Neredeyse azın daha da azı kazın babam kazın,
Yazın gelir faturalar düşükte kışın koşup ısın.Fıtrat gereği dengesizlik hatsafada kat karşılığı verilen arsa kadar değerli ya da değersiz, bedelsiz gibi görünür yapılan her icraat sanat içindir. Bu yerde gösteriş merakı para biçimli, kanat içini ferah olsun gelişimin.
Çalıştık aza kanaat yoka servet diyerek barıştık. Küs olunan yan etkilerimize de alıştık, şaşırdık bütün olanlara dolmuş mağazalar paçavralarla, kalanlara selamet biz gidiyoz veresiye dostluk kazanmaya.
En güçlü şey bu hayatta zihniyet bilemedik değerini hissizleşti ciddiyet. Dinginiliğe cesaret gerek bilginliğe feraset, bencilliğe ticaret gerek sessizliğe adalet.
Ters akım bu santralde olanlar hep olağan dışı, sırnaştı kelimeler aleyhimize dövüştüler danışıklı, Boş arazide o ektiğin tek hasat sarmaşık mı?
Karmakarışık ortamlar genelde sırnaşıktır.Tevazu denen şey kolay elde edilebilecekse bize gerek olgunluk, yorgunluktan ağrımış zihinlerimizde oluştu doygunluk, kovduğumuz gecelerin intikamı kara bir boşluk, öncelikle öncesinde boşa koştuk durduk.
Kurtar zevahiri bir çilingir misali aç çakraları,
Kalbin ediyor vefat adeta zamanla yarışta,
Oklava misali yoğrulacak kalp atışları çığlıklarla
Önemsiz gelecek süveyda sanrılar aracılığıyla.