kebun

12K 63 15
                                    

Terjaga jam 5 pagi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Terjaga jam 5 pagi..nafsu ku mengila.
"Hrmmm,kalau time sekolah kan best..papa dapat puaska"bisik hati kecil ku.termasuk hari ni dah dua hari aku tak menikmati sex..ku pejamkan mata namun fikiran ku tetap kearah itu.jam 6 aku bangun,ibu ku sedang sibuk menyediakan bekal untuk ayah ku.
Aku-mak nak g mana?
Mak-tak g mana syg..
Aku-tu bekal sapa?
Mak-ayah kau.
Aku-dia nak g kebun ke,nak ikut?
Mak-tak yah laa..duduk rumah je.
Aku-alaa..lama dah tak g kebun,rindu
La nak main kat kebun..
Ayah-haa,madi la kalau nak ikut,
Tolong ayah petik buah lada.
Mak ko bukannya tau nak
Tolong.
Mak-dah tuu..sapa nak jemur lada ko
Tu kalau aku ikut..
Ayah-yelaa..tau la aku.
Aku-may mandi dulu lah mak,yah.
Lebih kurang jam 7.30 pagi kami berangkat.perjalanan mengambil masa lebih kurang 25 minit berjalan kaki.sampai di pondok kebun,ayah menyalakan api ungun untuk mengusir nyamuk yang berterbangan menyambut kedatangan kami.
Setelah berehat sebentar.
Ayah-jum lah tolong ayah petik lada.
Aku-kejap yah,may penat lagi ni.
Ayah-ayah kat atas tu je,nanti ikut ye
Aku-baik yah..
Benda yang paling aku suka kalau di kebun,membuat ungun api dan bermain air di anak sungai.
Ayah-may...cepat,nanti matahari terik
Terdengar suar ayah memanggil ku.aku bergegas ke arah ayah dan membantu memetik lada.aku mengekori ayah ke setiap pohon lada kerana ayah menyuruh ku memetik du bahagian bawah,manakala dia sendiri di memanjat tangga memetik buah yang tinggi.
Matahari semakin terik,lebih kurang jam 11 lebih pagi.
Aku-panas la yah..
Ayah-ko pg la ke pondok dulu..kejap
Ayah ikut,alang alang ni.
Aku-baik yah.
Kerja tak la berat sanggat,cuma berpeluh kepanasan.ketika bersendirian dipondok sambil merenung api ungun,fikiran ku kembali ke arah sex..
"Hrmm..tak leh jadi ni"papa dah tau nak balik kampung,tp tak reti nak puaska may dulu"runggut hati ku,ada sedikit kemarah dalam hati.
"Nak minta kat ayah,tak berani"
"Macam mana eaa"hati kecil ku berkata sambil merenung api.
Ayah-may lapar tak?
Aku-belum yah,kan dah makan nasi
Goreng tadi.ayah lapar ke?
Ayah-tak..tepi sikit,ayah nak masak
air,nak bancuh kopi.
Aku mengundur dan ayah mengambil alih tempat ku.mata ku tak lari dari memandang ayah sambil berimaginasi."ni kalau dia nak rasa pukek ku,sedap ni"itu lah aku..
Dalam ramai ramai orang muda tapi sasaran aku tetap ke arah orang yang dah berumur..mengapa?
Mungkin aku belum pernah melakukan dengan orang muda dan tak berani nak mengoda takut dikatakan perempuan murahan.
Kopi dituang dalam cangkir...
Ayah-minum lah may.
Aku-terima kasih yah..
Ayah-macam mana sekolah
may,seronok tak.
Aku-seronok yah,ramai kawan baru.
Ayah-bagus lah,belajar rajin rajin tau.
Aku hanya melemparkan senyuman buat ayah..
Seronok bukan kerana ramai kawan,tapi seronok kena bedal macam sundal.⁉️..tiba tiba muncul idea di dalam otak kuning ku.
Aku-panas la yah..
Ayah-ni la namanya kehidupan may,
Susah mana pun kena teruskan.
Ayah hari hari berpanas kat sini.
Aku-yahh...teman may main air..
Kata ku manja..
Ayah-pg sorang tak boleh?
Aku-bukan tak boleh,takut.
Ayah-nak takut apa?dulu ko sorang
Sorang je pg main air sungai tu.
Aku-tu dulu yah masa kecil,belum
kenal hantu lagi.jum la yah..may
Panas ni.
Haha..aku lah hantu itu yang ku takuti..hantu yang bakal mengoda ayahnya sendiri.
Aku mengekori langkah ayah menuruni bukit untuk ke sungai.papa duduk disebatang tunggul kayu yang sedang mereput berhampiran anak sungai itu.dengan membelakaginya,aku tanggalkan bajuku,seterusnya bra.ku lucutkan seluar sekali dengan seluar dalam ku.ku lakuka. Seolah olah tiada ayah disitu.aku sendiri tidak tahu apakah reaksinya melihat aksi ku.aku sengaja tidak memandangnya agar dia berfikiran aku tidak menyedari keberadaannya.dengan keadaan berbogel aku menjejak kaki ku ke anak sungai dan berenang.sungai yang sedalam dada ku menjadi tempat permainan ku dikala kecil dulu.sekali sekala aku mencuri pandang kearah ayah yang masih setia dengan tunggul kayu itu.namun setelah beberapa minit aku lihat ayah mula meninggalkan tunggul itu dengan keadaan berbogel.begitu lama masa diambil untuk membuat keputusan sama ada mengamput anak nya ini atau tidak.namun akhirnya dia tewas juga dengan ku..bak kata pak lah"kucing mana yang tak makan ikan".dengan butoh yang memancak keras,dia semalin menghampiri ku..dengan kedua belah tangan ku,aku memercikkan air ke arah ayah,seolah olah bermain nengannya..ayah kini betul betul didepan ku,dengan menurunkan badannya hingga kepala berada tepat didada ku.dia memeluk dan mengankat ku.dengan keadaan kati tidak lagi menyetuhi bumi..
Aku-yahh..geli la.
Ayah-geli geli sedap ke sayang.
Aku-eerrrmmm..
Ayah-sedap nenen sayang.
Ayah bergerak perlahan menuju ke tebing,tubuh ku direbahkan perlahan diatas batu pasir yang halus.ayah kini diatas tubuh ku,dengan perlahan mukanya menghampiri muka ku.kami bercium sambil tangan kanannya meramas nenen ku.aku semakin sedap.setelah puas meramas nenen ku tangannya mula mencari batang butuh lalu di gesel gesel di biji pukek ku..aaaa..sedap.tak lama selepas itu,aku rasakan batang itu telah masuk menerok lubang pukek ku.adengan sorong tarik pun bermula .
Ayah-kenapa kau goda ayah?
Aku-hmm..takde pun may goda.
Ayah-yang kau mandi bogel kenapa?
Tu bukan goda ke?
Aku-memang pun may selalu mandi
Bogel kat sungai ni..
Ayah-tu masa ko masih kecil..ni dah
besar nenen pun dah tumbuh.
Kau sengaja kan?
Aku cuma mampu nenggelengkan kepala tak tahu hendak menjawab.bibir ayah kembali mencari nenen ku,sambil mengepam dia menghisap..aduuh.nikmat.aku angkat sedikit tubuh ku,aku tongkatkan dengan lengan.aku memerhati dengan penuh minat batang hitam yang keluar masuk kedalan pukek ku.ayah turut menurunkan kepalanya,kami sama sama memerhatikan pertarungan hebat diantara pukek dan butoh.siapakah yang bakal menjadi pemenangnya ataupun keputusan seri.jelas kelihatan si tembam ku kembang kucup apa bila si butoh tak henti henti menikamnya..
Ayah-cantik pukek may tembam..
Itu lah pujian yang sering kali aku terim.banga..aku banga dengan aset ku.
Aku-sedap tak yah..
Ayah-sedap may..ayah suka lihat
pukek may.
Aku-hihi..amput lah yah,may pun
suka tengok butoh ayah keluar
Masuk dalam pukek may.
Ayah-may dah biasa ke beramput.
Aku menggeleng tak berani menjawab takut dimarahi.
