30

783 49 3
                                    

Jimin yaptığı şeyleri düşünür... Düşünür... Ve düşünür...

O an aklından çıkmıyordur.

Jungkook'un söylediği şeyler, Yoongi'nin ona kızması.

Herşeyi kafasına takıyordur.

Yoongi onu fazlasıyla kırmış, ama Yoongi bir daha jimine mesaj bile atmamıştır. Mesajlaşmalarının arasından sadece iki saat geçtiğini fark eder. Ona bir hafta gibi geliyordur.

Jimin oturma odasından kendi odasına doğru ilerler. Başını yere doğru eğerek yürüyordur. Son derece üzgün ve kırılmış bir şekilde yatağına oturur, Yoongi'nin ona neden bu kadar çok kızdığını, jungkook'un ona söylediği şeyleri ve herşeyi, herşeyi sorgulamaya başlamıştı. Jimin sadece Yoongi'den bir mesaj bekliyordu.

Yüzündeki solgun ifade asla gitmiyordu, yanağından aşağı süzülen gözyaşları, elini yanaklarına götürüp, yanaklarını silmesine sebep olmuştu. Sadece yatağında oturarak halıya bakıyordu.

Zamanı geri alıp bunları asla yapmamış olmayı istiyordu. Bir yandanda acaba ona söylemeseydim ne olurdu? Diyordu kendi kendine. 1 saat boyunca halıya bakıp yaptıklarını sorgularken, telefonuna gelen mesaj ile irkildi.

+82...

Özür dilerim

Sana yalan yanlış şeyler söylememeliydim

Jimin

Jungkook?

Sen misin?

+82...

Yok Harun amcan

Benim tabikii salak

Jimin

Ahahaha(!)

Özrünü kabul ediyorum ve bende senden tekrar tekrar özür diliyorum

Affedebilecek misin?

+82...

Düşünmem lazım

Jimin

Hadi ama affet işte

+82...

Tamam

Affettim

Ama sana bir şey söyleyeceğim

Ben Taehyung ile arkadaş olduğunu bilmiyordum

Jimin

He Taehyung için mi özür diledin yani benden

+82...

Yoo Yoongi yazdırdı bana zorla

Jimin

Ahhahahah

Ay çok safsın

Bunu bana söylememen gerektiğini sana söylemiş olması gerek

Secret Number | YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin