arkadaşlar lütfen yorum yapmayı unutmayın yorum okumayı cidden seviyorum fikirlerinizi açıkça belirtebilirsiniz her türlü fikre açığımm.
medya Barlas agam
*iki gün sonra kamp günü*
/Korhan/
okulun önünde servisi bekliyordum, daha doğrusu bekliyorduk. gözde, ben ve oğuz birlikte bekliyorduk.
bu şekilde giyinmiştim gözde ise mavi eşofman gri sweat giymiş oğuz ise hem onunla uyumlu olmak istediği için aynı kombinden yapmışlardı bir tek montları ve ayakkabıları farklıydı fakat dışarıdan onları gören birisi rahatlıkla sevgili olduklarını söyleyebilirdi.
Biz kendi halimizde takılırken köşede kendi halinde omzunda bir gitar ile servisi bekleyen sarışın bir çocuk dikkatimi çekti daha doğrusu çocuk değil gitarı ilgimi çekti. gitarlara zaafım vardı özellikle elektro gitarlara ayrı bir ilgim var (yazar: yalan bilgi değil elektro gitarları harbiden seviyorum). Çalmayı beceremesem bile sesi çok güzel ve stres giderici gelirdi bana. Servisler geldi herkes araçlara dağılırken ben, oğuz ve gözde herhangi birine bavullarımızı yerleştirip içine bindik. Gözde oğuzla oturmak isteyince kıramadım. Daha sonra mert beni yanına çağırdı kıramadım ve sıkılmamak için olur dedim.
mert ile baya eğlenmiştik gidene kadar çok fazla ortak yönümüz vardı ve bu çok güzeldi mertte bisexsüelmiş hatta sevdiği birisi bile varmış. İlk duyduğumda çok şaşırsam da daha sonradan bende ona gay olduğumu açıkladım.
kamp alanına vardığımızda adeta büyülenmiştim çünkü alan çok güzeldi orman yeşil elbisesini giymiş ve resmen bize görsel bir şölen sunuyordu. Ben bu güzelliğe bakakalmışken yanıma mert geldi.
-birlikte kalalım mı?
biraz düşündüm. Aslında olabilirdi mantıklıydı ve mert çok kafa çocuktu eğlenirdik beaa hem onuda bihter fc'ye çekmem lazımdı sanırım...
uzun süren hocaların uyarıları ve çadır kurma merasiminden sonra akşam olmuştu ve yemek yemiştik. şimdi ise bir kaç kişi olarak ateşin başında oturmuş Alpin gitar çalması eşliğinde eğleniyorduk -adını arkadaşları seslenirken duymuştum- . oğuz birden ''Korhanın sesi çok güzel hadi bize şarkı söylesin'' demeseydi mutlu mesut oturacaktık... gözde oğuzun ortaya attığı fikri desteklerken yüzünde odamdaki badana boyası kadar boya olan kız
- o ne anlar ki şarkı söylemekten sesi de güzel değildir bence
iç sesim anında '' oda badanama bakıver sen helee ayhhh'' derken gülmemek için dudağımı ısırdım.
alp;
-hiç duymadım fakat sesinin güzel olduğuna inanıyorum istersen bir şarkı çalayım sende söyle.sırf o kıza aşırı gıcık olduğum için ve sesime de birazcık güvendiğim için kabul ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
forelsket (gay)
HumorBarlas korhanın sadece sex partneriydi fazlası olamazdı... (bende yazar isem fazlası olur bea)