𝐊𝐀𝐊𝐀𝐒𝐇𝐈 𝐇𝐀𝐓𝐀𝐊𝐄

656 7 3
                                    

𝑲𝒂𝒌𝒂𝒔𝒉𝒊 𝑯𝒂𝒕𝒂𝒌𝒆-𝑵𝒂𝒓𝒖𝒕𝒐

𝑨𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒇𝒇 𝒐𝒇 𝒘𝒐𝒓𝒌 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒚 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒃𝒐𝒚𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅. 𝒀𝒐𝒖 𝒈𝒐𝒕 𝒑𝒉𝒐𝒏𝒆 𝒄𝒂𝒍𝒍 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒅𝒓𝒊𝒗𝒊𝒏𝒈. "𝒀𝒆𝒔 𝒃𝒂𝒃𝒚?" 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅. "𝒀𝒐𝒖 𝒂𝒍𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒉𝒐𝒎𝒆? " 𝑲𝒂𝒌𝒂𝒔𝒉𝒊 𝒔𝒂𝒊𝒅. "𝒀𝒆𝒂𝒉 𝒘𝒉𝒚?" 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅 𝒘𝒐𝒓𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅. "𝑶𝒌𝒂𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅.. 𝒏𝒐𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅 𝒃𝒂𝒃𝒚 𝒊𝒎 𝒇𝒊𝒏𝒆." 𝑲𝒂𝒌𝒂𝒔𝒉𝒊 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒄𝒂𝒍𝒎𝒚. "𝑾𝒉𝒆𝒘 .. 𝒐𝒌𝒂𝒚 𝒃𝒂𝒃𝒚 𝒃𝒆 𝒉𝒐𝒎𝒆 𝒊𝒏 𝒇𝒊𝒇𝒕𝒆𝒆𝒏 𝒎𝒊𝒏𝒖𝒕𝒆𝒔.. 𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖." 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒊𝒅. "𝑨𝒍𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒔𝒆𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒆𝒕 𝒉𝒐𝒎𝒆. 𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐𝒐." 𝑲𝒂𝒌𝒂𝒔𝒉𝒊 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒉𝒖𝒏𝒈 𝒖𝒑. "𝑻𝒄𝒉 𝑰 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒉𝒐𝒑𝒆 𝒉𝒆 𝒅𝒊𝒅𝒏𝒕 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒆𝒕 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒖𝒓 1 𝒚𝒆𝒂𝒓 𝒂𝒏𝒏𝒊𝒗𝒆𝒓𝒔𝒂𝒓𝒚. 𝑨𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒐𝒕 𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒐𝒑𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒐𝒓. 𝒀𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒐𝒖𝒕 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒃𝒐𝒚𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅. "𝑲𝑨𝑲𝑨𝑺𝑯𝑰 𝑩𝑨𝑩𝒀 𝑰𝑴 𝑯𝑶𝑴𝑬!!" 𝑨𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒆𝒏𝒆𝒕𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒐𝒖𝒔𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒏𝒐𝒕𝒊𝒄𝒆𝒅 𝒄𝒂𝒏𝒅𝒍𝒆𝒔 𝒍𝒊𝒕, 𝒇𝒍𝒐𝒘𝒆𝒓 𝒑𝒆𝒕𝒂𝒍𝒔 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒍𝒐𝒐𝒓 𝒍𝒆𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒉 𝒘𝒂𝒚 𝒖𝒑𝒔𝒕𝒂𝒊𝒓𝒔,𝒇𝒐𝒐𝒅 𝒄𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈. 𝒀𝒐𝒖 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒔𝒂𝒘 𝒂 𝒏𝒐𝒕𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒓𝒆𝒂𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒐𝒕𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒕 𝒔𝒂𝒊𝒅 "𝑱𝒖𝒔𝒕 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒐𝒕𝒆 𝒊𝒏𝒔𝒕𝒖𝒓𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔 𝒕𝒐 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒊𝒎 𝒂𝒕 - 𝑩𝒚 𝑲𝒂𝒌𝒂𝒔𝒉𝒊." 𝒀𝒐𝒖 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒏𝒐𝒕𝒆 𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝒘𝒂𝒔 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒂𝒃𝒍𝒆. 𝑻𝒉𝒂𝒕 𝒏𝒐𝒕𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒅 "𝑲𝒆𝒆𝒑 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒏𝒐𝒘 𝒈𝒐 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒊𝒓𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒇𝒐𝒓 𝒂 𝒏𝒐𝒕𝒆 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒐𝒑 𝒔𝒕𝒆𝒑." 𝒀𝒐𝒖 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒔𝒆𝒍𝒇 "𝑾𝒉𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒆𝒍𝒍 𝒊𝒔 𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒊𝒔?" 𝒀𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒑𝒔𝒕𝒂𝒊𝒓𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒂𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒏𝒐𝒕𝒆 𝒔𝒂𝒚𝒊𝒏𝒈 "𝑮𝒐𝒐𝒅 𝒋𝒐𝒃 𝒃𝒂𝒃𝒚. 𝑲𝒆𝒆𝒑 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒆 𝒂𝒍𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒅𝒐𝒏𝒆. 𝑮𝒐 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒊𝒏 𝒐𝒖𝒓 𝒓𝒐𝒐𝒎. 𝑻𝒉𝒆 𝒔𝒖𝒑𝒓𝒊𝒔𝒆 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆." 𝒚𝒐𝒖 𝒓𝒆𝒂𝒅. "𝑫𝒊𝒅 𝒉𝒆 𝒂𝒄𝒕𝒖𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒎𝒆 𝒕𝒉𝒓𝒆𝒆 𝒐𝒓 𝒇𝒐𝒖𝒓 𝒄𝒍𝒖𝒆𝒔 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒕𝒐 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒊𝒏 𝒐𝒖𝒓 𝒓𝒐𝒐𝒎?" 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕. 𝒀𝒐𝒖 𝒘𝒂𝒍𝒌 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒔𝒂𝒚𝒊𝒏𝒈 " 𝑲𝒂𝒌𝒂𝒔𝒉𝒊 𝑩𝒂𝒃𝒚? 𝒚𝒐𝒖 𝒊𝒏 𝒉𝒆𝒓𝒆." 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒐𝒓 𝒐𝒑𝒆𝒏. 𝒀𝒐𝒖 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒉𝒆𝒂𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒉𝒖𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒂𝒘 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒃𝒐𝒚𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅 𝑲𝒂𝒌𝒂𝒔𝒉𝒊. "𝑲𝒂𝒌𝒂𝒔𝒉𝒊 𝒄𝒂𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒑𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝒕𝒆𝒍𝒍 𝒎𝒆 𝒘𝒉𝒚 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒆 𝒅𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒊𝒔?" 𝑯𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒈𝒐𝒕 𝒐𝒏 𝒐𝒏𝒆 𝒌𝒏𝒆𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈. "𝒀/𝒏 𝒘𝒆 𝒌𝒏𝒐𝒘𝒏 𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒔𝒊𝒏𝒄𝒆 𝒘𝒆 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒌𝒊𝒅𝒔. 𝑰𝒗𝒆 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒂𝒅𝒎𝒊𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖,𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒔𝒌𝒊𝒏,𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒂𝒊𝒓, 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈. 𝒀𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒃𝒆𝒂𝒕𝒊𝒇𝒖𝒍 𝒘𝒐𝒎𝒆𝒏 𝒊 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒎𝒆𝒆𝒕. 𝑰 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 ,𝒄𝒉𝒆𝒓𝒊𝒔𝒉 𝒚𝒐𝒖 ,𝒇𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖. 𝑰 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒅𝒐 𝒂𝒏𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒀/𝒏. 𝑰 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒔𝒕𝒊𝒄𝒌 𝒃𝒚 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒐𝒓 𝒆𝒗𝒆𝒓. 𝑰 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒅𝒂𝒚 𝒐𝒏𝒆,𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈. 𝑰 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒎𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒖𝒏𝒔𝒕𝒐𝒑𝒂𝒃𝒍𝒆. 𝑺𝒐 𝒀/𝒏 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒎 𝒕𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒔𝒂𝒚 𝒊𝒔 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐘/𝐧 𝐇𝐚𝐭𝐚𝐤𝐞?" 𝑲𝒂𝒌𝒂𝒔𝒉𝒊 𝒔𝒂𝒊𝒅. 𝑨𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒄𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒚 "𝑶𝒇 𝒄𝒐𝒖𝒓𝒔𝒆 𝒊'𝒍𝒍 𝒎𝒂𝒓𝒓𝒚 𝒏𝒐𝒘 𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅 𝒖𝒑 𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒉𝒆𝒓𝒆." 𝑲𝒂𝒌𝒂𝒔𝒉𝒊 𝒈𝒐𝒕 𝒖𝒑 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒊𝒏𝒈𝒆𝒓. "𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒀/𝒏 𝑯𝒂𝒕𝒂𝒌𝒆." 𝑲𝒂𝒌𝒂𝒔𝒉𝒊 𝒔𝒂𝒊𝒅. "𝑰 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝑲𝒂𝒌𝒂𝒔𝒉𝒊 𝑯𝒂𝒕𝒂𝒌𝒆."

𝐓𝐡𝐞 𝐄𝐧𝐝<3

436 Words

𝑨𝑵𝑰𝑴𝑬 𝑪𝑯𝑨𝑹𝑨𝑪𝑻𝑬𝑹𝑺 𝑿 𝑩𝑳𝑨𝑪𝑲 𝑹𝑬𝑨𝑫𝑬𝑹Where stories live. Discover now