1.

5.9K 12 5
                                    

bölüm şarkısı: lil zey- eskisi gibi.

medya Korhan bebeğim 

Korhan'dan

-ağğhh daha hızlıı mmmhh
söylediklerimde daha da hızlanan Barlas sanki tüm hırsını benden çıkarmak istiyor gibiydi. Aynı anda hem beni çekip hem de içimde hızlı bir biçimde git-gel yapan adam loş ışığın altında tapılası duruyordu. Barlasın eline gelirken içimde seyrelen aleti ile onunda geleceğini anladım.
İçime doğru geldikten sonra beni o şekilde bırakıp gitti. 
''ne sandım ki benimle beraber uyuyacağını falan mı'' 
diye mırıldandım ve banyoya gittim.
sanırım size şuan hayat hikayemi anlatabilirim.

   ben Korhan henüz 18 yaşında mis gibi reşit maddi durumu orta düzeyde olan gay bir gencim. İstanbula  okumaya gelmiştim aslında yalan sayılmaz okuyorum tek farkı bir sex partnerim var. Barlas ise 23 yaşında ünlü bir iş adamı babasının yerine şirketin başına geçmiş en azından benim bildiğim bu. 
gelelim aramızdaki ilişkiye aslında ilişki bile sayılmaz. O beni sadece sex partneri olarak görüyor fakat ben ise ona çoktan aşık olmuştum. Ne zaman aşık olduğumu bilmiyorum fakat bunu 1 sene önce kabullenmiştim. Ailem gay olduğumu bildikleri için sorun yoktu beni hep desteklemişlerdi ve buda hayattaki en büyük şansımdı sanırım...

giyinip evime doğru gitmek için taksi çağırdım. Ev arkadaşım gözde ile kalıyordum ve çok kafa kızdı (Barlas ile olan ilişkim dahil) her şeyimi biliyordu. Çok güzel bir kızdı ve çocukluk arkadaşım olan oğuz ile çıkıyordu aşırı yakışıyorlardı ilerde evlenirlerdi bence. 

Barlas ile çok fazla ilgileniyordum o izin vermese bile şu ana kadar gururumu çoğu kez hiçe saymıştım ve sırf Barlas için yapmıştım bunları. Bunları düşünürken çoktan eve gelmiştim bile. Gözde hâlâ uyumamıştı sanırım anahtarı çıkartıp kapıyı açtım ve salona doğru adımladım. gözde televizyondan aşk-ı memnu izliyordu ikimizin fav dizisiydi bu tamı tamına 8 kere bitirmiştik ama napalım seviyorduk işte....
beni gördü yanıma gelip sarıldı ve hoşgeldin dedi. Dememi bekliyorsanız yanılıyorsunuz çünkü eğer gözde gibi bri ev arkadaşınız varsa genelde 'nerden geliyon lan davar' vb şekillerde karşılanırsınız ha eğer nereden geldiğinizi biliyor ise 'git çerez fln getir şunu izleyek' derdi. Asla normal biriyle arkadaş olamayacağımı oğuz ve gözdeden sonra anlamıştım zaten....

  Tam behlülün ''aşk bir yalaktır içine düşen salaktır'' dediği kısımda telefonum titredi. Alıp baktığımda sınıf başkanı mertten mesaj gelmişti.

başkan şeysisi: Korhan müsaitsen bakar mısın?

Korhan: efendim?

başkan şeysisi: okulun düzenlediği bir gezi var. topluca kamp yapmaya gideceğiz tabii sadece 1 haftalığına bu sadece 12. sınıflara moral gezisi gibi bir şey olucak gelmek isteyenler isimlerini bana yazdırıyor fakat sen sınıf grubunda yoksun gördüğüm kadarıyla. Bu yüzden haber vermek istedim.

bir süre düşündüm, aslında iyi olabilirdi hem gözde ve oğuzda gelirdi sıkılmazdım yani.

Barlası düşünmeme gerek yok çünkü o her zamanki gibi umursamayan tavırlarıyla iyi git derdi ve kendine ben gelene kadar başkasını bulurdu.

Korhan: gezi ne zaman?

başkan şeysisi: 2 gün sonra okulun önünden alacaklar.

Korhan: tamam adımı yazabilirsin.

gözdeye sorduğumda ise çoktan yazdırmış olduğunu hatta bana da söyleyeceğini fakat unuttuğunu belirtti. Eğleneceğe benziyorduk. 

Barlas/Korhan

Korhan: okulun düzenlediği gezi varmış başkan öle dedi bir haftalık ben yoğum.

Barlas: böyle aktiviteler ne kadar saçma. İnternetin çekmediği ve ayrıca rahatsız yatacağın bir yerde geçirmeye ne gerek var?

Korhan: alt tarafı bir gezi görende sen gidiyon sanar yani

Barlas: iyi git de kim kim kalacaksınız.

Korhan: muhtemelen iki insan olarak çadrılarımızda kalırız

Barlas: neden ki? ne saçma sistem bu ya hem yerde çadırda yatacaksınız hem de iki kişi yatacaksınız. 

Korhan: seni tanımasam varua kıskanıyo dicem jhugyftgyhujk

Barlas: ne alaka yani? her neyse gitmek istersen git bana ne ki yani.

korhan:

Korhan: e benim hazırlanmam gerk malum 2 güncüğüm var iyi ağkşamlağğrrrr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Korhan: e benim hazırlanmam gerk malum 2 güncüğüm var iyi ağkşamlağğrrrr.

(görüldü)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

hatalarım varsa affedin lütfen ilk kitabım ve daha önce hiç kitap deneyimim olmadı.

hatalarım varsa affedin lütfen ilk kitabım ve daha önce hiç kitap deneyimim olmadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

günün fotoğrafını da şöyle bırakayımm iyi gecelerrrr

kahveyi ve meleği sevinnn...

forelsket (gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin