💍3

13 0 0
                                    

Pp Farah

3dagen later

We hebben nog maar 1dag en half ik zal alvast mijn koffer in pakken. En dan naar mijn broer gaan om hem eventjes te gaan helpen.
In de tijd zat ik ook met Ibtissam te FaceTime mohim toen ik met haar sprak over mijn broer was ze erg geïnteresseerd ze vroeg ook of hij misschien een vriendin zou hebben nahww denk wel dat ze wat voelt voor hem 😂

Toen ik klaar was met mijn koffer in te pakken haakte ik af op Ibtissam en ging ik snel naar mn broer rijden toen ik aan zijn villa kwam zag ik een meisje uit zijn deur gaan, huh wie is zij? Heeft hij een vriendin en hzo heeft hij mij niks over haar verteld wat raar wjw

Dus ik stapte in zijn villa naar zijn kamer klopte eerst voor dat ik binnen ging zag hem heel erg boos en foto's van die vrouw die ik net zag op grond huh snap er niks meer van.

Ik liep naar mijn broer en vroeg hem wat is er hij duwde me heel erg hard dat ik op grond viel en een stukje glas in mn hand kreeg bloede erg hard en liep uit zijn kamer, hij liep nadien achter mij en pakte mijn hand vast keek me aan en zei dat hij spijt had hij bracht me naar het ziekenhuis waar de glas uit mijn hand werd gehaald en na dien genaaid werd. Toen we terug thuis was knuffelde hij mij en zei dat ik alles voor hem betekent. Nadien vroeg ik hem wie dat vrouw was?

Hij vertelde mij dat dan zijn ex was. Ze hadden 4jaren ze was zwanger zij vertelde altijd dat het van mijn broer was maar eindstand kwam mijn broer erachter dat het zijn zoon niet is en dat ze meredermaals vreemd ging.  Ohh shit wat een slet wel.
Mohim ik ging dan effe de koffer van mn broer pakken en op het bed leggen deed zijn kast open en ging wat kleding in de koffer steken ineens voelde ik wat hard huh wat is dat, wjw is dit srs een wapen, ik legde het wapen terug op zijn plaats en deed alsof ik niks zag, wrm heeft hij een wapen zou hij dat gewoon hebben voor de veiligheid? Wjw ik ga echt nooit mannen begrijpen

Na een tijdje was zijn koffer klaar nadien bracht hij mij naar huis ik viel direct in slaap.

Volgende dag

Oke vandaag gaan we eindelijk vertrekken naar Marokko 🇲🇦 mijn stiefmoeder had me gebeld en we hadden een kleine gesprekje van hgh enz en dat ze ons zou komen ophalen van de vliegveld, mohim mijn broer kwam mij ophalen en na dien langs Ibtissam we gingen zo naar de vliegveld. Toen Achraf Ibtissam zag keek hij haar heldentijd aan hij zei toen dat ze erg veranderd is. Jaja we hebben allemaal wel een kleine glow up gekregen. Toen we aan de vliegveld kwamen zag ik dat Ibtissam echt verlegen was Achraf vroeg of we misschien wat willen eten we waren erg vroeg ik zei gwn een snickers milkshake en Ibtissam weigerde maar hij bracht toch ook voor haar wat sgattiig.
Dit is mijn outfit voor vandaag

 Dit is mijn outfit voor vandaag

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

En dit is Ibtissam haar outfit

En dit is Ibtissam haar outfit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

5uren later

Wij arriveerde in Marokko wjw eindelijk heb dit gemist.

Ik zag al hoe mijn stiefmoeder op ons wacht, btw Achraf heeft niet echt een goeie band met ons stiefmoeder hij vindt haar gwn een gold digger en schijnheilig. We gingen dus met haar mee naar de villa van ons vader allah rahmo ik ging direct naar mn kamer wjw ben hier al 3jaren niet geweest. 
Ibtissam krijgt ook haar eigen kamer. Mohim we gingen wat eten en rust pakken.

𝐕𝐚𝐤𝐚𝐧𝐭𝐢𝐞 𝐥𝐢𝐞𝐟𝐝𝐞Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu