Bana öyle bakma

67 8 3
                                    

Öncelikle hepinize, merhabaa!
Bu benim ilk kitabım ve baya acemiyim, bunun için kusuruma bakmayın. Bölümlerin gelme sıklığı çok fazla değişebilir çünkü; kitabı babam evde değilken yazabiliyorum ve genel olarak bende evde olmadığım için bi tık sorun olabilir, HÜÜÜ.
Her neyse. Şunu da söylemeden geçmeyeyim genel olarak yazım hatası yapan bi insanım ve noktalama işaretleri ile de aram kötü; bunun için şimdiden çok özür dilerim.




-1-


Bugün heyecanlıydım, hemen çantalarımı topladım -tabii ki gitarımı da almayı unutmadım- bugün hinata ile yazdığımız şarkıyı söyleyecektik. Aşağı inip kahvaltılıkların bulunduğu bölüme yöneldim. ağzıma iki üç parça bir şey atım ve yurttan çıktım. Otobüs durağının yolunu tuttum. Otobüs durağına vardıktan birkaç dakika sonra otobüs gelmişti zaten. Otobüse binip okula vardıktan sonra içeri girdim. içeri girmemle birlikte zorbaların beni görmesi de bir oldu...

Kanaye  benim geldiğimi görünce ellerini açarak OOO ibne beyde gelmiş dur lan gitarı senin mi dedi kısık bir sesle evet dediğim gibi arkadan retsu  yetim piçin parası mi varmış lan dedi bunu duyunca boğazımda bir düğüm oluştu ve gitarı ellerinden alıp sessizce sınıfa gittim.

  Dersin başlamasına daha 20dk olduğunu görünce müzik dinleyip çizim yapmaya başladım rast gele karalamak   iyi hissettiriyordu...                                                                                                                                 Tenefüste hinata beni bahçeye çıkarmak için çok uğraştı ama ihtiyaçlarım hariç sıramdan kalkmaya hiç gücüm yoktu zaten dün gece atsushinin bitiremediği proje ödevini yaptığım için normalden 2 katı uykuluydum  zaten o gidincede bayılmışım 2 ders aralıksız uyumuşum hocalarım kullandığım ilaçları bildiği için aşırı da takmıyorlardı benim uyumamı . 

Öğlen  hinatanın zoruyla tsukkishima yamaguchi ve yanchinin yanına gittim yanchi herkese onigiri yapmıştı yemek yemeği hiç sevmediğim için az yiyen biriyim  hinata  yemediğimi görünce zorla ağzıma tıktı ve herkes gülmeye başladı bende yapmacık bir kahkaha attım biraz yanlarında durup ayrıldım çünkü daha fazla dayanamıyordum

 genelde bu saatlerde tuvalet boş olurdu ve hep orada sığınırdım 

 tuvalete gidince kabinlerin boş olduğuna emin olduktan sora  bir süre kendimi inceledim yüzüm baya çökmüştü aşırı kilo vermiştim ama hayla kilolu hissediyordum tshirtumu yukarı kaldırınca ortaya çıkan yaralar ve morlukları gördükçe kendimden ayrı tiksiniyorum

 bir  anda lavabonun kapısı açılınca tshirtumu indirmek geç kalmıştım  kanaye içeri girmişti beni süzdüğünü fark edince tshirtumi indirdim aslına bakarsan utanmıştım yara ve morluklardan dolayı asla kimseye göstermezdim  bana  tiksinir gibi bakıyordu haklı aslında sevilesi birisi değilim zaten.

Gerçekten iğrenç birsisi olduğunu bir kere daha analdım ucube annen sana yemek yedirmiyor mu AAA SENİN ANNEN SENİ TERK ETMİŞTİ DEMİ HFUSGLFIGRDLIFLGFR 

hiç bir şey diyemedim çok kötüydüm kusmak istiyordum bir anda öğürdüğümü görünce belimden tutup tuvalete götürdü ve kusarken başımda dikilip bana peçete verip umarım yakın zamanda ölürsün ibne dedi 

bipolar mısın oruspu çocuğu bu nası bir mantık anlayamıyordum davranışları fazla saçma piçin.

  zilin çalmasına az kalmıştı ve vücudum sigarasızlığa daha fazla dayanamadığı için çatı katına kaçtım , bir sigara yakıp oturdum. Elimdeki sigaranın neredeyse filtresine geldiğini görünce sınıfa indim. o sırada hinata bana doğru koştu,kırılmış gibi duruyordu...

Bana öyle bakmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin