Seungmin ve Hyunjin 1 haftadır konuşmuyorlardı. Bu süreçte Seungmin gerçekten çökmüştü. Mesajlarda ne kadar racon kessede içi bambaşkaydı. Hyunjini çok seviyordu, ona kırılmış olsa bile Hyunjine olan sevgisi hiç azalmamıştı. Abisi Minho ise kardeşinin bu halini görmeye dayanamıyordu. Onun üzülmesi, ruh gibi etrafta dolaşması ve eski neşesini kaybetmesi ona çok koyuyordu. Biliyordu Hyunjin ile arası düzelse eski Seungmin geri gelecekti fakat bir yandan da Hyunjine çok sinirliydi kardeşini üzmesi onu deli ediyordu. Seungminin saçının bir teline dahi zarar gelse Minho ortalığı yıkardı ama şuan hiçbir şey yapamıyordu. Hyunjin denen herifin yüzünü dağıtmak istiyordu, Seungmini üzeni üzmek istiyordu ve bunu yapamaması onu daha da çok sinirlendiriyordu.
Hyunjin ise ne yapacağını bilemez halde eski mesajları okuyup duruyordu. Seungmini seviyordu bunu onun yokluğunda anlamıştı. Onu geri istiyordu, bu sefer gerçekten onu sevdiğini söylemek istiyordu. Ama ona ulaşamıyordu bile. Daha geçenlerde Jaemin sevgilisinden ayrıldığı için kendini harap ettiğinde, abartığını düşünüyordu. Ama şimdi kendisi çok daha kötü birsey ile karşı karşıyaydı. Seungminle daha sevgili bile olmamışken kavga ettiklerinde bu kadar üzülmesi Jaeminin durumundan daha beterdi.
Seungminin insta da ki fotoğraflarından ss aldıklarına bakmaya başladı Hyunjin. Kusursuzdu, melek gibiydi, mükemmeldi ve Hyunjin bu meleği üzdüğü için kendinden nefret ediyordu. Bunu nasıl yapabilmişti? Ona nasıl kıymıştı? Bunların kendisi de bilmiyordu. Tek istediği meleğiyle tekrar konuşmasıydı. Seungminin engelini açmasını çok istiyordu. Ama Seungminin inatçı olduğunu biliyordu. Açmayacaktı. İlk adımı Hyunjinden bekliyordu. Ama nasıl? Engellenmisken Hyunjin nasıl ilk adımı atabilirdi? Ve o an aklına Seungminin abisine yazma fikri geldi. Ama hesabının ismini hatırlamıyordu. Seungmin tarafından engellediği için onun hesabından girip bakamıyordu.
Hatırladığı tek şey nickin minmin ile başladığıydı.
Arama kısmına girip minmin ile olan herseyi araştırdı. Binlerce hesaba girip çıktı ama bir türlü hangisi olduğunu anlayamamıştı. minmin_ho nicki görünce hesabın gizli olmadığını gördü ve Seungmin ile olan fotoğrafları gördü o anda mutluluktan bağırdı Hyunjin."Buldum! İşte bu be!"
Mesaj kısmına girdi fakat ne yazacağı hakkında gram fikri yoktu. Ama birşeyler zırvalamak zorundaydı. Seungmini tekrar kazanmak için herşeye razıydı.
*
hwang.jin
minmin_hohwang.jin
Merhaba, ben Hwang Hyunjin.
Kardeşiniz ile aramda olan şeyleri biliyorsunuzdur.
Yaptığım ve dediğim şeylerin bir hata olduğunun sonucuna vardım.
Ve gerçekten Seungmin'i çok özledim.
Bu süreçte ona olan hislerimin gerçek olduğunu düşündüm.
Onu gerçekten çok seviyorum ve geri istiyorum.
Onunla tekrardan konuşmak için can atıyorum.
Benim için kardeşinize söyler misiniz?
Engelimi açabilir mi?
Hatalarımı telafi edeceğim yemin ederim.
Yeter ki benimle konuşsun.
Mesajlarımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim.minmin_ho
LAN ŞUAN SENİ GEBERTMEMEK İÇİN ZOR DURUYORUM
NEDEN DAHA ÖNCEDEN YAZMADIN PUŞT
SEUNGMİN MAHVOLDU
EĞER BİR GÜN SEUNGMİNLE SEVGİLİ OLURSAN VE SENİNLE GÖRÜŞÜRSEM HATIRLAT BANA AĞZINA ŞIÇICAMhwang.jin
Adam haklı aq|
Ben gerçekten özür dilerim.
Ne deseniz haklısınız.
Lütfen Seungmin ile konuşun engelimi açsın.minmin_ho
Sadece Seungmin tekrar eski neşesini kazansın diye söylicem yoksa sana hala gıcığımhwang.jin
Çok teşekkürler.
Size söz veriyorum bir daha onu asla üzmeyeceğim.minmin_ho
Üzemezsin zaten
Kapı gibi abisi var burada
Ve o noktayı sil gözüm görmesin şerefsiz
Nokta fobim var benimhwang.jin
Aaa Seungminim de vardı
Ne kadar çok benziyorsunuzminmin_ho
Benziyoruz tabi
Neyse Seungmine söylicem şimdi
Ama varya sakın bir daha üzme gebertirim senihwang.jin
BİR DAHA ASLA ÖYLE BİRŞEY OLMAYACAKminmin_ho
Aferin adam ol
Sg şimdihwang.jin
Konuşma tarzları bile benziyor gülesim geldi|
Tabi ki efenim
Siz istersiniz de siktir olup gitmem mi
Aşk olsun
Hemen siktirip gidiyorum
Gittimmm////
Hyunjin öyle süründürürüm seni adam ol bir daha seungminimi üzme 🧐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
analar neler doğuruyor
Humorsseung.kim yavrum be analar neler doğuruyor ana ship: hyunmin yan shipler: changlix - minsung