🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
Sambungan Dari part 1...
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰Rasanya Dah Boleh Naik Ke bilik ni.Aku Menekan Tombol 7 Utk menuju ke aras 7 dan aku berjalan menuju bilik yang mula2 aku jumpa Yana tu.
Aku Mengetuk dan Menekan bell Jugak pada masa yang sama sambil menunggu Yana Membuka Pintu...Klockk tappp...Kedengaran Tombol pintu dibuka dari dalam,Yana buka sedikit sambil Keluarkan kepalanya melihat kiri kanan.Lalu tersenyum pada ku.
YANA," Duan !!! Cepat masuk...kang ade yang perasan susah nanti...Tadi masa Duan Naik ada sesiapa tak ikut Duan???"
AKU," Jangan risau,Line Clear...Duan Sorang-sorang je dari naik lift hingga sampai depan bilik ni Takde sesiapa.Duan check dah sebelum duan ketuk pintu tadi."
YANA,"Fuhhh...Saye takut jugak kot-kot ada Paparazzi Mengekori kita.Hurmmm meh la Sini...Duduk sebelah Yana ni hensem boy...huhu"
Aku pun berjalan pergi duduk di sofa sebelah Yana.Sambil memandang wajah Yana yang Lawa tu.Paappp Bunyi Aku Hempaskan bontotku disofa.
AKU,"Yana... Serius ke Suka dekat Duan,Yana tak tipu kan."
YANA,"Ishhhh...Sungguh lah...Sejak first Duan sampai tadi,Saya terpukau melihat Kekacakkan Duan.Duan pula Serius Suka saya yang dah beranak dua ni???Duan tak menyesalke..."
AKU,"Duan memang Minat Yana Dari dulu lagi...Masa mula-mula tengok filem yang yana berlakon,Duan terus cari nama Yana lepas ending movie tu.Duan jatuh cinta tengok yana.sampailah sekarang.tapi sekarang Yana lagi Lawa Montok lagi...Duan Tak sangka dapat jugak jumpa yana sekarang ni."
YANA," Duaannn...Kalau Yana nak minta tolong sikit boleh tak???
Tolong layan Yana boleh,Duan anggap Yana Ni Isteri Duan...Yana tak tahan lagi dah .. please Duan.."
AKU," Don't worries Yana,Duan turuti kemahuan Yana tu,Tapi Yana kena ajarkanlah Duan kalau ada yang tak kena...Duan Still Teruna lagi...Teruna Duan Untuk Yana Sorang aje..."
YANA," Duan nak Yana pakai ape???"
AKU," Nak Yana pakai Baju kurung Satin yang ketat sikit,biar nampak bentuk body Yana tu...Tadi Yana ada ambil kan kat butik tadi...Yg Baju time Photoshoot tu...yg sedondon dengan Duan tadi..."
YANA," Ada,ermmmm Yana mandi sekejap,Pastu nanti Yana pakai untuk Duan...Duan pergilah mandi ke dekat bathroom hujung sana...Yana pun nak request,Duan pun pakai baju Melayu Hijau tadi yg masa kita bedua Photoshoot tu jugak...boleh kan syg _"
AKU,"Ok...Duan menurut perintah Puan Syg.Yana Bagi wangi-wangi tau ...Duan tunggu ni."
YANA," OKEY...."Setelah siap berbaju melayu yang Yana bagi tadi aku menunggu yana bersiap...Dari jauh aku dapat hidu bau wangi perfume Yana pakai.baunya menaikkan nafsu...tak sabar aku nak berasmara dengan Yana nanti...Tak lama lepas tu,Yana keluar dari bathroom dengan Berpakaian Baju Kurung Satin Hijau Ketat Dan Masih Bertudung berjalan mendekatiku...Aku terpukau melihatnya,Yana sungguh Memukau.Keseksiannya terserlah aku lihat bentuk tubuhnya yg mengiurkan itu...Aku berdiri dibelakang Yana,Lalu aku memeluknya sambil menhidu bau wangi di leher Yana...Aku pun berbisik pada Yana...
AKU," Ohhh Yana,Dah lama Duan Idamkan waktu sebegini.Tak sangka tercapai jua akhirnya...Yana Ikhlas Duan memperlakukan apa aje pada Yana malam ini???"
YANA," Yana dah ikhlaskan dari mula kita jumpa lagi tadi,seksi tak Yana pakai macam ni.Yana pakai ni untuk Duan je tau.Sebab Duan Kesayangan Yana Sekarang.😘😘😘".
AKU," seksilah...tak kan tak seksi...montok habis...ni yang buat Duan geram sangat dah.Duan minta izin Menyentuh tubuh Yana ye.Tak tahan Sudah syg."
YANA," Yana izinkan Duan..."
Yana pegang tanganku dan arahkan ke teteknya,Dan bisik ramas tetek Yana ni...Aku pun meramas ramas teteknya yang sedang-sedang aja tu.Aku memeluknya lagi erat...Tangan kiriku menjalar ke peha Yana,Dan tangan kanan masih meramas tetek sebelah kanan pelahan.Tangan kiri ku mengusap celah kangkangnya pulak.tanganku masih mengusap cipapnya dari luar baju kurung satin dipakainya...Nafas Yana makin tak teratur....mulutnya ternganga nganga...dengan pantas aku dekatkan mulutku di bibir Yana...Lalu aku French kiss Mulut Yana....Yana Menyambut dengan rakus mulutku...Aku duduk di meja solek,dan Meriba Yana atas aku.dengan masih mengusap dan meramas tubuhnya dengan berahi..Aku mencari zip dibelakang Yana.Aku bukakan juga klip bra Yana.Aku memasukkan tangan kanan ku kedalam baju Kurungnya menuju ke Tetek dia.Perhhh Lembutnye Rasa.Puting Yana makin menegang...aku menguis mengentel putingnya sesekali membuatkan Yana Menggeletar Stim...Yana melorotkan Kainnya kelantai... kini hanya Panties Merahnya masih dipakainya...Tangan kiriku meraba pehanya terus ke alur cipap Yana yg masih berbalut Panties Merah.Aku usap alur cipap yana pelahan lahan ..
YANA," Yana bisik padaku ..Duan,Tangalkan panties Yana please....Duan usap terus cipap Yana dgn jari Duan tu k."
AKU," Ok,Dah tanggal dah.Wow...Dicukur licin...tembamnye...Ni yang Lagi Geram ni."Aku usap celahan cipap dia dan menguis kuis biji kelentik Yana jugak pada masa yang sama...Tak lama lepas aku usap ..Yana Kejang Mengerang nak pancut katanya...Air panas memancut ditanganku 2,3 kali.dengan dituruti desahan Climax Ghairah Yana yang Pertama...Yana minta aku memasukkan jari kedalam cipapnya...disuruh masuk keluar laju2....sampai Yana Memancut Climax Keduanya pula...Aku menanggalksn bajunya dan Branya jugak ..kecuali tudung...kini Yana Bogel sepenuhnya dihadapanku kecuali tudung...sebab aku request first round nak fuck Yana yang Masih bertudung ..lepas tu baru Yana buka tudung dan full bogel...Yana paut tanganku ke katil.
Yana menanggalkan Sampin dan seluar baju melayuku itu.
Underwear Aku pun Ditanggalkannya jugak,Yana Terpukau melihat Konekku.Tangannya terus memegang konek ku dan Terus lencapkan konek aku ikut rentak.
Yana pun melutut terus membuka mulutnya untuk mengulum konek aku bertubi tubi...Aku bangun meramas teteknya mengentel putingnya jugak semasa Yana sibuk Hisap Konek aku.Yana nak BlowJob's sampai aku pancut katanya.Tak lama tu,Aku rasa nak pancut,aku tanya yana nak Duan pancut Dalam mulut ke muka .Yana kata nak Telan Mani Aku...5 dass aku pancut dlm mulut dia...sampai penuh meleleh leleh Air Mani aku pancut....Yana Telan semuanya ..dia kata sedap...Lagi sedap dari air Suaminya kata Yana.Yana pun lencapkan konek aku lagi hingga kembali keras...Aku baring atas katil tu...Yana kata dia nak tunggang Aku.Aku ok je...Yana memasukkan Konek aku kedalam cipapnya dari atas...dan terus benamkan habis hingga kepangkal.panas je aku rasa dengan kemutkan yana yang mengelikan tu..perhhh ...
Bersambung ke part 3💦💦💦