Ayah-pertama kali ke may,sempit la
pukek may,sedap.
Aku senyum kepadanya.ternyata ayah tidak mampu menilai dara atau tidak.mungkin kerana dia tidak ada pengelaman menikmati dara perempuan."bukannya sempit,tapi butuh ayah tu yang besar,anak ayah ni sundal dah selalu kena amput"bisik ku dalam hati.dalam pertarungan yang mengambil masa lebih kurang 25 minit tu kami mendapat keputusan seri,sama sama mencapai kepuasan maksima.
Ayah-maayyu...ayah nak pancut ni.
Mayy dah ke belum?
Aku-pancut lah yah,may dah 3 kali..
Dengan pantas dia menyambar si butuh hitam itu dan dikocok kocok sehinggakan mumuntahkan air tidak pekat dan sedikit.setelah habis terjeluar,ayah meletakkan kepala si hitam ke bibir ku,aku mengeluarkan lidah ku dan bermain dengan mulut kecil si hitam.setelah selesai kami pun berendam kembali membersihkan badan.
Setelah selesai makan tengah hari kami pun tidur untuk merehatkan badan.namun tangan ayah tak lepas dari menggengam si tembam ku walaupun tertidur.
Ayah-bangun may,dah pukul dua ni.
Sambil menggerak gerakkan si tembam ku.
Setelah meneguk secawan kopi aku turun kekebun dengan penuh semangat kerana sudah mendapat apa yang aku inginkan.
Ayah-may..jangan cerita kat sapa sapa
Tau.
Aku-tau la yahh,kan tak dapat amput
Dengan ayah lagi kalau org tau.
Ayah-nak lagi ke?
Aku- nak laa...sedap putuh ayah.
Kami meneruskan tugas kami hari ini. Jam menunjukkan pukul 4.30 petang kami duduk berehat sebentar di bawak pohon.ku luruskan kaki ku sambil mengangkang,menongkatkan tubuh ku dengan tangan.melihat aku yang terkangkang ayah lantas meletakkan jarinya di atas pukek sambil menggosok lembut.ayah yang bersikap agak garang sebelum ni bertukat menjadi lembut.
Aku-si hitam bangun ke yah?
Ayah-dah ko kangkang cam tu
bangun la dia..
Aku-hihi..tak tahan eaa..
Ayah-bangun may.aku bangun dan mendekati ayah yang sedang duduk.
Ayah menanggalkan seluar ku lalu dijadikan alas untuk ku baring.aku duduk mencangkung,ayah menurunkan zip seluarnya dan mengeluarkan si hitam dari sarang.
Aku yang sudah ada pengelaman dengan papa dan pak lah,sudah tahu apa yang perlu dilakukan.ku gengam tubuh si hitam,ku tarik kebawah kulit yang menutupi kepadanya.kini lidah ku bermain dengan bibir si hitam.ku masukkan kepala sekali dengan tubuh si hitam ke dalam mulut ku.hisapan ku membuatka ayah mendengus kesedapan namun setelah beberapa minit,ayah mennarik si hitam dari mulut ku mungkin kerana hendak terpancut.
Ayah- baring may..
Kini giliran si tembam untuk menikmati hidangannya.mulut si temban sudah terngaga luas menanti mangsa..
Drama yang kami minati telah pun bermula,kami berdua menonton dengan penuh minat apa bila si hitam mengerjakan si tembam.sesekali kami pandangan mata kami bertembung,hanya senyuman manis yang mampu kami lemparkan sebagai tanda kenikmatan dan kerelaan kami membiarkan si hitam dan si tembam bertarung.dalam desahan penuh nikmat air mata ku berlenangan..
Ayah-kenapa maymay menyesal ke..
Aku-tak..tak. Yah..sedap saanggatt
May dah sampa empat kali..
Ayah-nikmati may..sementara kau
masih muda..penuhi tuntutan
batin may.
Aku-pancut daplam yahh..may nak
Ayah pancut dalammm..
Ayah-aarrrhhhh....
Maka terpancut lah benih yang tidak subur itu ke rahim ku.








30 tahun yang laluWhere stories live. Discover now