA!"

"-Üzgünüm Anes hanım, sanırım bir kusurda bulundum. Kusurumu bilmek isterim. Lütfen daha fazla bağırıp kızmayın."

"Adliyana hayır, bu bir kusur değil ! Çok nadide bir eser bu, hemde en nadide eserlerimden birisi, çok sevindim buna. Ama..."

"-Ama ne Anes hanım yoksa-yoksa yapamaz mısınız ?"

"Yaparım Adliyana'da... Çok pahalı bir eser bu, bunu alabilecek kadar çok kimin parası vardır ki ?"

Adliyana;
"-Efendim siz merak etmeyin parayı peşin alıyoruz. 500 bin Frank veriyor alan kişi." diyerek Bilgisayar kapattı ve Anes'i yolcu etti.

Anes tüm gerekli malzemelerin depoda olduğunu düşünerek, eve hızla yürümeye başladı. Anes tüm malzemeleri deposunda barındırır'dı çünkü her zaman Anes tablolarını depoda yapar'dı.

Anes, ilk iş olarak depoya gidip malzemelerini kontrol etti. Herşeyi tamı tamına orada vardı. Anes hemen tabloyu yapmaya koyuldu.
Öncelikle tüm malzemeleri masasına toparladı ve onları sırayla dizdi. Sonra Tuval seçti, Tuvallerini genellikle kendisi yapardı, zevk alırdı yapmaktan. Raflardan tüm gerekli malzemeleri toparladıktan sonra hemen Adliyana'yı aramak için telefonunu çıkarttı ve Adliyana'yı aradı. "-Adliyana! Bana eserlerin fotokopisini çekip "Tarum" ile gönderir misin ?"

Adliyana;
"-Tabikide Anes hanım. Hemen "Tarum" bey'e hazırlayıp veriyorum, Anes hanım."

"Teşekkürler Adliyana !"

Anes, "Tarum" bey'i beklerken yukarıya evine çıkıp, üzerine Resim yaparken giydiği kıyafetlerini giydi. Evindeki kedilerini besleyip biraz sevdikten sonra bişeyler atıştırıp aşağıya indi. Depoda biraz telefona baktıktan sonra "Tarum"un geldiğini görüp telefonunu masaya bıraktı ve "Tarum"a doğru ilerlemeye başladı.

AnesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin