nový žiaci

203 10 1
                                    

Dopozerali sme netflix a išli sme spat. Ráno sme sa zobudili a počuli sme hluk s kuchyne. Vstali sme s postele a išli pozrieť kto zas buchoce o 9 ráno. Jasné bol to hyunjin a jeongin.
" Čo tu zas vyvadzate?" Minho
" Aaaa... Jej eh čau minho. Ahoj han" jeongin
" No rozhodli sme sa že skúsime koláč😅" hyunjin
" Dúfam že sa vám podarí 😊" ja
"Ďakujem sungie"jeongin
" Ja idem ešte spať" minho
" Heeej nejdeš " ja
" Ale ja som unavený" minho
" Hm" ja
" Tak poď so mnou"minho
" Ja unavený niesom" ja
" Tak ale ja hej takže idem spať" minho
" Ok choď si ja idem z mojimi kamoškami a kamarátmi do mesta" ja
" Ok ..uži si "  minho
" A budem u nich spať" ja
" Ok" minho
" Ja to jebem už😑" ja
Išiel som si sadnúť do obývačky. Minho prišiel do obývačky za mnou.
" No čo? nejdeš náhodou s kamoškami a kamarátmi von ? " Minho
Minho provokoval.
" A ty nejdeš náhodou spať ?" Ja
" Hej idem idem" minho
" Ok tak choď ja idem domov😒" ja

Postavil som sa išiel som k topánkam.
Minho ma chytil zo zadu za pás a otočil si ma k sebe. Dlho sme si pozerali do očí. Minho má krásne hnedé oči. Pritiahol si ma k sebe a dal mi pusu.
" Ale ňo sungie ňechod~" minho
" Zlý si ku mne :(" ja
" Vieš čo poďme do mesta asi tak o hodinku najeme sa a pôjdeme si niečo kúpiť" minho
" Ok ... Ale minho ja tu nemám peniaze..."ja
" Neboj ja všetko zaplatím " minho
" Nie minho mne nič k-" ja
" Ale pšššt kúpim lebo chcem" minho
" D-dobre" ja.                                                          "  Pod dám ti moje oblečenie" minho

Len som prikivol hlavou a išiel som s ním sa prezliecť. Dal mi svoje tričko a roztrhané rifle. Nakoniec sme sa obuli a išli do mesta.
Boli sme tam docela dlho. Minho ma nakoniec odviezol domov. Ja som sa osprchoval vyčistil si zuby prezliekol sa do pyžama a išiel spať. Ráno som zas počul ten otravný ton budíka o 7 ráno. Nič iné mi nezostávalo než ísť sa obliecť a spáchať hygienu. Z Felixom a Seungminom sme išli do školy a po ceste som stretol minha hyunjin a jeongina. Tak sme ako partia išli do školy. Prezul som sa a išiel som z minhom do triedy keďže Felix tam už dávno bol aj keď nechápem kedy to stihol.
Sadli sme si na svoje miesta a prišli do našej triedy nový 4 žiaci.
" Takže žiaci toto sú vaši nový spolužiaci chlapci predstavte sa nám "
" Ja som park Jimin" Jimin
" Ja som Kim Namjoon" Namjoon
" Ja Choi Soobin" Soobin
" Ja Sunoo" Sunoo
Vyzerali docela drsne a popravde nechcel by som sa s nimi dostať do nejakého kontaktu.  Učiteľka ich posadila  pred minhovu lavicu. Po niekoľkých minút som mal pocit ako keby niekto na mňa zazeral. Myslel som si že je to Minho. Ale minho to nebol zdá sa mi že sa volá Soobin . Hneď som sa otočil späť k učeniu. Celú hodinu som mal zlý pocit ale neriešil som to. Nastal koniec hodiny a všetci 4 nový žiaci odišli s triedy. Ja som išiel na wc ale samozrejme že po ceste som do niekoho musel naraziť. Nevedel som kto to je ale keď  som zdvihol zrak som uvidel že to Soobin. Zostal som ako zkameneni.
" P-prepač " ja
Nečakal som ani na jeho odpoveď a snažil som sa ísť späť do triedy ale niečo silné ma chytilo za zápästie. Áno samozrejme kto iný než Soobin. Bál som sa ich všetkých 4.
" P-potrebuješ n-niečo?" Ja
" Áno potrebujem aby si mi ukázal túto celú školu" Soobin
"D-dobre a-ale t-tiež to tu d-dobre n-nepoznam" ja
" Nevadí aspoň niečo" Soobin
Nakoniec som im ukázal celú školu.
" Dobre to je všetko ja už pôjdem do triedy" ja
Boli sme pri weckach na boku pri triede.
" Nie to nieje ešte všetko" Soobin
" Č-čo-" ja
Soobin má chutil za ruku a ťahal ma na wecka. Bránil som sa ale nepomohlo. Odtiahli má na wecko a ja som vedel že to bude môj koniec. Pritlačil má o stenu a dvaja ďalší mi držali ruky. Nikto na weckach tam v tedy nebol. Soobin mi dal pesťačkou do brucha a ja som išiel už plakať a zmieriť sa s tým že dnes asi zomriem . Dal mi facku a kopal do mňa. No v tom niekto otvoril dvere a bol tam minho. Ten keď uvidel soobina ako má mláti ihneď zakročil. Dal mu pesťačkou do tváre a to isté aj ďalším. Nakoniec všetci 4 odišli lebo minho s nimi narobil poriadky. Rýchlo išiel ku mne a ja som v bolestiach plakal na zemi.
" Sungie zlato neplač som tu" minho
Minho ma zobral na ruky. A ja som od stresov odpadol v minhovich rukách.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 24, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MinsungWhere stories live. Discover now