7. Bölüm

469 29 8
                                    

Evet bu bölümüde sonunda yazmaya başladım umarım seversiniz, iyi okumalar.

Taehyung

Ama Jungkook gerçekten çok etkileyici biriydi. Onu odamda görmek için elimden geleni yapmaya hazırdım bile. Jungkook'un üstüne biraz daha geldim Artık birbirimize nefeslerimiz değiyordu. Jungkook kesinlikle benden etkileniyordu ama hoşlandığı pekte söylenemezdi.

Ona iyice yaklaşmıştım. İlk evime geldiğinde onu erekte ettiğim gibi bacağımı onun bacak arasına geçirdim.
Bana korku ve etkileyici bir bakış ile bakıyordu.
Daha fazlasını istiyordum.

Sırf Jungkook'u kendi evimde görmek istediğim için Yoongi'ye Jimin'i ayarlamış ve şu saçma kadın olayını ortaya atmıştım. Daha hangi kadını çekeceğini ben bile bilmiyordum.

Bacağımı biraz daha onun bacak arasına geçirdim bu sefer bacağımda bir sertlik hissetmeye başlamıştım bile.
Jungkook utandı ve yüzünü eğdi.
Utanmana gerek yok bebeğim.

Jungkook
Y-yapma aynı şeyleri tekrarlama lütfen.

Taehyung
Neden benden çekiniyorsun ki?

Bacağımı oynatmaya başladım. Jungkook utancından kıpkırmızı olmuş yanaklarıyla beni itmeye çalışıyordu.

Taehyung
Bence uğraşma, beni itme.

Jungkook
Lütfen b-bırak beni.

Sözüme itaatsizlik etmesi sinirimi bozuyordu. Ne yani ortama ayak uydursa kendini bana verse onu çok iyi hissettiricektim. Fakat o benden kaçmaya çalışıyordu
Korkuyordu benden miniğim.

Taehyung
Benden korkuyor musun?

Jungkook
H-hayır

Konuşmasından belliydi, benden çok korkuyordu ama aynı zamanda çok etkileniyordu.

Taehyung
Hmm buna inanmalı mıyım Jungkook?

Jungkook
İnan bana senden korkmuyorum.

Bir anda kendini tuttu ve sert cümle kurmaya çalıştı ama gerçekten çok başarısızdı, sinirliyken ki tatlı hali gülmeme neden oluyordu.

Jungkook
Hey! Neden gülüyorsun burda şaka mı yapıyoruz?

Taehyung
Tabikide hayır güzellik, ben sadece senin sinirli hallerine bayılıyorum.

Jungkook
Sen git o eşinin yanında gülsene.

Taehyung
Emin ol onun yanında daha fazla güleceğim.

Bilmiyordu meleğim, gelecekteki eşim ta kendisiydi.

Jungkook'un suratı asıldı. Üzüldüğü belliydi. Onu sevindirmem lazımdı.

Taehyung
Hey Jungkook. Bak bana

Jungkook
Bay Kim ben işimi yapmaya gitmek için hazırlanmam lazım.

Taehyung
Jungk-

Jungkook
İlerideki eşinizin kim olduğunu ve bilgilerini bana söyleyin en yakın zamanda işimi bitirmeye çalışacağım.

Taekook Paparazi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin